@ Daantje 86: Volgens mij verdwijnt dat streepje nooit meer. Kwam toevallig mijn zwangerschaptest tegen van 08-2005...en het stipje stond er nog steeds...Moest gelijk weer lachen...en hoop hem snel weer te zien Succes met testen, maar eerst morgen wakker worden met een hoge temp...ik duim @ Daantje82: Nog niets te bekennen? Hoe is je temp? Duim hier nog steeds....
oehhh zie dat het spannend hier is voor een hoop ladies! succes allemaal en hoop op heeeeeeel veeeeeel roze...!
@ Daantje86: Ik gisteravond en vanmiddag ook erg misselijk en koude rillingen. Test wel inspuiten, want ik had een test laten liggen uit ronde 1 en daar was geen streep, maar allemaal rare vlekken na laten liggen!
Hoi hoi, Wat gaat het hier toch snel zeg, kan met moeite bijgelezen komen. Daantje86, wat spannend zeg, ik ga duimen voor je dat je morgen een positieve test in handen hebt. Succes alvast. Groetjes Taby.
He Bianc jij hier ook nog steeds.. Balen zeg! Maar je onderzoek was allemaal goed? Gelukig maar! Ik herken je naam met plaatje.. van paar maanden geleden! Grtjs Linneke
hey linneke, yep idd nog steeds hier... wel klussen vrolijk verder haha... onderzoeken allemaal goed gelukkig, thanx..! jij ook succes he meis, banner opnieuw begonnen met tellen zie ik, balen!
Thanks ladies, nou maar hopen dat het goed gaat. Bij mij ging het de vorige keer bij 9 weken mis....... We houden moed, ik hoop op snel meer rose! Welterusten
Ben over de eerste tranen heen, baal wel maar goed. Het kan nog steeds mijn maand worden dus ongi mag weer gauw verdwijnen en dan kunnen we er weer voor gaan. liefs
Jeetje Daantje86 echt goed hoor dat je je nog kan inhouden met testen. Ik heb het niet kunnen laten en al getest Negatief Nu toch weer wachten....
goedenavond even update van vandaag, ben net terug van het werk schrok mij een aap toen ik vanmiddag terug een streep bloed ontdekte in mijn inlegkruisje, maar daar bleef het terug bij ik weet het niet meer nu niets meer van bloedverlies ik heb nog hoop dat ze niet gaan doorbreken maar ik vrees een beetje voor mijn geduld ik word hier gek en zou zou graag een beetje rust in mijn hoofd willen ik wil morgenochtend al testen shit wie had kunnen denken dat ik het zo moeilijk zou hebben! verder heb ik duidelijke steekjes in mijn liezen, heel laag in mijn onderbuik, dat zijn helemaal geen bekende ongiekrampen bij mij... pffff ik kruip mijn bedje in dan zijn we snel weer een dagje verder welterusten xxx
heey claire ik hoop het niet voor je dat je ongi word meschien was dat het laaste ben wel benieuwd ga je het ons vertellen as je een test doet groetjes samantha
ja zeker wel! ik vertel jullie als eerste mijn vriend zal het pas van me horen (en zien) als ik vet positief test zodat hij zeker overtuigd is! smerig van mij hé maar ik wil hem niet belasten met de teleurstelling als het dan negatief is ik zie wel of ik morgen al eentje probeer vind het wel enorm vroeg al langs de ene kant, maar langs de andere kant zit ik morgen toch al op dag 25 (vorige maand had ik licht bloedverlies op dag 27, moet ik dat dan al meerekenen met ongi want dat heb ik toen niet gedaan. ben beginnen tellen vanaf dat ik echt begon te vloeien) voorlopig nog steeds geen bloed meer.... ik ben zo bang voor deze nacht hé ik ga geen oog dicht doen heb afgelopen nacht ook enorm slecht geslapen omdat ik constant op mijn 'steekjes' lag te letten en heel zenuwachtig was dat wordt er deze nacht niet beter op! ik zit hier nu nog
en weet je samantha, ik begin steeds meer en meer te geloven dat ik zwanger ben gewoon, vooral door de 'signalen' afgelopen dagen en dan die pendel van jou.... pfff ik moet nog ff met beide voeten op de grond blijven maar het is verdomd moeilijk!
hoi meiden balen 1 dag overtijd en al 3 neg testen... maar toch houden we hoop dat het als nog raak kan zijn.. ik ben eigenlijk nooit overtijd, heb een marge van 2 dagen en die zijn nu echt voorbij.. ik zag dat op de passagierslijst ik al in het groen sta.. ik had zo gehoopt roze.. maar ok wie weet komt dat nog en anders gaan we gewoon lekker weer opnieuw klussen.. trusten liefs dionne
hey meiden als ik niet ongi word dan word ik gek me temp is laag en toch niets te bekennen voel wel steekjes en met vlagen misselijk maar kom dan geef wat meer symptomen en laat mijn temp stijgen. maar goed als ik dit weekend niet ongi ben ga ik wel testen. Liefs Dimmel