Hey meiden Het is mij in april niet gelukt (jammer geen kerstkindje ) dus zou me graag bij jullie willen voegen Mijn tweede ronde gaat in nu.... Kan iemand mij op 11 mei zetten aub? Morgen neem ik de tijd om bij te lezen maar ik ga nu ff wat tijd met mijn ventje spenderen prettige avond nog allemaal xxx
ga ook even lekker met ventje tv kijken.... meiden die onze lijst komen aanvullen, jammer! maar kop op voor de volgende ronde tot morgen!
Goeiemorgen dames, Hier terug geen greintje bloed te bespeuren Waar blijven die nu : : Vind het echt vervelend dat ze niet helemaal doorbreken en weet nu echt niet meer waar ik aan toe ben.... Ik laat even mijn banner achterwegen voor een tijdje totdat ik weet waar ik aan toe ben... Vervelend is dat groetjes
hoi hoi, Hoe gaat het hier? Bij mij zijn de duivels er dus doorgekomen. Mijn NOD is 3 mei. Zou er mij iemand bij het lijstje willen zetten? Ik zal niet zoveel schrijven, maar wel regelmatig komen kijken. En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Groetjes en tot later.
goedemorgen dames denk kom nog even snel iets posten voor ik naar het zekenhuis ga voor de operatie....begin nu echt de kriebels in mijn buik te krijgen! al wetend dat ik straks verga van de pijn! mijn nicht is rond 9uur hier die rijdt met mij erheen en blijft de hele dag hier tot mijn mannetje thuis is! hoe is het hier? ik heb onrustig geslapen! vandaag krijgen we ook definitief te hren of ons bod op de woning geaccepteerd is! dus blijft spannend! ook is mijn ongi nu weg...gisteravond niet geklust hebben een woordwisseling gehad! ik denk da ik de rest van de dag niet hier zal zijn of even kom spieken straks.....we zullen zien! fijne dag alvast!
Hey Dani Ik wens je heel veel sterkte hoor en hopelijk krijg je een positief antwoord ivm je bod op de woning. Hele dikke knuf en alles komt wel weer goed hoor. x Fientje
@dani sorry voor zo laat misschien zijn ze al met je bezig maar heeel veel succes! bannercheck weet niets te zeggen haha
Hallo meiden, Ik kom me ook ff toevoegen hier. Mijn Nod is 13 mei. Kan iemand mij ff op de pasagierslijst zetten? Bedankt. Liefs Hummel.
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 4 meiearly 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 9 mei: 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: 37 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
He meiden @ Dani sterkte vandaag! Ik zal aan je denken! Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen meiden, maar welkom bij het topic van mei!
Hoi meiden De zijn nu toch aangestrand bij mij, dus ff mijn banner aangepast...alweer Cyclus van 28 dagen gehad dus, maar hou mij op het gemiddelde van 32 dagen voor mijn cyclus Voor die dag test ik dus NIET meer Ik doe mijn best Mijn NOD wordt dus 12 mei Kan iemand het voor mij aanpassen ajb? Op weg naar een volgend ei dus Groetjes
daantje wil je mij ook toevoegen? Op 4 mei alsjeblieft. Op de een of andere manier verdwijn ik steeds van de lijst (goed teken?)
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 4 meiearly & FunnyMe 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 9 mei: 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: 38 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
hoi hoi, vandaag een rsutig dagje moet zo gaan werken tot vanavond 9 uur dus een beetje gepoetst en gedaan niets spannends te melden dus eigenlijk liefs anna
Hey iedereen, Ik ben nu echt superonzeker aan het worden....pffff ik weet het niet meer allemaal eerst een positieve test, dan een negatieve, dan dacht ik dat ik ongi werd maar blijkt dus een heel klein beetje oud, bruin bloed te zijn (sorry voor de details) Ik wacht nu af tot zondag en als ik dan niet ongi ben, jaag ik er maandag toch nog een test door hoor (geen romed ) Ik zit nu nog met de hoop dat het innestelingsbloed kan zijn, maar 11 dagen na mijn ei lijkt me laat... Ik wordt hier helemaal gek van Ik laat mijn banner wel staan zo hoor en als ik meer weet kan ik hem alsnog aanpassen liefs x
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 4 meiearly & FunnyMe 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 9 mei: 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: claire 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: 39 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel