Goedemorgen dames! Gefeliciteerd Tonie! Geniet ervan Hier nog steeds geen ..... Wel zere borsten en hartstikke moe (is niets voor mij).... nou we blijven maar gewoon afwachten, heb gisteren nog nega getest dus ik wacht zowiezo nog een paar dagen met testen dus dan zit er niets anders op dan afwachten...
heb wat gemist sorry hihi Maar de meiden die dus posi getest hadden VAN HARTE meiden geniet ervan volgende week wil ik ook wel zulke testen toni
hoi meiden! ik ben heel heel stom geweest vandaag en er al een test tegenaan gegooid natuurlijk mijn ongeduld was sterker dan mezelf en ik teste negatief ik heb nu wel meer rust in mijn hoofd gekregen en reken zelfs niet eens meer op een positieve test ik probeer er al afstand van te nemen dat ik niet zwanger ben zodat de teleurstelling er helemaal niet is als ik ongie wordt en ik verwacht de nu toch wel hoor.... weet iemand vanaf wanneer je een matcare test kan gebruiken? (testen van hier op de site) ik zou graag nog een keertje willen testen misschien maar denk langs de andere kant dat het nu wel verstandiger is om te wachten tot mijn NOD wat ben ik erg! toni, gefeliciteerd met je zwangerschap meid! ik wil ook! groetjes
Ik zou minimaal tot het weekend wachten. Mocht dit echt een zwangerschap zijn dan verdubbeld je hcg per dag toch? nou als die van het weekend dan nog nega is dan ben je niet zwanger denk ik. Succes met wachten wijfie
Dank jullie wel voor jullie felicitaties en ik hoop dat jullie ook snel positief mogen testen. Ik voel me wel bevoorrecht als ik jullie volg dat ik 14 april nog ongi was en daarna besloot om zwanger te worden op 37jarige leeftijd en gelijk in de 1e ronde zwanger ben. Groetjes Tonie
hallo meiden nou voor mij begint vandaag een nieuwe ronde, ik ben nl ongi geworden . dus nu ronde twee liefs dionne
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & lise & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: wieffie & Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 161 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 31 ongi.... 7 zwanger.... 12 negatieve test.... 1 twijfel....
Meiden heeft iemand nog antwoord op mijn vraag van 2 bladzijden terug op pagina 198? Tonie: gefelciteerd meid. Idd erg snel, zo besluit je voor een tweede te gaan en zo ben je al zwanger in de eerste ronde. Geniet er van.
dionne, jammer hoor meid! nieuwe ronde , nieuwe kansen dus kop op he meid ik zie net dat ik twee keer op de lijst sta, een keer in het rood op 11 mei en een keer in het zwart op 13 mei die in het rood mag eraf hoor want ik ben nog niet ongie eigenlijk (wel veegjes bloed maar dat is niet wat het zou moeten zijn) en mijn NOD is 13 mei dus dat klopt wel
Links in de lijst staat fotoalbum.\ Als je die aanklikt krijg je verschillende albums onderaan staat dan je persoonlijke album......die moet je aanklikken en kun je je eigen album maken
Pffffff nu ben ik nog meer onzeker Nadat ik toenstraks getest had met twee testen cb digitaal en dipstick matcare van de site hier. Geen streep en niet zwanger. Ik pak ze na een uur er toch nog even bij en zie bij allebei als je heeeeeel goed kijkt iets heel lichts ( de digitale heb ik het stickje er uit gehaald..) Ik heb geprobeerd het op foto te zetten, maar ik krijg het niet scherp genoeg om het te zien. In de eerste ronde deed ik dit ook en zag na een uur helemaal niks!(Tuurlijk weet ik dat je officieel de testen na een paar minuten niet meer mag aflezen) Nu wordt ik helemaal gek van onzekerheid! Nu maar hopen dat ongi wegblijft! Sorry voor mijn verhaal, maar ben blij dat ik het hier kwijt kan! Tegen andere vertel je dit niet zo snel, aangezien ze je dan geobsedeerd vinden!