daar kan ik heel goed inkomen dat je enorm onzeker bent hierdoor! als ik jou was zou ik nog een dagje of 2 wachten en dan nog een testje wagen ik heb net hetzelfde: ik durf het alleen hier kwijt dat ik 5 dagen voor NOD al getest heb in mijn omgeving verklaren ze me zot dat ik er zo mee bezig ben anders en dat wil ik niet en het is gewoon een obsessie geworden op den duur ja ik hoop voor jou heel hard mee dat je toch positief test hoor het is je erg gegund! lieve knuffel!
Als je het aan mij zou vragen ben je gewoon zwanger! herhaal de test over 2 dagen nog een keer en dan zullen je streepjes duidelijk zichtbaar zijn.
we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en dat praat gelukkig dan ook wat makkelijker he.. je hcg stijgt met de dag, dus ik zou nog eventjes een paar dagen wachten.. ik duim voor je !
Dank je wel allemaal! Het is inderdaad super dat je hier je hart kunt luchten! Ik duim voor ons allemaal! Nu maar hopen dat het niet allebei indrooglijntjes zijn ofzo
Hoi meiden, Mijn ovutest foto staat nu in mijn album. Heb er meteen ook een paar foto's bij gezet van mijn zoontje. Is nu 16 maanden oud. Ik zou ook een paar daagjes wachten en dan weer testen. Succes. Duim voor je.
Goeiemorgen Dames! Ik hoop dat er nog wat roze bij komt... Gefeli Tonie! Ik heb vandaag helemaal geen kwaaltjes, dus ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, maar ik heb nog wel goeie hoop. Gr, J
zo dames ik ga zo ook werken en het is buiten al beter weer als gisteren, he? Maar eerst ga ik ff langs het reisburo om de tickets te halen voor Barcelona, het scheelt dat ik het weekend op vakantie ga, dan hoef ik er ook niet zoveel aan te denken, hoop ik!
Even een vraagje. Ik zit vanaf vandaag ik mijn vruchtbare dagen. Nou had ik vanmorgen wat slijm bij het afvegen Is dat normaal. Vrijdag of zaterdag heb ik pas mijn eisprong Voor degene die ongi zijn geworden heel veel sterkte met de volgnede ronde. En voor de gene die zwanger zijn Gefeliciteerd.
Heej meiden! Wat super dat er weer wat meiden zwanger zijn! Het zag er zo slecht uit in het begin maar nu gaat het de goede kant op. Gefeliciteerd! Ik heb met mezelf afgesproken om er minder mee bezig te zijn... Probeer dus wat minder hier te komen. Niet dat ik jullie niet gezellig vind hoor ! Maar het scheelt wel... Ik leg er dan minder druk op... Alle meiden die ongi geworden zijn: veel succes in de volgende ronde. Hou de moed erin! Alle wachters: ik hoop dat jullie nog een positieve test in jullie handen zullen krijgen !