Hoi meiden, hier niet veel nieuws. Ik had even een vraagje over temperaturen... mijn temp was steeds 36,3 hij zakte twee dagen naar 36,0 daarna werd ie 36,4 en nu 36,5. Volgens FF heb ik mijn ei gehad rond dag 11 of 12 zoals ik zelf al dacht. Wat denken jullie? En blijft je temp dan nog stijgen? Ik zit meestal aan het einde van mijn cyclus rond 36,6 36,7. Ik heb van mezelf een wat lagere temp geloof ik. Maar ik ben bang dat we te laat hebben geklust deze maand en dat het dus game-over is. Wilde dat ik het al wist... X Nikkie
Duurt dat zo lang dan want voordat ik aan de pil begon kon ik de klok erop gelijk zetten en ja hoor daar kwam het, was dan ook altijd vreselijk beroerd. Maar nu heb ik echt helemaal nergens last van. Liefs
Nou, een maandje ontpillen, zoals nu bij jou het geval is, is echt nog niet lang hoor. Bij sommigen kan dit echt wel maanden duren. Je hoeft je dus nog nergens zorgen over te maken.
Hoi Kitt, Ik bedoelde ook niet dat een maandje ontpillen lang duurt maar dat het zo lang duurt voordat de maandstonden doorbreken hihi. Nu heb ik wel ergens gelezen van een arts dat je eigenlijk al ontpilt bent vanaf de menstuatie die je gelijk hebt nadat je gestopt bent met de pil. Hoe lang was jij overtijd nadat je gestopt was kitt? Liefs
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & lise & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 162 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 32 ongi.... 7 zwanger.... 13 negatieve test.... 1 twijfel....
Voor de zwangere dames; van harte! Voor de anderen veel succes met wachten of anders in de volgende ronde
jammer meid heb je misschien ook nog een langere cyclus gehad of zo? mss dan te vroeg getest? verdikke wat een tegenslag
ohhh daantje86 wat balen ik wist het bijna zeker bij jou..... balen balen zeg.... nou geen bloed geeft toch nog moed he....kop op meid
Jah daantje ik snap je, hier hetzelfde met smiley Maar nog niets te bekennen, zit nu op dag 16 dpo kan dat zon lange luteale fase?
ja ik heb ergens gelezen dat de luteale fase tussen de 10 en 16 dagen ligt @daantje86: ik wist niet dat je een posi ovutest had op dag 14 maar dat wil dan toch zeggen dat je eisprong tussen 24 en 48 uur was dus kan evengoed een dag later zijn dan... positief blijven meid zolang er geen bloed is...
hee daantje we hebben samen negatief getest vandaag, zullen we een grote bak chocola op de bank naar binnen werken?
arghhhh wordt nu toch wel een beetje gek.... heb best last van pngi krampen en elke jkeer denk ik nu ben ik ongi geworden ga iknaar toilet en niets te zien.............zal ik toch maar eerder testen of hou ik het nog een paar dagen vol...