wat een schatten zijn jullie toch! van mij mogen de ongi duivels nu komen dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben....
Sorry, had ik even verkeerd begrepen! Ik hoor juist altijd dat ontpillen soms lang kan duren en de eerste menstruatie na het stoppen is eigenlijk nog een 'pil'menstruatie. Bij mij duurde het (na de menstruatie na het stoppen met de pil) 50 dagen voordat ik een beetje bruine afscheiding had en 1 druppel bloed (volgens m'n HA wel een menstruatie). Vervolgens was het wederom 50 dagen tot m'n volgende menstruatie. Ik ga er dus maar vanuit dat ik een hele lange cyclus heb. Niet fijn, want dus ook minder kansen!
op dag 14 positiefe test ja.de dag erna schoot de temp al omhoog. maar goed donderdag weer testen mocht er nog geen bloed zijn
Ik doe mee! @ Daantje86: Balen...ik ken het gevoel! Mijn gevoel zegt dat je nog wel een positieve test in handen krijgt!
Daantje ik duim voor je hoor... Hier gisteren een posi ovulatietest en vandaag weer negatief, dus na vandaag kan ik ook een plekje op de wachtbank gaan zoeken... Spannend
hee daantje we hebben samen negatief getest vandaag, zullen we een grote bak chocola op de bank naar binnen werken? [/quote He meis jij ook al, knuf!
ja ik weet het ben een sukkel zo gaat het eventjes goed en denk ik laat maar komen wat het dan ook is... dan heb ik weer de neiging naar de drogist te rennen voor een test
je bent helemaal geen sukkel we zijn allemaal hetzelfde ik vind het knap van je dat je het al zo lang volhoudt dan ben ik een veel grotere sukkel!
hallo dames ik ben er ook weer even. wat een stressig weekend hebben wij gehad. wij hebben afgelopen zaterdag en zondag al onze spullen naar mijn schoonouders verhuisd en wonen daar dus ook momenteel! vanmorgen hebben we te horen geregen dat de koopwoning waarschijnlijk niet door gaat en dan komen we dus te huren wat ook weer en tijd in beslag neemt gister hebben we alle spullen van mijn ouders uitgeladen en die zijn dus druk bezig met uitpakken. ik was zo moe........en ben het nog steeds. heb een berg strijk liggen die ik nog moet strijken (grrrrrr) ook is mijn ongi bijna weg en kunnen we weer klussen. alleen zal het een tijdje stil komen te liggen (de kinderwens vanwege de situatie waar we in zitten) al met al loopt het dus lekker hier......... ook kan ik mijn verjaardag niet vieren ivm de gehele situatie! erger me rot! @ de dames die zwange zijn(zijn er toch al wat) VAN HARTE GEFELICITEERD! @de dames die ongi zijn geworden balen......nieuwe ronde nieuwe kansen hoe is het hier verder met iedereen?
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & lise & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 162 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 32 ongi.... 7 zwanger.... 13 negatieve test.... 1 twijfel....
kijk eens wat ik gevonden heb.... Mijn lichaam! Je bent zwanger, maar je weet het nog niet, want je bent nog niet overtijd. Wil je graag zwanger worden, dan is dit de week van hopen en nagelbijten. Zou het zo zijn? Voel ik me al anders? Steeds streep je weer een dag af in je agenda. Weer een dagje dichterbij hét moment. Deze verschijnselen duiden erop dat je zwanger bent: Wat gespannen borsten (heb ik een heel klein beetje) Beetje misselijk gevoel Vermoeidheid (heb ik ook) Snel geïrriteerd zijn (ja wie niet) Een 'raar' gevoel hebben, anders dan anders Rode handpalmen Beetje zwaar gevoel in je buik Snurken (door gezwollen slijmvliezen in je neus) Zachtere lijnen in je gezicht Nou veel hoop krijg ik niet uitdit lijsteje.... jullie?/