hey dames ik ben nu 30min terug uit het ziekenhuis heb ongelooflijk veel pijn ben misselijk en moe ook erg duizelig....... heb schijnbaar veel gemist!kan iemand mij beetje op te hoogte brengen? hoe is het verder ? bod op de woning is geaccepteerd 72000 k.k maar nu doet de baas van mijn vriend weer moeilijk.......grrrrrrrrrrr ga even liggen!
Heey meis, Ik wil je heel veel beterschap wensen en doe maar lekker rustig aan! Balen van de baas van je vriend! Succes en sterkte met alles! Liefs Pearly
he meiden dacht kom f kijken bij mei ik zit oficeel nog in april maar heb al klein beetje bloed verloren dus heb de moed beetje opgegeven maarja wie weet he! als de doorbreekt laat ik jullie mijn nod wel weten
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 9 mei: 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: 38 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Hoe gaat het hier met de mei-meiden! vinden jullie het ook nog zo'n lange weg naar mei!? Ik wel.... ik had vandag last van een gevoelige onderbuik bij het hoesten! heeft iemand dit ook wel eens gehad en waar zou het mee te maken kunnen hebben! liefs jollie
Halllooooooooo Even een vraagje..Heeft iemand ervaring met kruidvat testen? Zijn die gevoelig of niet... en met DA testen.. zal t ff uitleggen.. Mijn NOD was 10 april... werd dus week ofzo te vroeg ongesteld, maar goed...op naar mei...nu duurde mijn ongi maar een paar dagen terwijl ik normaal echt 7 dagen de klos ben.. wel gewone bloeding volgens mij...alleen korter.. sindsdien ben ik smorgens erg misselijk en dat wordt alleen maar erger.. Vanmorgen had ik zoiets van : kan mij het schelen ik haal gewoon een test.. misschien was die ongi toch geen echte... ik een test gekocht van Kruidvat.. na 9 minuten stond er toch echt een licht streepje.. (was duidelijk te zien) ik twijfelde toch dus hup naar de DA.. nog een test gekocht.. en gedaan (allebei niet met ochtendurine) en die was echt negatief (wat overigens logischer is hoor), maar ja... nu gaat een mens toch twijfelen he..... Verder heb ik wel zere borsten, maar niet extreem.. die misselijkheid vind ik gewoon raar... ik ben nooit misselijk....(buiten mijn zwangerschappen om dan) en hoe verder de dag vordert..hoe minder het wordt...hmmmmmm Wat vinden jullie? en graag ervaringen over de testen! Kusss hopeloze cyclus muts
Phoe ichtus dat is lastig! Ze zeggen wel dat je gewoon ongesteld kan worden als je zw. bent. Misschien een bloedtest?
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: 30 mei: 31 mei: 40 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
@ ichtus: ik was ook heel misselijk en heb dat normaal nooit, maar toch onigi geworden. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het wel raak is... Spannend!
@ichtus heb je een foto van de test? Heb zelf keer negatieve kruidvat test gehad en daar zag je echt helemaal niets op...
ik ben dus naar mei verhuisd en neem gelijk 4 pendels mee. hopelijk wordt mei dna wel een goede maand
He meiden, Ik ga jullie in de steek laten tot 6 juni. We gaan dus ff 2 maanden overslaan. Dit doordat ik kans heb op een leuke nieuwe baan en mijn vriend moet even slagen voor zijn examens. Vanaf 6 juni gaan we weer actief aan de gang. Ik zal wel zo nu en dan mee lezen en af en toe reageren, maar niet meer dagelijks hier zijn. Heel veel succes voor jullie allemaal. Liefss Daantje
Daantje82, succes en tot dan! Dani, beterschap met je pols! Ik hoop dat het al wat beter gaat? En gefeliciteerd met het bod voor het huisje dat jullie op het oog hebben! Hoop dat de baas van je vriend weer bijdraait! Mpje, ja idd raar dat bloed, snap er niks van. Als het morgen nog zo is, moet ik de gyn weer bellen, heb de ha al gebeld en moet dan weer terug naar de gyn. Ichtus, die misselijkheid kan ook komen door de hormoonschommelingen in je cyclus. Heb ik ook heel erg last van gehad en ben er voor bij de ha geweest, omdat ik daarvoor ook darmproblemen heb gehad. (Maar daar kwam het niet door, veel testen gehad om dat uit te sluiten) Zo, ik moest weer een hoop bijlezen, haha! Dat krijg je ervan als je een dag niet online bent geweest! Maar de cementdekvloer zit er u iig wel in, dus weer een stapje dichter bij een huis dat af is!