Ik heb erg last van het ineens heel warm krijgen...en hele erge zweethandjes uit het niets.. Volgens mij begin ik toch weer spoken te zien..of iemand hier ervaring mee?
Vaag zeg, ik kreeg vanochtend ongi krampen en net had ik wat bruin/donkerrood verlies, soms ook best veel. Maar moet nog helemaal niet ongi worden, veel te vroeg nog...
he claire goed als ik zaterdag meetest (als mijn duiveltjes dan nog niet gekomen zijn) kunnen we er spannend met zijn allen naar toe kijken
He meiden, ik zie dat een hele hoop meiden van jullie in de spanning zitten van het binnenkort testen, ik duim voor jullie! Ik weet af en toe echt niet waar ik het zoeken moet hoor, ik ben echt nog nooit overtijd geweest en een dagje ofzo kan ik me nog wel indenken dan maar het is nu al een paar dagen. En heb serieus last van m'n borsten en moeheid. Nog een paar daagjes en dan mag ik van mezelf weer testen (heb gisterochtend nog negatief getest) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik toch nog wel een beetje hoop heb... Meiden succes allemaal!
YES! Ik heb kaartjes voor Herman Finkers! Ik heb hem nog nooit live gezien (wel alle shows van hem op dvd). Het is 7 jaar geleden dat hij zijn laatste voorstelling gaf, dus ik vindt het super om hierbij te kunnen zijn. Heb ik wel 3 kwartier voor aan de telefoon gehangen!
Ik ben net zo bezig, vanmiddag een hele bak slagroom naar binnen gewerkt... oh oh wat zijn we lekker bezig he..
wieffie hai ja stom he eigenlijk wist ik ook wel dat het te vroeg was maar toch weer de fout ingegaan. maar ga nu dus ook niet meer eerder testen dan zaterdag (misschien ook nog wel te vroeg). de hele dag voelde ik ook bijna niks meer en dacht echt ga toch ongie worden. maar ik was net even bij me paardje en toen kwamen de steekjes weer terug. en heb erg last van hoofdpijn maar dat kan ook door de stress en negatieve test vandaan komen. hoop zo dat alles goed gaat. liefs patricia