brrt ik ben gek aan het worden en ik maar denken dat ik altijd zo nuchter was..NOT zit echt een beetje in zak en as... negatieve test... balen... vanavond ga ik lekker even sporten misschien helpt dat...en hopen dat nu de ongi snel komt want dan kunnen we weer aan de bak ahahaha
als ik nu dan nog ff 11 keer (achteralkaar nu) temp nou dan kant nie anders, dan ben ik zwanger. hahahahahahahahahahah
drie dagen voor NOD... dan zou het misschien een heel vaag streepje zijn maar niet helemaal niets toch.....
Jawel ik heb er ook vanmiddag veel over nagelezen. Veel meiden testen op nod negeatief en daan daarna pas positief!
Bij mijn zwangerschappen kon ik pas een week na mn NOD testen (positief) ik heb last van late eitjes, daarom hebik mn banner zo neer gezet dat ikover negen dagen pas kan testen, terwijl dat volgens mijn berekeningen de 10 ofzo zou moeten zijn, ik hou er rekening mee, bij de tweede was ik zo ongeduldig dat ik maar bleef testen heeft mij ongeveer 100 gulden aan tests gekost
oh maar ik weet zeker dat ik 12 dagen geleden mein ei heb gelegd ivm met ovu testen... maakt dat nog iets uit...
whaha dat vroeg ik dus net ik zou gewoon van 14 dagen na je ei uitgaan met testen en ik heb gelezen dat het innestelen ook 13 dagen kan duren dus misschien vandaar nog te weinig hcg in je urine gr patricia
me zoontje ligt in bed vor de nacht maar zijn temp was 39.6 dus gelijk zetpil gegeven ga voordta ik ga slapen nog even kijken