Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Weer naar de wc gegaan en weer niets te bekennen
    Hmmm vervelend zeg

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    @pipi, ik denk dat je zaterdag een hele mooie positieve test krijgt! Let maar eens op... Ik moet ook nog maar zien hoor hoe lang ik het nog uit kan stellen om te testen... Ik wil het ook zo graag weten...

3. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    heb alleen last van mn onderbuik, maar probeer mijzelf te vertellen dat het inmn hoofd zit of dat het blaasontsteking is ofzo. verder voel ik me normaal

4. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    hey Suzy, ik wacht ook zeker tot zaterdag... dus misschien kunnen we weer samen testen?

5. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    had ook al gedacht dat het misschien door verhuis kwam en de 'losse' manier van leven deze maand... eten op de meest ongewone momenten, niet altijd even gezond...
    in februari waren we nog niet aan het proberen voor zwangerschap.

Je maakt mij wel weer nieuwsgierig om toch nog eens te testen.

6. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Het eten smaakte mij ook niet, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met dat ik om 5 uur nog flink gesnoept heb (was beetje down; daarna nog meer)...... :oops: :oops: :oops:

7. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Lijkt me een goed idee! :D Poeh wat zal jij ook in spanning zitten...

8. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    neeeee doe maar niet, wacht nog maar een paar dagen. ik heb er een goed gevoel over dat meen ik echt, maar het zou zoo lullig zijn als ik er toch nog naast zou zitten
    en dan heb jij getest voor niks, wacht nog maar ff totdat je zelf het gevoel heb van het moet gewoon het kan niet anders!

9. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    was ik van plan hoor ;) bedoelde dat ik het misschien toch weer beetje zie zitten om zaterdag te testen... maar ik maak mezelf niet veel wijs hoor !
    Maar ik keek er helemaal niet naar uit om te testen zaterdag en nu toch weer een klein beetje. Als ik wel zwanger zou zijn (en ik denk echt als) dan kan het alleen maar positief zijn dat ik er ook weer beetje positiever naar kijk... en er niet zomaar voor de 100% van uit ga dat het niets is. Ik geef het bij deze dus maar een kans zonder over mijn toeren te gaan.

Bedankt ;)

10. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    Belgiƫ
    by the way... er hebben deze week al 2 mensen aan mij gevraagd of ik zwanger ben...
    gelukkig omdat ze gewoon weten dat we er aan denken en niet omdat ze vinden dat ik verdikt ben (zou behoorlijk vervelend zijn anders).

Ik ga beetje TV kijken nu. En vroeg gaan slapen!
    Veel plezier nog vanavond en slaapwel
    Twins

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ben ik weer.,.. nou ik voel me iets beter... maar nu is wel echt al mijn hoop verloren voor deze maand en hoop nu dat mijn ongi snel komt want dan kunnen we weer verder

12. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    toen ik zwanger was van mn oudste en nog niet getest had dacht ik een ding........ja vrouwen kunnen zwanger worden ,........maar waarschijnlijk ikke niet. ik heb 11 a 12 weken gewacht totdat ik durfte te testen, want ik dacht okee ik ben dan altijd op tijd maar die ene keer (zoveel jaar geleden) was ik owk overtijd, een hele maand! Maar ik was zwanger en gelijk 12 weken ;)

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    ik ben en beetje koortsachtig. Kan dat een teken zijn?

14. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Vrienden van ons zijn ook aan het proberen om zwanger te worden. Maar met iets meer problemen. (langer bezig).
    Iedere keer als ik ongesteld ben, vraagt de man of ik mee wil naar de sauna. Hoe weet ie het toch?
    Straks belde hij ook weer of ik vanavond mee ging naar de sauna. Ik ben dan nog wel niet ongesteld, maar ik heb toch gezegd dat ik niet kan.
    Volgens mij is hij gewoon aan het uitvogelen wanneer ik zwanger ben.
    Ik zei dan ook gewoon dat het wel toevallig is dat hij steeds rond dezelfde periode belde. Hij snapte me wel geloof ik.

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Zijn er hier meiden die proberen zwanger te raken van hun tweede of iemand kennen die bij de zwangerschap niets voelde..?

16. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik moet over een paar dagen ongi worden..wel spannend hoor ik kan aan niks anders meer denken. En jullie? zijn jullie allemaal al lang bezig? Dit is mijn 4e ronde dus nog niet lang. Nou veel succes allemaal ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn.

17. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    kon het toch niet laten nog ff binnen te wippen :)

18. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    hoi claire hoe gaat het?

19. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    jazeker wel!
    hoe meer volk, hoe meer vreugde :)
    (of verdriet)
    samen juichen, samen janken, samen wachten...
    lijkt me leuk ja

nog vrijwilligers die zaterdag testen?
    dat komt ook mijn geduld ten goede trouwens ;)

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Wij zitten nu in de 5e ronde. Ben SUPERzenuwachtig!

Deel Deze Pagina