Als de ongi uit blijven wil ik het liefste vrijdag testen als ik het volhoud! Mja eerst maar eens zien dat de weg blijven, want ik heb wel heel veel krampjes.
Wil je geen tweeling? Oh, zou ik geweldig vinden! Ik ben zelf van een tweeling (zie mijn fotoalbum), en zou het super vinden om zelf ook een tweeling te krijgen. Bij mijn man in de familie zitten ook veel tweelingen, dus wie weet.
ik duim voor je dat ze uitblijven en dat je posi test vrijdag! komaan, er moeten hier wat zwanger bij komen hé
he jackie je bent al dubbel zolang bezig als ik , maar kan je gevoelens 200% begrijpen, heb soms ook waarom de anderen wel en wij niet. Echt frustrerend......heb het er soms heel moeilijk mee, ook vrienden rondom ons worden blijkbaar van de eerste maand zwanger. Niet leuk om elke maand die rot tegen te komen, soms heb ik er ook goesting naar de brui heen te gooien. Gewoon te stoppen en te denken van , het lukt ons niet meer het is hierboven ons niet meer gegund. Juni moet ik naar de gynocoloog en dan zullen we meer weten.
hoi iedereen, temp nog steeds 36.8 hopen dat dat nog een paar dagen zo blijft heb mij verslapen dus moet strx rennen voor werk, maar eerst nog ff berichtje hier, goedemorgen iedereen! moge het een positieve dag worden
Goedemorgen allemaal.. Nou hier zijn de duivels alweer gearriveerd. Wat ik al had verwacht, omdat ik helemaal geen symptomen had. Me temp blijft nog wel hoog 36,9..:S Heel veel succes voor jullie ik ga doorschuiven naar juni..! Veel liefs, Nicky
he balen missN Dank je zico en het maakt niet uit hoor hoelang je bezig bent. De wens is nou eenmaal zo groot... Hoop dat het voor ons nu ook eens eindelijk raak mag zijn. Maar denk dat ik er toch teveel mee bezig ben op het moment vooral ook omdat je net operatie hebt gehad en dan je afvraagt van ja zou het nu dan inene wel lukken. Daarom wil ik het na deze ronde even laten rusten......
goedemorgen... ben nogsteeds niet echt vrolijk... heb hoofdpijn en voel me een beetje down... straks meer weer wat sporten dan voel ik me vast een stuk beter... knuf
Je zit toch nog maar in ronde 9? Heb je al een afspraak bij de gyn? Ik mag pas na een jaar naar de gyn, ondanks dat ik het idee heb dat er iets mis is met me.
Goh, het kan zaterdag echt leuk worden. Zou voor jullie wel leuk zijn, want dan weet je voor moederdag dat je zwanger bent! Jammer genoeg kan ik dan nog niet testen. Moet nog bijna 2 weken wachten.....bleh!
Ik heb de afspraak al 3 maanden geleden gemaakt, ga ook eens alles laten nakijken na 9 jaar spiraal of alles wel inorde is. we waren met onze andere kinderen binnen de eerste maand zwanger en nu laat het op zich wachten.Wil zekerheid hebben dat er niets mis is. Iets in mij zegt dat er iets mis is, doch kan een verkeerd gevoel zijn. heb vroeger ook 1 Mk gehad en toen liet het zoch 5 maanden op zich wachten maar was er toen als er een obsessie mee bezig, nu wil ik alles effe laten checken.
goedemorgen dames.. Gaat alles nog goed aan de andere kant van het scherm? Hier nog steeds niks, vraag me af hoe lang ik moet wachten op mijn ongi.. Succes allemaal !
ja het leeftijdverschil zal er ook rekening mee hebben, maar we moeten meestal al zeker een 1/2 wachten voor er een plaatske is bij de gynocoloog,met onze kinderen willen het leeftijdverschil niet veel groter maken. vele zullen zeggen dan hadden jullie maar eerder terug moeten beginnen maar daar hebben we onze redenen voor waarom we zolang gewacht hebben. Nu willen we ervoor gaan, maar ik denk door m'n leeftijd dat het wat langer nu duurt.
Tegenwoordig willen veel mensen op oudere leeftijd kinderen, en daar vind ik niks mis mee. Als je ze maar liefde en een goede toekomst kunt geven, dan is het toch goed?