je hebt ook nog de samenlevingstest! ps niets te zien op de tampontest.... haha dat is toch wel wat vreemd.....
Ik heb ook dat 'probleem' bianca, wij schelen ook teveel voor adoptie, nou ja dan op de natuurlijke weg..
Meiden, ik heb het ff helemaal gehad... mijn humeur is echt verschrikkelijk... GRRR lijkt wel of de eraan komen... :x
die hormonen kunnen enorm opspelen hé heb er ook al last van gehad vandaag: van verdrietig naar euforie en van het ene uiterste in het andere maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden er is wel nog kans hé want zelfs als je zwanger kan je last hebben van die hormonen en van je humeur de moed nog niet opgeven hé kop op meid
Ga zo naar naar huis, lekker met ze drieetjes met "stief"dochter in bad, en daarna heerlijk relaxen op de bank... Ben er morgen weer en dan hopelijk zonder Fijne avond allemaal
geniet lekker van je avondje morgen lezen we elkaar wel weer terug ik duim voor je dat de wegblijven! tot morgen
hey meiden, ben gister bij de huisarts geweest en ja hoor ik ben echt zwanger! kan het nog niet geloven, maar het is echt waar. Ik wens alle wachters heel veel geluk toe en hoop voor iedereen dat het snel raak is.
Sporty, van harte meid! Een super zwangerschap toegewenst en na heel wat weekjes een super baby in je armen .
Zou graag mee doen met de 2e roze testdag, maar dat is precies op mijn NOD, dus kan dan beter nog een paar dagen wachten...
Dan zijn onze mannen even oud! Goed bouwjaar he Alleen is het niet mijn man maar mijn vriend sinds 7 jaar @ Sporty nogmaals super gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van!