Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & lise & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & mar78 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 166 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 36 ongi.... 7 zwanger.... 12 negatieve test.... 1 twijfel.... @ Mar78 ik heb je er bij gezet! @ Vivian en dwazie balen joh! Dwazie misschien zet het niet door, maar alvast een dikke knuffel! Ik zelf wacht nog even af tot morgen vroeg met mijn banner te veranderen en door te schuiven naar juni. Het zet nog niet helemaal door @ Daantje86 ik duim nog steeds! Super! Heb je normaal een regelmatige cyclus? @ Claire duimen dat het een innestelling is! Fijne avond allemaal!
af en toe heb ik een steekje in mijn onderbuik daarnet ging ik naar de toilet, en ik heb terug een beetje bloed verloren dat is nu al 4 dagen aan de gang ik zou zondag ongi moeten worden maar ik ben al een dikke week ervoor kleine beetjes bloed aan het verliezen heb ik nog nooit eerder gehad
wachten wachten wachten..... wachten op ei wachten op innesteling wachten op posi test wachten op duivels.... pffft ik hoop dat ik snel zwanger mag zijn want anders wordt ik snel gek denk ik....hahahaha hoop houden claire...
ik begin idd langzaamaan alle hoop te verliezen hier ik zal die positieve test maar uit mijn hoofd zetten denk ik... liever nu al teleurgesteld zijn dan, dan bij mijn negatieve test zaterdag
Ja ik stel me ook altijd negatief in hoor, dan heb je die baaldagen tenminste gehad en kan het alleen maar meevallen. Ik hoop natuurlijk voor je dat alles gewoon goed zit en je zaterdag gewoon lekker positief gaat testen Op de hoeveelste dag zit je nu meid?
@Claire: Ik zie dat dit ook ronde 6 voor je is. Gebruik je toevallig ovu-testen? Miss dat je cyclus nu korter is? Leuk he vrouw zijn Ik leef met je mee hoor meid, wordt iedere ronde toch zwaarder he...
Nou maar hopen dat roze testdag 1 (zaterdag) en roze testdag 2 (25 mei) goed aflopen. Ik sta bij de 2e en ik heb nog hoop. Voor iedereen die zaterdag test SUCCES! Voor iedereen die ongi is geworden... Dikke knuf en voor iedereen die nog moet wachten...I'll keep my fingers crossed
ik ben in november met de pil gestopt en dan ben ik mijn cyclussen beginnen bijhouden maar eigenlijk zijn we nog maar twee rondes gericht aan het proberen, met ovutesten ja maar nog geen enkele keer mijn ei gevonden met die testen en toch ongi geworden de vorige keer dus schat ik mijn eisprong in a.d.h.v. mijn cervixslijm want dat hou ik ook bij en dan zou ik mijn eisprong ten vroegste 26 april moeten gehad hebben allemaal moeilijk vind ik wel hoor ik weet niet waar ik aan toe ben en ik zou het zo graag willen weten de steekjes in mijn onderbuik zijn weer aan de gang, eigenlijk meer mijn venusheuvel zeg maar en het bloeden is weer gestopt het waren maar een paar druppeltjes en dat is al 4 dagen zo
@ claire: Welke ovu-testen gebruik je? Wij zijn ook in Nov gestopt en wel al meteen actief bezig zeg maar. Sinds een tijdje temp ik en gebruik ik ook ovu-testen, vind wel steeds men ei. Zeker die onduidelijkheid is zeker moeilijk. Miss dat het een innestelingsbloeding is nog steeds? Heb je je vraag ook al hier bij de verloskundige voorgelegt of dat miss mogelijk is? Miss dat ze je een antwoord kan geven wat je gerust stelt.
wat hebben die mannen het tich eigenlijk makkelijk he?...hmmm..alhoewel...ZIJ staan aan de zijlijn en hebben het maar met onze heerlijke hormoontjes te doen..hahaha...
Hahaha maar toch hebben hun het een stuk makkelijker als wij Al begint bij mijn mannetje de teleurstelling nu ook groter te worden. Best sneu om te zien hoe die kijkt als ik ongi ben geworden.