hier is net wat gebeurd onbgelooflijk!4 weken geleden heb ik babykonijntjes gekregen en dat zijn nu bijnna echt grote konijnen net hoor ik van alles piepen ga ik kijken heeft de moeder weer 5 babykonijntjes geworpen! weet echt niet wat ik moet doen!dierenarts is bezet heb de babykonijntjes eruit gehaald met een doek en in een bak gedaan met wat zaagsel ben bang dat de andere 4 babykoninen ze kapot bijten! een bloedbad hier neit normaal omdat de moeder konijn iets aan de poot heeft! arggggggggg
Hebben wij ook ooit aan de hand gehad. Ik denk dat je het beste moeder konijn laat steriliseren, dan kom je toch niet meer voor verrassingen te staan. Je kent die uitdrukking wel hé van "kweken als konijnen " Hopelijk kan je je dierenarts snel te pakken krijgen, heb echt te doen met mama konijn en haar beebjes. Succes! Fientje x
ow heb de dierenarts gebeld\moet de ouderen apart zetten en de rest bij de moeder dus ga ze nu een in een doos doen en dan straks neiuwe kooi halen als mijn vriend thuis is kan nu niet rijden!
Dani wat een drukte toch bij jou, hihi als t ene rond is komt het volgende weer volgens mij! Doe maar rustig aan meis, voor zo ver dat kan! Ik hoop dat het toch allemaal goed komt met de verklaring van de baas van je vriend enzo! Ik ben ook niet zo veel op het forum te vinden, heb het ontzettend druk... vakantie, verhuizing, werk enz. Ben behalve de fora totaal niet bezig met baby's en alles daar om heen! Dus wie weet deze maand....... Het wordt al weer gezellig druk in het Mei topic. In Mei legt iedere vogel zn ei he, ben benieuwd of dat voor mensen ook op gaat, en dat wij in mei allemaal een posi test hebben! Ik duim duim duim alvast!
Mijnn nod wordt 1 mei, Ik heb 2 pendels voor mei een meisje en twee voor juni een jongen ik ben benieuwd
Hey dames Hier is het doek gevallen: de zijn aangekomen! Eindelijk weg met de onzekerheid, geen geld meer verspilt aan negatieve testen en het klein beetje hoop dat ik nog had allemaal weg Maar ik ga met volle moed naar de volgende ronde Mijn NOD is geschat op ongeveer 12 mei (ruim genomen en gerekend vanaf vandaag want had 2 dagen eerder al bloedverlies dus moet ergens beginnen) Ik weet niet of ik al op de cruise zit...wil anders iemand mij op 12 mei zetten ajb? Meiden, hopelijk wordt het een roze cruise en bevordert het mooie weer onze vruchtbaarheid! Liefs x
@ alle nieuwe meiden hier: balen dat jullie ongi zijn geworden! Succes in de meironde! @ Dani: Beterschap met je pols! Ik hoop dat er heeeeeeeeeeeel veel rose gaat zijn! Vandaag laatste dagje van de week gewerkt en nu heerlijk weekend. Wat doen jullie allemaal voor werk? Ik ben docente dierverzorging MBO...heel erg leuk! Wat gaat het een heerlijk weertje worden! Ongi is bijna weg en dan maar weer vol goed moed gaan klussen! Groetjes Cecile
Hai meiden, ik kon me nu toch echt hier aanmelden Mijn ongi heeft goed doorgezet...Had een cyclus nu van 39 dagen, dus mijn NNNNNNNOD is 17 mei Een mooie dag om zwanger te testen denk ik dan maar Iedereen veel klusplezier, succes met wachten en met testen gewenst! Wij gaan er deze maand helemaal voor, beetje lastig met kijken wanneer vruchtbaar vanwege de cyclus, maar toch Grtjs, Taliaa oja, wil iemand mijn op de lijst zetten?bvd
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 10 mei: Marleen1979 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: Claire 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: Taliaa 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei: 42 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Vivian, wanneer is jouw NOD? want je staat volgens mij nog niet op de lijst Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: Claire 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: Taliaa 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei: 47 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Hoi, Mag ik hier ook meeschrijven. Mijn vriend en ik gaan vanaf mei voor een kleine. Ik had oko al op het april topic mee gescheven, maar aangezien mijn NOD ong 28/29 mei is kan ik beter hier mee schrijven. Als jullie dat goed vinden.