Ik zou niet meteen naar de huisarts gaan Het is nog maar de 2e ronde na het stoppen met de pil toch? Nadat ik met de pil gestopt was en de eerste echte maand bezig ging met zwanger worden was ik die maand ook 9 dagen overtijd. Spanning denk ik en een cyclus die nog op gang moet komen. Ik zou nog even afwachten en wel blijven tempen. Liefs, paula
denk ook niet dat de huisarts hier veel aan doet. Je begint nog maar net en je hebt je cyclus nog niet op een rijtje.... Succes meid
ojee, zo spannend hier! ik duim voor jullie meiden! moeilijk hier om de moed erin te houden.... weet niet meer waar ik aan toe ben maar goed, moet nog 2 daagjes op mijn tanden bijten
ja het is pas de 2e maand maar vorige maand was k ook 3 dagen overtijd en nu al 4 dus maar goed dan wacht ik wel. thnx voor jullie advies en steun kan het nu wel gebruiken lig ook beetje met mezelf in de knoop
Ik denk zelf dat een check-up geen kwaad kan. Baat t niet schaadt t niet. Het kan ook een gerustelling voor je zijn S6
thnx meid ik kijk even wat ik doe kan altijd nog een afspraak maken dus maar vind het lief dan jullie zo met me meeleven en advies geven thnx doet me echt goed nu dikke knuff voor jullie
He meiden.. Ik mag ook in het rood! Wist het stiekem eigenlijk al want hebben rond mijn eisprong niet geklust. Dus nu ronde 7! Degene die zwanger zijn, super! Gefeliciteerd.. Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen! Maar onze tijd komt nog wel! Echt!
ja wil niet al te negatief naar voren komen maar ik denk niet dat ze nu al geholpen wordt. Daar moet je minstens een jaar voor bezig zijn tenzijn je idd een hele rommelige cyclus hebt. Maar dit is pas haar 2e ronde. Je kunt altijd een telefoontje wagen naar je HA ben benieuwd of je terecht kunt.... let us know
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky 23 mei: Danjo & Kellox & Knor 24 mei: Jannes 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 166 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 39 ongi.... 7 zwanger.... 12 negatieve test.... 1 twijfel.... karin80 bale meid
het is alweer gestopt een paar druppels vanmorgen en sindsdien niets meer ik weet het niet hoor me zo voor de gek houden wat is dat nou : :
Dimmel, denk niet dat je huisarts er iets aan doet, ook omdat ie niet echt heel erg lang is je cyclus... Kan ook nog van het ontpillen komen misschien?
Het gaat hier om een bezoekje aan de huisarts, niet de gyn. Daar staat een jaar voor. Ik heb toen 5 maanden gewacht en er niks anders dan stress van gehad. Dit terwijl een kuurtje van 10 dagen alles weer op de rit heeft gebracht . Om maar even een beetje positief over te komen
ja als je er stress van krijgt kun je idd naar de huisarts gaan voor iets kalmerends dacht dat je bedoelde om verder even te kijken of alles goed zit.... solly
zondag is mijn NOD maar ik test zaterdag al ik kan dat geduld toch niet opbrengen tot zondag en als ik dan toch zwanger zou zijn (stel), dan zal het op een dagje niet aankomen om te testen hé ik wil gewoon rust in mijn hoofd, ik wil het gewoon weten pffff schiet langs geen kanten op
Hier nog steeds geen ! Spannend Om het half uur checken op bloed en bij elk krampje denk ik: Zie je ze komen toch...