Je staat erbij daam Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 11 mei:Mausje & Marloesje & claire 12 mei: Claire 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 15 mei: 16 mei: 17 mei: Taliaa 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei: 47 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Wie wil mij op de lijst zetten? Susan, jij misschien? Dank je wel al vast! Ik ben niet ongesteld meer dus kan weer aan het werk xxx, Loesie
Heej dames... Dank jullie voor de reacties op mijn vraagjeover de testen.... Heb wel een foto gemaakt, maar die is te onduidelijk..daar zie je echt niets op.. kheb m bewaard en nu is het streepje duidelijk te zien, maar ja das buiten de tijd he...dus dat telt niet.... Vandaag nog maar s geprobeerd en met wat verbeelding kon je wel een lijntje zien, maar wel minder duidelijk dan gister...zo rond 10 minutenwordt ie duidelijker.. Kga dr maar vanuit dat t niets is en wacht mijn NOD op 8 mei gewoon af... we zullen het dan vanzelf wel zien... Vandaag was ik in iedergeval een stuk minder misselijk en mijn keelpijn gaat ook weer de juiste kant op ...WEG VAN MIJ in ieder geval... Voor alle nieuwen... balen, maar welkom hier Voor de klussers....SUCCES en voor de wachtenden: zullen er niet veel zijn nog denk k....ja op de klustijd misschien...hmmmm. ik raaskal....hahaha Big huggggg Moi
hallo meiden, Ben nieuw hier. Heb al weken stiekem met jullie meegelezen en mij nu dan toch maar aangemeld. Weet nog niet goed hoe alles werkt, maar dat komt vanzelf (hoop ik) groetjes juuls
he juuls welkom altijd gezellig nieuwe mensen hoe meer zielen hoe meer vreugd en we gaan allemaal naar de roze cruise hoop ik
Je staat erbij Vivian Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 6 mei:Silvana81 & Moonie & Gertje & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 11 mei:Mausje & Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Claire & Vivian 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 15 mei: 16 mei: 17 mei: Taliaa 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei: 51 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
Hoi meiden, Ook ik meld mij aan op het NOD mei forum... Was net een paar dagen aangemeld voor NOD april maar... zojuist de mogen verwelkomen! Dus op naar de volgende ronde maar. Wel jammer hoor. Ik dacht ook al van alles te voelen (hoewel ik ook wel wist dat je jezelf gek kan maken door van alles te voelen als je het heel graag wilt), maar dat klopte dus mooi niet! (misselijk, grotere borsten, veel pukkels dat soort dingen) Nou ja. Ik ben al trotse mama van een zoontje (17 maanden) trouwens en hoop toch snel zwanger te mogen worden van een 'brusje' voor hem! In jan. een miskraam gehad (missed abortion, curettage gehad), dat was wel heel erg balen. Hopelijk gauw weer goed nieuws! Wil iemand mij op de passagierslijst zetten? Mijn NOD is 11 mei... Alvast bedankt! En ja, hopelijk veel roze deze ronde voor iedereen!
Voor iedereen een zonnig weekend toegewenst! Super lekker zo'n warm weekend. Morgen voor een weekendje richting vrienden in Charleroi. Jammer van het lange autorijden met dit weer. Verder vandaag vrij, maar hier in huis veel te doen.