TESTMARATHON 12 mei 1. claire 2. nony 3. pipi 4. hopefull (ik neem risico hier, maar count me in, wie weet ) 5. dwazie 6. Diana81 7. Susan71 8. Wieffie 9. Barbie79 10. Dimmel 11. Miepie 12. Moonie 13. Twins 14, Anna28 15. Mamasu 16. daantje86
Moonie, van harte gefeliciteerd en geniet ervan meid. Ik duim ervoor dat zaterdag vele je voorbeeld zullen volgen. Groetjes Taby.
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel 24 mei: 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 168 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 41 ongi.... 8 zwanger.... 12 negatieve test.... 1 twijfel....
meiden.. wat spannend allemaal.... 8) Voor de zwangere onder ons..van harte!.. Ik zat btw eerst op een ander forum..maar hier is het haast niet bij te houden..lees ff 24 uur en er zijn haast 10 pagina's verder..hahaha..hou het niet bij hoor. Gr Wen
hoi meiden, Ben er weer hoor ben gisteren terug gekomen van vakantie en heb wel pech gelijk in het slechte weer Vakantie was daar en tegen wel helemaal super lekker veel geklust dus ben heel erg benieuwd heb er wel een heel erg goed gevoel over. De laatste dag van mijn vakantie heb ik een test gedaan deze was negatief (wil iemand dit in de lijst aanpassen) maarja was ook wel veel te vroeg natuurlijk.... het leek me alleen zo leuke afsluiter van de vakantie om een positieve test te hebben. Wacht nu maar geduldig af ..... liefs morgaantje
He Morgaantje! Lekker op vakantie geweest dus?..ze zeggen dat je dan vaak zwanger kan worden vanwege het relaxte sfeertje..dus spannend! Je kan alleen geen pijl trekken op je cyclus he..&^$$^&..beetje afwachten dus? Mag ik vragen waar je op vakantie bent geweest? Gr Wen
bij mij is er idd geen pijl op te trekken helaas heb alleen de laatst 3 keer wel telkens last gehad van bruin bloed een paar dagen voordat ik ongie ging worden en dat heb ik nu nog niet verder heb ik ook steken in mijn rechter lies en een goed gevoel dus ik hoop dat het deze maand raak mag zijn Ben in Cuba geweest, was echt zo anders maar zo tof heb bijna het hele eiland over gegaan heb dus veel gezien en wil eigenlijk ook wel weer terug
cuba?...wowwwww...zeker het klimaart en de palmstarnden he?..heerlijk.. zat toevallig van de week ook te loeren op internet..maar we zitten zo te mutsen vanwege een evt zwangerschap..stom he? Maar goed..je hebt er een soort van goed gevoel bij zei je?..hoe dt zo..gheb je kwaaltjes of voel je je echt anders? Gr
Hey Moonie! Super gefeliciteerd yoh! Bij mij blijft het afwachten, maar het ziet er naar uit dat ik niet voor zaterdag ongi zal worden, dus kan zeker meetesten zaterdag. Ben net al een test gaan halen en nu kriebelt het ongelooflijk om te testen... maar ben vanavond niet bij mijn ventje, dus wil het nog uitstellen. Morgen trouwt trouwens mijn schoonzus en dan zou ik liever ook niet testen... zodat ik met mijn aandacht naar haar dag kan gaan hé en we niet de hele tijd aan ons denken ! Dus normaal gezien zaterdagmorgen. Heb sinds gisteren heel veel pijn in mijn borsten... het is zelfs alsof kijken alleen al pijnlijk is En nu druk in mijn onderbuik ook. Had daarnet yoga en altijd als we moesten bukken voelde ik heel veel spanning. probeer mij zo niet teveel te focussen zodat de teleurstelling niet te groot zou zijn. maar man, wat is dat lastig! Dat het maar fijn zaterdag mag zijn! Groetjes Twins
gewoon lekker een vakantie boeken hoor ook al ben je zwanger kan je toch gewoon gaan toch! tsja heb wel wat kwaaltjes maar om eerlijk te zijn heb ik elke maand wel wat kwaaltjes en tot nu toe heeft dat dus ook niet veel positiefs gebracht heb de laatste cyclussen wel last gehad van een aantal dagen bruin bloed en dat heb ik nu dus nog niet en verder heb ik het gevoel dat het goed zit alleen ja om heel eerlijk te zijn had ik ook wel een een paar keer een aardig gevoel en toen werd ik ook ongie alleen het lijkt nu toch anders maarja mijn lichaam zal me wel weer in de maling nemen ben ik bang Het enige wat ik nu kan doen is afwachten. En hoe gaat het met jou?
@twins jeetje meid al 8 dagen overtijd hoe hou je het uit om niet te testen..... ik kan echt niet wachten..
ja dat is een soort van link he..de befaamde kwaaltjes..hmm..ik moet zeggen dat ik ze allemaal een keer heb gehad..hahaha..dus ik krijg eigenlijk steeds meer een houding van..yehhh..sure!. Ik vind alleen hetafwachten hel, moet ik eerlijk bekennen...overdag gaat het redelijk maarja de avonden he?.. Dus het gaat op zich goed..thanks..maar ik merk dus dat deze week m'n hoofd beetje vol is van hoop en afwachten..daardoor lontje kort dus snel op de tenen getrapt zeg maar..haha..erg he? We hadden vorig jaar Mexico geboekt..2 weken later was ik zwanger..ik heb me niet echt super gevoeld in die hitte..en het lange vliegen..dus ik wacht af tot volgende week donderdag..en dan boeken we gewoon..hahaha..wat een truttebol be ik he?
nu is het lastig hoor... maar eerste dagen na negatieve test was ik er zo zeker van niet zwanger te zijn en had ik ook absoluut niets van symptomen... ik dacht ik wacht gewoon op ongi. Maar nu het blijft tonen en mijn lichaam begint te reageren wordt ik verschrikkelijk zenuwachtig... maar denk dan als ik idd zwanger ben wacht ik best zo lang mogelijk om te testen zodat die zeker positief is. Mijn man ging ervan uit... eens negatief getest dan is het zeker niet voor die maand. Dus hij vindt het zelfs een beetje raar dat ik opnieuw zou testen. heb hem alles uitgelegd van het zwangerschapshormoon en zo... dus nu is het wel ok. maar wil zeker samen met hem testen. Hij mag dan de test aflezen. Ik ben dan gewoon veel te zenuwachtig!
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel 24 mei: 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 168 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 42 ongi.... 8 zwanger.... 13 negatieve test.... 1 twijfel.... @ Lies balen meid..hele dikke knuffel. @ Morgaantje ik duim voor jou dat hij nog positief wordt!
helemaal niet erg meid het is zo herkenbaar .... je bent zeker geen truttebol begrijp het helemaal ben je al lang bezig?