hopefull hier, voel me hopeless op dit moment. Heb absoluut nergens last van? dus het voelt als game overrrrrrrrr
op zich niet echt lang.. Ben vorig jaar feb gestopt met de pil..in maart zwanger..Toen we voor 1 echo gingen bleek het foute boel te zijn..missed abortion..werd begin juni gecurreteerd. Half juli test gedaan..dacht zwanger te zijn..eind juli bleek er nog weefsel..dus Hcg in lijfie te zitten. Het zknhuis durfde niet weer een curretage te doen..was namelijk heel klein stukje weefsel..zei ze.. Ik moest elkde 2 weken bloed prikken en de dag daana checken hoe hoog het hcg was. zakte heel gestaag. Na 4 maanden was ik het spuugzat..want ik werd niet ongi en dus ook niet zwanger.Voor een 2nd opinion naar ander zieknhuis gegaan..weer curretage..was immers geen klein stukje weefsel! Daarna een maand aan de pil...en kreeg groen licht in december!..dus eigenlijk pas vanaf december echt bezig. Sorry voor het lange verhaal... En jij?
Hopefull..relaxe mop..je hebt nog 7dagen..kan van alles gebeuren..ik heb ook nergens last van..zegt allemaal geen drol meid! Kom op!
nee dat weet ik wel, maar ben bang om me te enthousiast te maken, strx word ik wel ongi denkende van ja maar ik heb alles goed gedaan (huil huil) dus ben nu al dingen aan het verzinnen wat ikga doen als de duivels op visite komen, heel veel drinken byv.
Lieve meiden..ik ga jullie een beetje in de steek laten..ik ga ff sporten op zolder..anders wordt het zo laat en lig ik dadelijk in bed te stuiteren van energie .. fijne avond nog... Gr Wen
Lieve meiden..ik ga jullie een beetje in de steek laten..ik ga ff sporten op zolder..anders wordt het zo laat en lig ik dadelijk in bed te stuiteren van energie .. fijne avond nog... Gr Wen
jeetje meid wat een verhaal kan me echt heel goed voorstellen dat je het zat was ik had in het begin een behoorlijk lange cyclus dat was ook zo balen omdat je in verhouding tot iemand met een normale cyclus minder kans hebt om zwanger te worden. En bij jou dan nog eerst natuurlijk onwijze blijdschap en dan is dat opeens helemaal weg en dan duurt het ook nog eens zo lang ... wilde je er wel weer gelijk helemaal voor gaan? Ik ben in oktober begonnen dus nu 7 maanden.
Ik wil wel antwoord geven, maar denk niet dat dat is wat je wilt horen... Had gisteren precies hetzelfde en werd vanmiddag ongesteld. Hoop dat het bij jou niet hetzelfde gaat . Ik test dus niet mee zaterdag en ga naar juni, maar jullie allemaal heel veel succes zaterdag, ik zal duimen en kom zeker even kijken. Claire, alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Ik hoop het zo voor je...
jeetje dames wat een berichten allemaal ben je er even niet hahah @ titus 28-10-1980 dat is exact mijn geb datum maar wat het betekedn geen idee. haha @miepie bedankt toch voor je antwoord.. hier nogsteeds geen druppel meer gezien alle tampons spierwit gebleven... dus morgen maar even afwachten heb geen enkele hoop maar vind het wel raar @ moontje of moonie ZWANGER GEWELDIG van harte meid lekker van genieten...
Hoi meiden! gefeliciteerd voor de zwangeren en een dikke knuffel voor degenen die ongi geworden zijn. Ik denk dat ik mijn ei gehad heb. Ik vind het zoooo spannend! Omdat ik geen idee heb hoe deze eerste cyclus na de MK er uit gaat zien, ben ik me er behoorlijk obsessief mee bezig gaan houden. Tempen, ovulatietesten... Maar met resultaat. Ik heb ondertussen al een neg. zwangerschapstest gehad, dus al het HCG van de MK is verdwenen. Gisteren had ik een positive ovulatietest, vandaag een negatieve. En vanmorgen ging mijn temp iets omhoog! Nu hopen dat die blijft stijgen! En we hebben natuurlijk geklusd de afgelopen dagen. Ik hoop echt dat ik nu op de wachtbank zit! (of ik nu zwanger ben/wordt of niet, het is zo fijn om te weten dat je weer een normale cyclus hebt) Ik ga ook voor testen op de tweede pink lady test dag op 25 mei! (verjaardag van mijn dochtertje trouwens, dus mooie dag om te testen!) Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 2 Stiertje1985 3 Kellox 4 danjo 5 MamaNorah
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 13 mei: Hummel & carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel 24 mei: 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 168 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 44 ongi.... 8 zwanger.... 12 negatieve test.... 1 twijfel.... @ Boogschutter balen joh, maar kop op we gaan samen naar juni! Hoop op roze voor ons in juni!
Ik ga deze ronde maar eens lekker klussen op men Kosmobiologische ei hihihihihi Leuk woord voor scrabbel Ach baadt het niej schaadt het niej iig lekker geklust dan