Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Empfängnisfähigkeitsperiode betekent vruchtbare periode.
    Je moet het zien als een tweede eisprong. Die zou in dit geval dus 7 mei om 22:59 uur zijn. Net zoals bij de "gewone eisprong" heb je bij deze tweede eisprong een paar dagen dat je vruchtbaar bent (van 4 mei 22:59u tot 8 mei 10:44u).
    Ik heb ook gelezen dat het mogelijk is dat de kosmobiologische eisprong samen kan vallen met de "normale" eisprong. Dit zou het beste zijn.
    Tja, wie weet.

2. Niet meer actief

Waaaahh.. kan niet slapen. mn mannetje snurkt zo! :x
    Ben misselijk en heb buikpijn van links naar rechts tussen de bovenkant mijn heupen en de onderkant van mn ribben, wil snel slapen om dit niet meer te voelen. Weet toch niet wat het is, kan helaas ook ontpillen zijn :(

Truste lieve dames!

3. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal hoe is het met mijn zenuwachtig ik heb me langste cyclus genomen en ben al 2 dagen overtijd vorige keer was ik op dag 24 ongi dus een cyclus van 24 dat is mijn langste nu zit ik op 26
    ik hoop dat het raak is maar durf me er niet te veel aan vast te klemmen

gefeliciteerd zwangeren en de mensne die ongi zijn geworden hoop dat het snel raak mag zijn

groetjes samantha

4. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Goedemorgen meiden.

Mn mannetje kon niet wachten, dus heb er vanmorgen een testje tegenaan gegooid.

Helaas, resultaat Negatief! :cry:

Ik weet niet meer wat ik moet denken :(

5. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey mss het hoeft niet zo te zijn dat je ongi gaat worden het kan zijn dat je nog te weinig hgc in je lichaam heb zitten als ik naar de dokter ga die zegt dat ik na 10 dagen minstens overtijd pas moet gaan testen omdat het kan zijn dat je nog geen hgc hebt maar dat is bij iedereen anders hoop toch voor je dat het raak is

groetjes samantha

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    goede morgen meiden. me temp is ietjepietsje gestegen verdre nog geen bloed hier

7. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    goedemorgen meiden

pff kon gisteren niet in slaap komen had z'n pijn onder in me liezen.
    en maar blijven draaien in bed.

maar goed gelukkig is me temp weer gestegen vanmorgen dus er is nog hoop.
    ben nu even helemaal gestrest was erg bang dat de temp toch zou gaan dalen vandaag.
    nog 1 dagje en dan hopen dat hij morgen ook nog hoog is en dat we een positieve test hebben.

pff ben nu wel ineens bang om morgen te gaan testen.

gr patricia

8. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Goedemorgen meiden, hier nog geen bloed; wel nog steeds het gevoel dat het ieder moment kan gebeuren... Had ik gisteren ook al de hele dag! Mijn vorige cyclus was in ieder geval korter.
    Verder voel ik weinig hoor.... En niet op de juiste dagen kunnen klussen (hoewel ik nu weer hoor over kosmobiologische vruchtbaarheid.... Zou het dan toch?) Maar wie weet!
    Vind het stiekem wel steeds spannender worden hoor! Maar ga zeker vandaag niet testen. Als ik morgen nog niet ongi ben, heb ik gezegd dat ik meedoe aan de testmarathon. Spannend!
    Succes allemaal!

9. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Je geeft mij weer nieuwe hoop samantha :D

We blijven postitief :)

Thanks

groetjes maaike

10. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    goedemorgen iedereen :)
    negende dag temp 36.9 :)
    officiele NOD dag 13 mei
    NOD dag gerekend16 mei 17 mei

Hoop dat er morgen veeeeeeeeeeeeeeeel posi testen.
    :) :)

11. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey mss voor dat we het weten zijn we allemaal zwanger,,, als we het maat willen ! toch
    denk er niet te veel bij naar :)
    al is het heel moeilijk
    groetjes samantha

12. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    goedemorgen meisjes, allemaal slecht geslapen zie ik. Nou ik redelijk eigenlijk behalve dat ik met buikpijn in slaap viel.
    Het ene moment voel ik zoveel en het andere moment is er niks meer van over.....
    Wat kan een lichaam toch raar zijn.

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Hier ook nog geen spoor van de :evil: ! Ook mijn temp is weer omhoog! Krijg steeds meer zin aan die testmarathon morgen! :D

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden spannend weer allemaal hier,ik ga heeeeeeeeeeeeeeeel hard voor jullie duimen

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    wat zouden jullie doen.
    Ik word altijd stipt op tijd ongi en nu is maandag pas me nod. Nu heb ik morgen een feestje en verjaardag daarna misschien nog stappen.
    Zou ik nu morgen testen zodat ik weet of ik een wijntje kan drinken of niet?
    Beetje rare vraag natuurlijk....maar iedereen vraagt zich anders af of ik al zwanger ben als ik geen wijntje drink...
    Weet dat hij nog negatief kan zijn terwijl je wel zwanger kan zijn maar wat moet ik nu doen...

16. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    ja ik ook van julie ben de laatste 3 dagen heel vroeg op omdat ik niet me kan slapen zelfs snacht terwijl ik heel moe ben gister kon ik rond half 10 bijna me tanden niet meer poetsen bijna geen kracht :(
    ben echt zo bang he dat ik me zo er mee bezig hou dat ik toch niet zwanger ben :(
    ik ga pas 3 juni testen aanrader va de dokter
    goretjes samantha

17. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hoezo samantha omdat je een cyclus zou overslaan? 3 juni is nog heeel ver weg....

18. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey jacky ik zou het toch mar niet doen het is ook niet gezond voor jou toch en voor je baby hellemaal niet zou er wel rekening mee houden al moetik zeggen dat ik met eten er niet zo opletik eet altijd smorgen brood met leverpastij en chilisaus en dat zij 2 dingen die niet goed zijn
    maar ja groetjes samantha

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hihi, ik heb dat ook wel eens gedaan! Ik denk dat je het met een gevoelige test altijd ff kunt proberen, als ie dan een dun lijntje geeft weet je waar je aan toe bent wat betreft drinken. Als ie negatief is zou ik nog steeds wel oppassen maar zou ik bijvoorbeeld een wijntje nemen en er heel langzaam over doen en er veel water bij drinken... ;)

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja combi met water is goed, maar welke zijn heel gevoelig dan.
    Ik heb nog 1 test van hier liggen en een CB maar die wil ik eigenlijk gebruiken als ik over me nod heen ga.....

Deel Deze Pagina