de dokter zij dat j hgc hormoon dat sterk in je lichaam zit en je dan een teleursteling ontkom en me geld is op haha voor extra dingen dus kan nog geen halen en bij de dokter doen xe het pas 10 dagen na dat je overtijd ben ga zo werken iedereen groetjes samantha
Dag dames, Hier is vriendlief eindelijk weer beter en vandaag weer aant werk. Heb zn aandacht wel gemist afgelopen 2 weken, maar heeft ie gister wel beetje goed gemaakt Hopen dat komende ronde niet verstoord wordt door ziekte. Racebabe
oh hihi daar heb ik slechte verhalen over gehoord. Kijk vanmiddag wel even als ik boodschappen ga doen. Nou dames waarschijnlijk doe ik ook wel mee dan morgen. Zou eerst bij me ouders blijven slapen maar denk dat ik toch maar thuis slaap en dan kan ik morgen vroeg meteen testen..... Ohhh dit is ook killing hoor zou ik wachten of zou ik het gewoon doen....
hoi jackie ik kon het ook niet laten heb gisteren ook al getest 3 dagen voor nod maar helaas was hij nog negatief. ik hoop dat ik nog wel positief ga testen morgen. spannend he als je gaat testen heel veel s6 en dat hij bij jou positief mag zijn. liefs patricia
Jullie wel goede ervaringen met kruidvat testen dan? En die van hier dan? zijn die niet zo heel gevoelig?
dank je pipi 24 hoop dat het voor jou ook nog posi mag worden hoor. En voor iedereen die morgen wil gaan testen spannend spannend pies zowat in me broek van de zenuwen.. Alleen al omdat ik helemaal alleen thuis ben manlief zit in Slowakije tot de 19e
goedemorgen seker nou dit staat erbij in de webwinkel Deze luxe, nauwkeurige test is zeer gemakkelijk in gebruik en extra duidelijk om af te lezen. U kunt deze test gebruiken door deze enkele seconden in de urinestraal te houden. U heeft hievoor geen hulpmiddelen nodig en kunt deze test daardoor overal gemakkelijk uitvoeren. De test is zeer gevoelig en vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie te gebruiken. Na 3 minuten kunt het resultaat aflezen dus eigenlijk zou ik nu al kunnen testen.... Maar hou het op morgen thnx ladies voor jullie adviezen
Aghh ik heb ook thuis 2 testen van matcare liggen en 1 van kruidvat.. Ik hoop dat ik ze ook een keertje mag gebruiken Ik wilde 15 mei testen op de verjaardag van mijn man, maar dat ga ik ook niet meer doen..
Als je dan echt gevoelige testen wilt zou je de ultra testen kunnen gebruiken. Deze testen positief bij een HcG van 10 Ul/ml. Alle andere gevoelige testen vanaf 25. Zo ook de andere van hier en die van het kruidvat...
hey hey, net getest... kon niet meer wachten tot morgen... had heel vaag streepje (kruidvattest) dus weet nu eigenlijk nog niets meer. Goh, zou er de muren van kunnen oplopen. Ga maar om een nieuwe test gaan en morgen of zondag weer eens meetesten... En zo gaat het maar door
Goedemorgen dames! Spannend hier. Zeker voor Twins... kun je er een foto van maken? Kunnen wij het streepje bekijken
mijn vriendin heeft een website, www.projectlekkerspelen.nl neem eens eenkijkje en stem op de poll wat je ervan vind