mijn officiele NOD ligt op 13 mei heb hem zelf hoger gezet omdat ik nooit zo vroeg kan testen, pas rond een week na mn NOD dat ie psi word. heeft me handen vol geld gekost vorige keer
Jackie kan jouw moeder ook visioenen zien over ons? Dan weten wij tenminste ook wanneer we iets kunnen verwachten...
@ Claire balen meid! Daar vreeesde ik ook voor met die inimini streepjes van afgelopen week van mij. Vandaar dat ik sinds gisteren met mijn koppie toch maar al in juni zit! Vind het echt rot voor je!
Raar gevoel hoor, om te moeten wachten op je menstruatie die steeds maar niet komt! Want ik heb toch nog steeds sterker het gevoel dat ik niet zwanger ben dan dat het wel raak is deze maand. Je weet het idd maar nooit, maar heb er toch zo'n gevoel bij! En dan denk ik, laat het dan maar komen want dan kan ik weer verder kijken naar volgende maand.... Lastig allemaal he dames!
Jeetje Dolphin jij bent al lang over tijd! Dan mag ik nog niet zeuren, haha! Had jij nou al getest? En doe je morgen mee met de testmarathon? Ik heb gezegd van wel als ik dan nog niet ongi ben... Maar vind het heel spannend! En ben heel bang voor teleurstelling...
nee mamasu ik ga niet testen en mijn vorige test was negatief, ligt denk ik aan het ontpillen dat kan tot 100 dagen duren voordat je eindelijk eens ongi wordt, dus ik bespaar mijn test nog eventjes..
Ja met dat ontpillen weet je het idd helemaal niet! Ik heb in jan. een mk gehad en sindsdien is mijn cyclus ook anders (helaas). Had altijd netjes 25 dagen en nu 34-29-28-?..... Ik weet dus niet wat ik kan verwachten. Een heel irritant bijverschijnsel van een miskraam dat het je cyclus overhoop kan gooien, alsof de mk zelf nog niet vervelend genoeg is. Maar ja! We blijven positief....
heej hier is het bloeden alweer gestopt maar niet meer te veel mee bezig zijn, wel moeilijk maar ik weet helemaal niet wat ik moet denken nu ik waag dinsdag nog een test als ik niet echt ongi geworden ben tegen dan want dit zijn nog geen daarvoor is het te weinig denk ik mijn banner laat ik dus nog achterwege.... HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL VOOR DE LIEVE WOORDEN EN DE PEPTALK! liefs
Nee zou ik ook niet doen. Na 12 dagen zou je nu onderhand wel wat moeten merken of een positieve test hebben gehad. Heb je ook geen eisprong-symptomen gehad?
Is net voor me gependelt en is mei een meid...... spannend hooor! Vriendje net gebeld en die neemt de test mee voor morgen! Ga zo aan t werk... liefs Anna