Weer ff gegoogled: Deze zwangerschapstest heeft een gevoeligheid van 10 mU/l en kan vanaf 6 dagen voor de verwachte menstruatie worden uitgevoerd. http://www.zwangerschapstest.nu/hcgultra.php
Testen hier van de site zijn maar 1.33 euro pstuk ( dan heb je alleen niet het plastic hulsel) Maar kun je wel vaker nog eens testje doen. Je hebt ze binnen een dag in huis en moet ze 4 dagen voor nod kunnen gebruiken Is het al zaterdag!? Ik ben gewoon zenuwachtig voor jullie allemaal tegelijk! Ik duim voor jullie!
Zijn een stuk goedkoper ja, maar ietsje minder gevoelig. Bij die staat bij: Deze zwangerschapstest heeft een gevoeligheid van 20 mU/l en kan vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie worden uitgevoerd.
hallo allemaal, Nou ik heb even een klein stukje terug gelezen, spannend hoor al dat wachten... Wij "wachten" ook(nou ja zitten niet stil natuurlijk) maar dan op een positieve ovu test. Net getest en een licht streepje, spannend hoor. Zou ik dan op dag 14 een positieve ovu test hebben? dat zou wel heel netjes zijn hahaha. Ik heb een heeel goed idee, als iedereen die morgen gaat testen nou een posi zwangerschapstest heeft en ik een posi ovu test en gezellig zwanger raak deze ronde, dan zijn er toch best weer een hele boel blije meisjes op dit forum..... ik stem VOOR! Succes allemaal morgen met testen. Groetjes en liefs Pebbles
het is beiden zowel helder als bruinig en wisselt elkaar wat af daarnet weer 2 druppels maar niet meer dan dat ik weet niet meer wat ik moet denken nu
De testen van matcare zijn ultra gevoelig . Die heb ik vanmorgen gebruikt, negatief...dus zal het voor mij wel over zijn . Mijn mannetje belde mij nog even tussendoor om me op te peppen , en natuurlijk zichzelf......... We gaan ervoor!
[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Meiden ik duim voor jullie!
@ Claire, volgens mij telt de HA dat als ongi, maar je kan het natuurlijk altijd even vragen de assistent zal het ook wel weten denk ik..
Hoe staat het ervoor met de testmarathon? Hoeveel meiden zijn er nu al? Voor mij zou het veel te vroeg zijn, maar denk ook dat ik gewoon ongi wordt (aangezien er niets gebeurt is in de goede periode)..
TESTMARATHON 12 mei 1. claire 2. nony 3. pipi 4. hopefull (ik neem risico hier, maar count me in, wie weet ) 5. dwazie 6. Diana81 7. Wieffie 8. Barbie79 9. Dimmel 10. Miepie 11. Moonie 12. Twins 13. Anna28 14. Mamasu 15. daantje86 Ik heb me van de testlijst afgehaald, is niet meer nodig, ik hoop dat iedereen op de lijst morgen ROZE kleurt
TESTMARATHON 12 MEI 1. nony 2. pipi 3. hopefull (ik neem risico hier, maar count me in, wie weet ) 4. dwazie 5. Diana81 6. Wieffie 7. Barbie79 8. Dimmel 9. Miepie 10. Moonie 11. Twins 12. Anna28 13. Mamasu 14. daantje86 Ik heb er mij ook maar vanaf gehaald ALS ik nog test, dan test ik pas dinsdag of na mijn vakantie ik heb het even gehad veel succes aan de meiden die nog overschieten ik duim alvast liefs