@jackie heb in juni groot slot op de deur gezet voor je hahaha, nu maar hopen dat ik de deur niet voor je moet open maken he
nou meiden ik denk dat het niets wordt, heb vandaag getest met de Ultragevoelige test, maar geen streepje. Mn NOD is de 14e, dus wacht het nog even af en dan ga ik naar juni. Veel succes allemaal met jullie testmarathon, ik log zeker even in morgen.
Hoi hoi, Wat is z'on ultragevoelige test? Kan je dan al eerder testen? Kan je die gewoon bij een drogist kopen? Groetjes
hey hey... tja, heb jullie vraag voor foto pas nu gelezen. Mijn schoonzus is getrouwd vandaag, dus moesten wij deze morgen snel weg. Streep of geen streep. Nu is er alleszins niet veel meer te zien. Ik zie nog heel vaag iets, maar mijn ventje niet meer... denk niet dat dit nu nog veel zeggend is. Maar het was vanmorgen ook heel vaag hoor. Daarom dat ik nog zo twijfelde want ik dacht ook 'een streep is een streep'... maar soms is het moeilijk om een streep te herkennen. maar we zagen het wel allebei. Wat ik wel onmiddellijk merkte bij het testen was dat mijn urine (bah om dit te schrijven) vrij licht van kleur wasl... het was niet 's morgens vroeg. Misschien dat dit ook invloed had. Ach ik weet het niet. Zitten beetje in dilemma om opnieuw om een test te gaan of niet morgen en zondag morgen te testen. Straks wordt het nog een duur grapje. Zeker als ik niet zwanger ben... Maar zou natuurlijk graag duidelijkheid hebben. Groetjes Twins
@sje die ultragevoelige test kun je via de webwinkel kopen weet niet of ik dat adres mag noemen. die kun je 6 dagen voor je nod gebruiken, is niet slim hoor want er kan van alles fout gaan. Je kunt beter testen op je NOD , dan spoort ie in ieder geval het kleine beetje HSG op dat je dan in je hebt. daar had ik hem eigenlijk voor gekocht! Achja ben gewoon erg ongeduldig.....schaamschaam
Hallo meiden, vandaag mijn nod maar nog geen bloed gezien. Maar wel het gevoel dat ik elk moment ongi ga worden dus ik denk dat het morgen wel komt.... Ga in elk geval vandaag niet testen want weet bijna wel zeker dat ik niet zwanger ben. gr. Kat
Bedankt, ik heb even gegoogled en wat gevonden bij MC.....denk dat je dat bedoeld.! Tja wat kan je soms ongeduldig zijn he? Ik probeer er ook niet zo veel aan te denken maar je bent er toch steeds mee bezig haha.....maakt het ook wel erg leuk die voorpret maar ja geduld.....heb ik ook niet altijd. Groetjes
hallo allemaal, ff een vraagje... inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld geworden,noch ik heb een echt positieve zw test. ik kan natuurlijk heel laat zijn met mn menstruatie,maar kan je na twee weken overtijd alsnog zwanger blijken te zijn,of moet je HCG dan al zodanig gestegen zijn dat je dan wel posi moet testen ? ik voel me namelijk al weken behoorlijk beroerd,misselijk,witjes,steken in onderbuik en borsten,pijn in mn onderrug enz enz heeft iemand enig idee ? KAN je nog steeds na twee weken zwanger blijken,of is dat onmogelijk en zijn het vermoedelijk de hormoontjes liefs,visje.
nou meiden nog een paar uur en dan weet ik meer ik moet zeggen dat ik nu helemaal niet meer gestrest ben waarom ? ik weet het niet maar ben nog nooit zo rustig geweest als vandaag. heb ook lekker me eigen dingen gedaan en er niet echt veel bij stil gestaan. alle testers van morgen doen jully het met ochtendurine? gr patricia
pooh ik denk het ook de de stilte voor de teststorm he clair sorry had net pas gelezen allemaal verdikkie hebben ze toch doorgezet. hele dikke knuffel van mij en heel veel s6 voor juni alvast, maar nu eerst lekker gaan genieten van je vakantie.
Nou, eenheel origineel begin .... ik was een tijdje niet actief, maar las alles wel braaf mee hoor Nu ga ik ook maar even mijn update geven. Is misschien ook wel leuk voor de mensen die me nog een beetje kennen. Ik vond trouwens toevallig een vriendin van mij hier ook op de site! (Hè Klieke?) Goed, mijn up-date, met eenstukje geschiedenis vooraf. Gestopt met de pil dec. 2005 Februari 2007 naar de gyn. Onderzoeken: kweekjes, bloed, uitstrijkje, zwemmers, samenlevingstest, cyclus verloop ontdekken en ei zoeken. Resultaten tot nu toe: Via een meest natuurlijke weg lang niet elke maand een eisprong. Twee keer Clomid gekegen (50 mg en 100 mg) Voorafgaand aan de 100 mg ook Provera geslikt om een aanwezige cyste te doen laten verdwijnen. Resulaat van de 100 mg Clomid & Provera: - baarmoederslijmvlies van 11 mm (was voorheen zonder medicijn 3mm, niet echt bevordelijk voor een innesteling) - cyste is verdwenen! - vandaag twee eitjes gezien op de rechter eierstok van 19 en 20 mm groot! - samenlevingstest: geslaagd Dus nu maar weer hopen, bidden en afwachten Iedereen die in de tussentijd zwanger is geworden wil ik natuurlijk ookniet vergeten: van harte gefeliciteerd! Geniet er lekker van En voor de anderen: ik wacht met jullie mee!
mariek21 ik wens je heel veel s6 toe en hopen dat jij ook snel mag genieten van een klein (groot) wonder gr patricia