TESTMARATHON 12 MEI 1. nony 2. pipi 3. hopefull (durf niet, te bang voor nega test, wacht tot de 17de) 4. dwazie 5. Diana81 12mei negatief 6. Wieffie 7. Barbie79 8. Dimmel 9. Anna28 : test Negatief 10. Mamasu 11. daantje86 12. Sje 13. Morgaantje Maar geen bloed geeft moed ja toch? Heb nog niets wat op ongi lijkt maar ook geen posi test....... afwachten dus.... hoe zit het met de andere meiden? Liefs Anna
goedemorgen meiden mm nog weinig goed nieuws. heb ook getest vanmorgen en negatief maar me temp was wel weer gestegen 37.22 na een uurtje zag je wel een heel licht vaag streepje maar die tel ik niet mee. morgen nog maar een keer testen. gr patricia
TESTMARATHON 12 MEI 1. nony 2. pipi 3. hopefull (durf niet, te bang voor nega test, wacht tot de 17de) 4. dwazie 5. Diana81 12mei negatief 6. Wieffie 7. Barbie79 8. Dimmel 9. Anna28 : test Negatief 10. Mamasu 11. daantje86 12. Sje: 12 mei negatief 13. Morgaantje pfff begint niet echt positief! Ik zelf ben misschien te vroeg met testen maar ik denk dat ik morgen gewoon ongi word. Echt balen nu moet ik weer een maandje aan de pil omdat ik anders op mijn trouwdag ongi ben....hoe zouden jullie dat doen? Groetjes Sje
@ Sje toestand een maandje aan de pil! Ik wist niet dat dat zomaar kon? Maar ja je huwelijksnacht is ook wel belangrijk toch? En wie weet morgen wel positief? Ben erg benieuwd of er nog mensen zijn die goed testen vandaag? Er moeten meer roze poppetjes komen hoor! Voor de rest balen Op naar de volgende ronde! groetjes
@t testers; good luck allemaal! Keep my fingers crossed [-o< Ik wacht 'geduldig' af tot ik mag..... pfffffff Liefs, Kelly
ik blijf ook duimen voor de testers! komaan meiden, roze roze roze roze laat het roze maar komen! voor de meisjes die ongi zijn: BALEN!
TESTMARATHON 12 MEI 1. nony 2. pipi (twijfel) 3. hopefull (durf niet, te bang voor nega test, wacht tot de 17de) 4. dwazie 5. Diana81 12mei negatief 6. Wieffie 7. Barbie79 8. Dimmel 9. Anna28 : test Negatief 10. Mamasu 11. daantje86 12. Sje: 12 mei negatief 13. Morgaantje
Sje toestand een maandje aan de pil! Ik wist niet dat dat zomaar kon? Maar ja je huwelijksnacht is ook wel belangrijk toch? En wie weet morgen wel positief? Nou ik ben er ook niet zeker van of dat kan daarom ben ik benieuwd naar jullie reactie.... en het gaat mij niet om de huwelijksnacht maar om die dag zelf mijn fam. weet niet dat we bezig zijn en dat wil ik graag zo houden en als ik die dag dan ongi ben vermoeden ze vast wel wat + dat het ook niet echt ideaal is met mijn jurk het gedoetje verschonen zeg maar ...... tja ik weet het ook niet meer misschien moeten we maar gewoon doorgaan en hopen dat het volgende mnd dan raak is.......maar idd nog geen bloed dus ik hou nog een beetje moed.... De rest succes!
@pipi, meisje, pffff dat is wel ff vervelend zeg een vaag streepje.... kan het niet ineens een vette streep zijn na 30 seconden? wat rot zeg ik hoop alsnog op een vet positieve test voor je morgen! duim duim duim duim dikke knuffel van mij!
TESTMARATHON 12 MEI 1. nony 2. pipi (twijfel) 3. hopefull (durf niet, te bang voor nega test, wacht tot de 17de) 4. dwazie 5. Diana81 12mei negatief 6. Wieffie negatief 7. Barbie79 8. Dimmel 9. Anna28 : test Negatief 10. Mamasu 11. daantje86 12. Sje: 12 mei negatief 13. Morgaantje Nou ik heb ook mijn test gedaan en helaas ook negatief. Nou ja wacht maar tot woensdag ofzo als ik dan nog niet ongi ben test ik wel weer.
Heb ook getest, omdat ik twijfelde of mijn vorige bruinverlies ongi was, maar ik heb negatief getest...dus de afgelopen keer was wel ongi vermoed ik. Gisteren had ik trouwens erg last van mijn buik en rug en een beetje roze verlies, zou dit een vervroegde eisprong kunnen zijn? En gaat dat dan gepaard met wat rozeverlies? En ben ik nu te laat om te klussen?
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 173 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 48 ongi.... 8 zwanger.... 14 negatieve test.... 2 twijfel.... @ alle meiden die negatief hebben getest, ik duim voor jullie dat die nog positief wordt!
hallo iedereen ik kom me hier ook aanmelden,mijn nod is 26 mei we zijn nu met ronde 8 bezig,heb in nov vorig jaar een mk gehad en 30 april dit jaar het moet een keer lukken
TESTMARATHON 12 MEI 1. nony 2. pipi (twijfel) 3. hopefull (durf niet, te bang voor nega test, wacht tot de 17de) 4. dwazie 5. Diana81 12mei negatief 6. Wieffie negatief 7. Barbie79 8. Dimmel 9. Anna28 : test Negatief 10. Mamasu: 12 mei POSITIEF 11. daantje86 12. Sje: 12 mei negatief 13. Morgaantje Ik kan het nog helemaal niet geloven en ben ook bang om blij te zijn, maar ik heb vanmorgen de Clearblue Digitaal gedaan en die gaf al heel snel ZWANGER aan! Oh maar ik vind het zo spannend en eng... Ik heb in jan. een mk gehad met 9 weken en ben dus als de dood dat het weer niet goed gaat. Ik durf het eigenlijk niet te geloven en ook niet blij te zijn... Ook al omdat ik nog niet superveel symptomen heb. Ja, geen ongesteldheid, en beetje misselijk, maar verder? Vorige maand had ik meer symptomen en toen werd ik gewoon ongi! Maar echt, door die miskraam kan ik het nu gewoon nog niet geloven en durf ik al helemaal niet blij te zijn... Wat nou als het HCG hormoon nog niet helemaal uit mijn lichaam was en de test daarom positief aangeeft? (wie weet dat trouwens, hoe lang duurt het voordat dat uit je lichaam is?) Ongelofelijk! Ben ik nou echt de eerste van de testmarathon die positief test trouwens? Duimen voor de andere dames die nog niets hebben laten horen!
mamasu, wow schitterend nieuws! je bent de eerste deze morgen die positief test ik snap dat je ongerust bent maar probeer er toch van te genieten! van harte gefeliciteerd
Mamasu, van harte gefeliciteerd meid! Ik ben echt blij voor je. Ik weet niet hoe lang het duurt na een mk voor het hormoon weg te gaan, maar het lijkt me wel safe hoor! Geniet nou maar lekker, en maar geen zorgen maken. What is meant to be will be. Liefs, julita
heel voorzichtig gefeliciteerd het ligt eraan hoelang je zwanger bent geweest,ik was nog maar net zwanger dus het hcg was zo uit mijn lichaam maar als je in jan en miskraam hebt gehad lijkt het mij dat je zwanger bent