Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    @ mamasu gefeliciteerd hoor!

hier weinig te beleven was vanmorgen onwijs misselijk en mn boobies doen zeer, ga nu niet meer testen ik wacht gewoon op mn ongi die dinsdag moet komen. wordt ik niet ongi dan test ik nog wel een keertje.

2. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

@mamasu, jehhhh je mag lekker in het rose! Geniet ervan. Ik kan me ook voorstellen dat je nog onzeker bent. Mocht ik zwanger raken zou ik dat ook zijn na een MA. Maar probeer te genieten meid ;)

Ik had gehoopt dat ik nog meer rose zou zien vandaag... Wat er nog niet is kan nog komen zeg ik altijd... :)

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    @ Nikkie: ik had er volgens mij wat meer last van dan anders. Maar of dat altijd zo is weet ik niet hoor! Van dat witverlies zeg maar.

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gefelciteerd mamasu ! Geniet er lekker van ! :D

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Pffffffffffffik word hier helemaal onzeker van!

Ik had woensdag mijn nod( ik denk alleen achter af nu dat die pas vrijdag 11 mei is geweest omdat ik mijn eisprong ook later gevoeld heb) en heb dinsdag, woensdag, donderdag en vandaag een matcare dipstick gedaan en het begon dinsdag met heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht bijna niet zichtbaar streepje (ook heb ik toen cb digitaal gedaan en stick er uit gehaald, daar was ook heeeel licht streepje).
    Vandaar dat ik de dagen er na die testen nog gedaan heb. Want ik denk telkens dat ik me zelf voor de gek aan het houden ben. Ben ook heel bang om dat te doen en dan later verdriet te hebben.
    Vandaag is het testje weer met een heeeeeeeel licht streepje, maar wel beter zichtbaar dan de andere. Nu hoeft het al niet perse met heel veel licht bekeken te worden.
    Maar het is nog te licht voor de foto. Ik krijg het er niet scherp op.

Maar waarom nu weer testen als de ongi is gekomen zullen jullie denken. Mijn ongi is woensdagmiddag begonnen en is gisterenochtend weer opgehouden. Vanaf gistermiddag helemaal witte tampon. Mijn ongi is normaal 4 dagen en nu is het 1,5 tot 2 dagen en veel minder.

Pffffffffffffff kan dat zo laat nog een innesteling zijn en meet ik daarom nu nog zo weinig hcg en dus vanmorgen wel een iets beter streepje, maar nog heeeeel licht? Is het zo dat er vanaf de innesteling pas veel hcg aangemaakt wordt?

Ik heb ook sinds donderdagavond hele andere steekjes ipv ongisteekjes en voelde me gisteren echt een beetje grieperig alsof ik koorts had.

Weet iemand of matcare dipsticks gevoeliger zijn als kruidvat? Die heb ik toenstraks ook nog gedaan in dezelfde ochtendurine maar daar kwam niks. De matcare dipstick zijn volgens mij gevoeliger, kunnen 4 dagen voor nod, maar weet niet zeker (matcare is 25mlU/ml, maar vind dat van kruidvat niet terug)

Pfffffffffffffffff word hier zo onzeker van. Durf het nog niet eens tegen mijn vriend te zeggen in het geval dat het allemaal niet zo is en hij denkt dat ik te obsessief er mee bezig ben. ;)

Sorry voor mijn hele verhaal, maar moest het even kwijt! ;)

Jullie alvast bedankt om te luisteren!

Ik duim voor iedereen! ;)

6. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Jeetje meiden, wat een dag vandaag zeg.

Ik kreeg vanmorgen met de post een kaartje van een kennis van mij (spreek haar niet vaak meer), die met 24 weken zwangerschap is bevallen van een doodgeboren meisje.... Hellp-syndroom.
    Wat een triest verhaal zeg. Dat gun je echt niemand!
    Zo zie je maar weer dat een gezond kindje krijgen echt nooit vanzelfsprekend is. Het is echt een zegen als het je gegund is om een gezond kindje te mogen krijgen.
    Ik ben er even stil van. Raar hoor, om zo'n bericht te krijgen op de dag dat je zelf een positieve zwangerschapstest in je handen houdt!

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst

01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus
    02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann
    03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM
    04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie
    05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79
    06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82
    07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke
    08 mei: Diana81 & Barbie79
    09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK
    10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie
    11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony
    12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle
    13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss
    14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje
    15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1
    16 mei: streepjes & Seker & hopefull
    17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje
    18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel
    19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix
    20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84
    21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly
    22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986
    23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78
    24 mei:
    25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme
    26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie
    27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise
    28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels
    29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me
    30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud
    31 mei: Anieteke & Marywoods

173 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO!
    48 ongi.... 9 zwanger.... 14 negatieve test.... 3 twijfel....

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    TESTMARATHON 12 MEI

1. nony
    2. pipi (twijfel)
    3. hopefull (durf niet, te bang voor nega test, wacht tot de 17de)
    4. dwazie (ongi en hOE)
    5. Diana81 12mei negatief
    6. Wieffie negatief
    7. Barbie79
    8. Dimmel
    9. Anna28 : test Negatief
    10. Mamasu
    11. daantje86
    12. Sje: 12 mei negatief
    13. Morgaantje

@ mamasu van hart emeid... hopelijk kan je er een beetje van genieten en ja naar erhaal zeg en bizar net nu op de dag dat je zelf weet dat je zwanger bent... sterkte meid...

@iedereen die negetief heeft getest balen maar kop op de limo in juni is prachtig........

dikke knuf voor jullie allemaal

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ja dan ga je heel dubbel denken he. Echt vervelend om dat precies op deze dag te horen te krijgen. Ik wens voor jou het allerbeste en probeer het wel van te genieten he. Over 9 maanden hou jij een klein engeltje in je armen.

10. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Hoi Sje,
    Ik weet van een meisje van een kamp waar ik als leiding mee was dat ze nog niet aan de pil was, maar een paar pillen (weet niet of dat 'de pil' was of niet) van de ha had gekregen om haar :evil: :evil: een paar dagen uit te stellen zodat ze niet op kamp ongesteld zou zijn... Zou er eens naar vragen bij de ha, want het lijkt me inderdaad heel onpraktisch op je trouwdag ongesteld te zijn!

liefs, Miepie[/quote]

Bedankt voor de tip zal maandag de ha eens bellen. Wist niet dat zoiets kon......thanks

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Bedankt voor de tip zal maandag de ha eens bellen. Wist niet dat zoiets kon......thanks[/quote]

Dat kan inderdaad, je kan je data verplaatsen met de pil, zo wordt je dus ongi wanneer jij dat wilt, maar het is afteraden om het niet vaak te doen.

12. sarah1981

sarah1981 Actief lid

13 apr 2007
    104
    0
    0
    westervoort
    @mamasu Gefeliciflapstaard! Super!

13. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Mamasu, gefeliciteerd en geniet ervan.
    De anderen die negatief hebben getest of ongesteld zijn geworden, balen zeg ik duim voor jullie dat het de volgende ronde wel raak is.

Groetjes Taby.

14. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    Mamasu gefelicteerd!!!!!! :D

En nikkie, ja ik had het alwel verwacht. Ik wil met mn temp ook altijd 0.3 hoger blijven. Maar ja het mannetje was ervan overtuigd :) . Dus heb ik mezelf een beetje voor de gek gehouden :( .

Al met al heb ik wel mn symptonen bij gehouden, zodat ik mij volgende maand niet weer voor de gek hou ;) .

Kom op meiden!! We willen meer rose

15. carla 2028

carla 2028 Actief lid

27 jul 2006
    228
    0
    0
    kinderverzorgster
    Hoi meiden,

Ik ben weer dom geweest, had nog een test liggen van deze site, je begrijpen het al vanmorgen getest, negatief. Moet ook pas maandag ongi worden, maar er stond bij de handleiding dat het al vier dagen voor je ongi kan.
    We bijven hopen.
    Meiden die moeten testen veeeel succes,
    Meiden die ongi geworden zijn, geef de moed niet op!
    Groetjes.

16. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Mamasu, van harte meid! Ik snap heel goed dat je het allemaal best spannend vind maar... de kans dat het wel goed gaat is altijd nog groter dan de kans dat het mis gaat ;) . Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap toe!
    Wij zijn hier volop aan de klus... Goeie tijd! Kun je tenminste wat doen ;) . Ik hoop zooooo dat het deze maand wel raak zal zijn...

17. claire

claire Fanatiek lid

8 apr 2007
    1.275
    0
    0
    begeleidster
    meiden die ongi zijn: rot zeg voor jullie :(

@pooh: vervelend zeg dat je hiermee nog geen zekerheid hebt maar volgens mij stijgt je HcG idd pas als de innesteling gebeurd is maar dat ben ik niet zeker... ik denk wel dat dat vaag streepje ook positief is
    wacht nog een paar dagen af zou ik zeggen, en doe dan nog eens een testje
    ik blijf voor je duimen!

18. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Passagierslijst

01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus
    02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann
    03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM
    04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie
    05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79
    06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82
    07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke
    08 mei: Diana81 & Barbie79
    09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK
    10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie
    11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony
    12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle
    13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss
    14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje
    15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1
    16 mei: streepjes & Seker & hopefull
    17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje
    18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel
    19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix
    20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84
    21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai
    22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986
    23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78
    24 mei:
    25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme
    26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie
    27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise
    28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels
    29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me
    30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud
    31 mei: Anieteke & Marywoods

174 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO!
    48 ongi.... 9 zwanger.... 15 negatieve test.... 3 twijfel....

@ Claire: Thanks! Afwachten! Pfff weer die zenuwen mja we zullen zien :rolleyes:

@ Carla2028 ik ga duimen dat die nog positief wordt! ;)

19. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hallo,
    sluit me ook nog aan deze maand :D heb mijn nod 21 mei :whistle:

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid