Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mamasu, van harte proficiat! Ik hoop dat alles goed gat en dat je van een mooie zwangerschap kunt gaan genieten!

Meiden die net als mij negatief hebben getest, kom op we geven de moed nog niet op hoor!

Meiden die ongi zijn geworden, kl*te! Hopelijk brengt juni jullie meer geluk!

2. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hahaha dank je wel pooh69 ;)
    mamasu nog van harte! geniet ervan \:D/

3. Niet meer actief

Oh nee... De eerste symptomen van mijn ongi zijn zich aan het ontwikkelen, ongikrampjes en rugpijntjes onderin :cry: ... Heb voor de zekerheid al een tampon ingebracht, zal het nog even afwachten en dan vanavond mijn banner aanpassen. Lieve meiden ik ben bang dat ik jullie moet gaan verlaten en ook de weg naar NOD juni moet volgen. Niks meer aan te doen...

Heel veel suc6 voor de meiden die nog aan het afwachten zijn en iedereen die ongi is/wordt zal ik vast weer tegenkomen in NOD juni :( .
    SUCCES IEDEREEN, ik vind sowieso dat mei nog meer roze moet zijn...

Ik laat iig nog wel even van me horen.

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ mamasu: gefeli meisie

5. geritamiranda

10 mei 2007
    16
    0
    0
    hallo,

zou afgelopen donderdag al ongie moeten worden, ik natuurlijk gelijk getest, negatief, vanmorgen weer getest met de test van sensi-site ook negatief, maar ben t ook nog niet!
    iemand dit al eerder gehad? ben zo nieuwsgierig, en benieuwd wat t nu gaat worden!

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    In welke ronde zit je?
    Miss een late eisprong gehad?

7. geritamiranda

10 mei 2007
    16
    0
    0
    in ronde 2 pas... heb geen idee of ik een late eisprong heb gehad.. normaal voel ik altijd wat, maar nu niks gevoelt...

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ben je misschien aan het ontpillen? Dan kan je cyclus idd langer duren...

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    In ronde 2 kan het idd nog het ontpillen zijn

10. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Ik heb geprobreeerd het goed bij te houden. Als ik iemand gemist heb.....sorry! :oops:
    Je kunt jezelf ook toevoegen voor de tweede roze testdag op 25 mei.

Grote Roze testdag 2 (25 mei)
    1 Bianca84
    2 Stiertje1985
    3 Kellox
    4 danjo
    5 mamanorah
    6 mamavanjordy
    7 hummel

Vul maar aan als je mee gaat testen....

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Kwam even kijken naar het resultaat van de eerste roze testdag. Gefeliciteerd voor de zwangere dames. Jammer voor diegene die neg. hebben getest. Fijn weekend allemaal!

12. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Goh, had meer drukte verwacht op 1e roze testdag! Moet vanmorgen weg, maar kon het nu niet laten te gaan kijken. Na het lezen van meer dan 25 pagina's......
    Visje: wat een spanning. Zo lang over tijd en geen zekerheid!
    Al die dames die ongi zijn geworden (ik telde er zo'n 10 in de afgelopen 2 dagen): sterkte.
    Moonie en Mamasu (en de dames die zwanger zijn die ik vergeten ben): gefeliciteerd!

13. geritamiranda

10 mei 2007
    16
    0
    0
    nee, ben niet aan het ontpillen meer, ben al meer als een jaar van de pil af...

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dan zou het miss een late eisprong kunnen zijn en anders over een paar dagen weer testen

15. geritamiranda

10 mei 2007
    16
    0
    0
    jah afwachten maar...

16. Bianca84

Bianca84 Bekend lid

6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Goed. De laatste keer dat ik keek was donderdagmiddag, dus had heel veel leeswerk. Na alle sterktes (ongi dames) en felicitatie (zwangeren) vielen mij nog wat dingen op, dus die probeer ik nu in 1 bericht bij elkaar te zetten.

Iemand had het erover dat het elke maand moeilijker lijkt te worden. Dat voel ik ook zo. Ik denk echt dat er iets mis is met me, maar mag pas na 12 rondes (nu 9) naar de huisarts. Ik denk ik dat ik na 12 rondes wel rustiger word, omdat er dan eindelijk iets gedaan wordt.

En ik las dat er iemand hier ook pendeld. Ik zou er ook graag een pendel bij hebben. Dus Derona.........ik heb je een pb gestuurd.

Over de ovutesten: Ik heb tot nu toe elke maand 2 dagen een posi ovutest. Meestal de eerste dag licht streepje en tweede dag iets donkerder, maar bij lsange na niet zo donker als controlestreep. Deze maand was de tweede dag met lichter streepje dan de eerste.
    Als je 2 dagen een posi test hebt, wat zegt dat dan? Wanneer kun je dan t beste klussen?
    Zegt het iets als het streepje lichter of donkerder is dan de dag ervoor?

Ik las ook over de innesteling. Daar heb ik wel vaker van allles over gelezen, maar het is allemaal zovee. haha
    Heb ik het nu goed? De innesteling is 5-7 dagen na je eisprong. Bij mij zitten er 12 dagen tussen ei en ongi, dus zal bij mij 5 dagen na eisprong zijn? En weinig vrouwen hebben een innestelingsbloeding, maar degenen die het hebben kunnen wel 3 dagen bloeden?

Ik ben ook nieuwsgierig naar het witverlies waar iemand naar vroeg. Als je zwanger bent, heb je dan voor je nod veel of weinig witverlies?

Nou, hepelijk straks meer duidelijkheid en hopelijk vandaag nog wat posi reacties voor 1e roze testdag.
    Aanmeldingen voor 2e roze tesdag zijn natuurlijk ook van harte welkom!

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Bianca84: Innesteling is idd tussen de 5 a 7 dagen na he eisprong.
    En wat ik hoor kan een innestelingsbloeding soms wel 5 dagen duren, steeds wat bloed.

Ik zelf gebruik de ovu-testen van CB digitaal, echt super duidelijk. Geen streepjes ofzo gewoon duidelijke smiley. Wij klussen sowieso altijd die dag en de 2 erna hihihi

Ik wil ook wel voor je pendelen hoor meid.

18. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    At least 2 cycles are necessary to accurately determine your usual cycle length and luteal phase. Without this information, Fertility Friend is suggesting to wait 18 days after ovulation before testing. More...
    gelezen op FF

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    aaah balen hoor....veel succes in de volgende ronde hoor!

20. veertje23

veertje23 Actief lid

2 mei 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik wou me graag ook even toevoegen aan de nodlijst van mij, ik heb 29 mei mijn nod. We zitten nu in ronde 6 voor een eerste beeb :D

Groetjes Veertje

Deel Deze Pagina