ben ik weer......... bedankt voor het duimen meiden maar het heeft helaas niet geholpen jammer ik had er echt een goed gevoel over maar kan natuurlijk toch nog te vroeg zijn ..
idd ben ook eingenlijk te vroeg aan het testen maar omdat mijn cyclus zo'n zooi is vond ik wel dat ik een gokje kon wagen! @pooh hoop idd dat mijn cyclus langer is
Hallo allemaal, Hier nog niet veel te bekennen heb op koninginnedag een soort van ongesteldheid gehad duurde 1,5 dag en was alleen maar donkerbruin en daarna niks meer tot nu toe. Ben benieuwd of er nog wat komen gaat anders ga ik aan het eind van deze maand testen heb wel erg last van mijn (.)(.) En af en toe misselijk dus misschien is het wel raak! Maarja ik ga het wel merken. Hebben andere hier ervaring mee? Greetz juulsrulez
heey hoop dat het nog positief mag worden de komende dagen voor je morgaantje blijf voor je duimen groetjes samantha
Vindt het fijn dat er zoveel meiden zijn die ook hun ei even kwijt moeten. Ik las afentoe al eerder een beetje mee. Vandaag dus ongi geworden. Maar hier vind ik steun van jullie! Bedankt meiden. Veder houd ik me wat afzijdig als je het niet erg vindt 8) Veder duim ik met alle andere meiden net zo hard mee hopen dat het raak zal zijn! Veel liefs Glitter xxx
het is idd een superforum en ben heel blij dat ik het heb gevonden ik zit ook nog op veel andere forums maar daar heb je zelfs, hoe kleinschalig die dan ook zijn, veel minder die verbondenheid en de steun die je hier vind! ik kijk heel hard uit naar mijn vakantie, maar ik zie er tegenop het hier een week te moeten missen! hier kan ik ook mijn ei kwijt, zagen en mijmeren zonder kritiek te krijgen en antwoord krijgen op vragen die op dat moment spelen dat zal ik op vakantie toch wel een beetje missen want ja, mijn vriend snapt toch niet alles zoals ik zou willen, wat een beetje normaal is natuurlijk maar als ik thuis kom, zal gelijk die laptop opengaan om te zien hoe het hier geweest is en ik hoop dat die limo gevuld raakt hoor!