@ claire: heel veel plezier op vakantie meid. Ik ga volgende maand en weet zeker dat ik het forum ook super ga missen dan hihihi
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 175 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 50 ongi.... 9 zwanger.... 15 negatieve test.... 3 twijfel....
aan de zijlaan links ga je naar 'cyclusbanners', je maakt je banner aan door je eerste dag van je cyclus in te vullen en verzenden daarna kopieer je de code (rechtermuisknop, kopie) en je gaat naar je profiel daar plak (rechtermuisknop, plakken) je de code onder je handtekening neer
wauw ongelovelijk kijk een uurtje niet.. moet ik een half uur bijlezen..helaas geen nieuwe zwangere had het zo gehoopt vandaag veel roze.... heerlijk dit forum... serieus ik droom er zelfs over vanmorgen werd ik wakker en toen bedacht ik me dat ik over pooh en claire had liggen dromen of dneken... hahaha stom he... ik ben echt enorm ongi nooit zoveel meegemaakt... hoop er snel weer vanaf te zijn dan kunnen we weer aan de klus en begint alle spanningen opnieuw.... liefs
Balen hier. Zojuist wat bloed verloren. Ik weet nog niet of ik het een ongi kan noemen dus ik wacht even met doorgaan naar juni.
Mamasu geleficiteerd yoh! Gelukkig toch 1 positieve test vandaag! Ik wou morgen opnieuw testen maar ben niet meer aan een test geraakt dus wordt weer uitstellen.... en nog steeds geen ongi in zicht. Begin er zo op te hopen maar zolang ik niet positief test durf ik er niet van uitgaan hé
ik ben zwaar zwaar teleurgesteld............. Heb zojuist de duivels op bezoek gehad. Ik zie het zo.....maandag moest ik het worden en kon dus niet drinken vanavond. Maar het moest zo wezen.....ik ga genieten vanavond ik ga met me zusje mee met John Marks een bekende dj. Hij is een goede vriend en kan dus vanavond lekker uit me pannetje gaan...... Ik ga het nu helemaal los laten ook het forummen even. Helaas meisjes maar moet het gewoon los laten nu ben nog steeds positief maar wil er niet meer mee bezig zijn. Ik ga een ongelooflijk leuke avond tegemoet en neem er lekker een wijntje op heeeeeeeel veel succes meiden zet hem op en meiden die zwanger testte vandaag van harte en geniet van jullie zwangerschap. sorry voor het lange berichtje maar moest het even kwijt. check morgen nog even en dan laat ik het los. fijne avond allemaal dikke kussssssssssss
Tja toch maar weer een testje besteld op het forum en ben toch van plan om er een testje tegenaan te gooien wanneer is de nieuwe testmarathon? dan schrijf ik me bij deze in wil iemand me er alvast bijzetten?! Greetz juulsrulez
o neeeeeeeeeeeee lieve jackie zwaar klote voor je! ik kan me voorstellen dat het een zware klap is geniet lekker van je avondje, neem rustig je tijd om het te verteren en je hoeft je niet schuldig te voelen als je het wil loslaten ik wil voordat je weggaat je ook enorm veel succes toewensen en ik hoop dat het je snel lukt dikke knuffel
Ik zal hem weer ff updaten Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 2 Stiertje1985 3 Kellox 4 danjo 5 MamaNorah
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei:Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: 25 mei: Diddl & Meisje1988 & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise 28 mei: poohbeer26 & Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 175 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 52 ongi.... 9 zwanger.... 13 negatieve test.... 3 twijfel.... @ Jackie hele dikke knuffel! Kop op en duim voor roze in de volgende ronde voor jou!
hoihoi, Als je eitje is ingenesteld na hoeveel dagen is dan je nod? weet iemand dat? Groetjes juulsrulez
Jackie, wat ontzettend balen voor je meis, echt ontzettend rot ! Ik hoop dat je vanavond toch nog een beetje lol hebt en neem ook nog een drankje van mij ! Echt rot, kan me voorstellen dat de moed dan in je schoenen zakt.. Sterkte meis... Kus van Isababy
Nou ze zijn dan toch gekomen, de . Kan wel janken. Maar goed... op naar de volgende ronde . Vorige cyclus was 29 dagen, deze keer 34. Zal nu eerst me banner maar even aanpassen... Jeetje, wat heb ik dan toch een last van ontpillen, het is net of al mijn organen opnieuw een plekje moeten vinden, had gehoopt dat dat kwam doordat er een heel lief klein beebje in mijn buik aan het groeien was, maar helaas... Het heeft niet zo mogen zijn. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar.