ohw , ps - jullie kunnen me ook van de passagierslijst schrappen , mijn rode dondertjes zijn er dus reeds geweest Ik durf me ook niet weer te melden voor een datum- we zullen het nu deze keer wel weer zien.. muchos gracias !
hai gertje, ik heb ook hele gekke cyclus sinds t stoppen met de pil ( ook jan.) heb ook tussendoor bloed verloren.. Etc. alleen niet zo'n korte cyclus gehad.. Het lijkt me dat wanneer je een cyclus van 13 dagen hebt, dat je dan niet veel kans op een eisprong hebt gehad? maar anders voor de zekerheid nog een cyclus afwachten? tempen? HA bellen? Ik weet het niet.... sorry Verder hier alles goed! Vandaag gewerkt, was wel minder met dit mooie werk.. Moest ook nog eens amulant werken, dus niet eens op mn eigen plekkie Maja, het zit er weer op... Nu wil ik iets leuks gaan doen.. Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan? en gaan jullie morgen doen, met t mooie weer? Nou groetjes, Taliaa
Passagierslijst 1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 11 mei:Mausje & Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Claire & Vivian 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria 15 mei: 16 mei: 17 mei: Taliaa 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei: 56 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
halloooo allemaal... Allemaal in de wacht zo te zien....wat duren die dagen lang...gelukkig kunnen we die vullen met bakken in de zon...heerlijk die warme temp.. Nu maar hopen dat ie bij onszelf ook straks lekker hoog mag blijven..hihi Verder hier niet veel nieuws.. lekker aan t relaxen..huis een beetje poetsen.. bla bla bla... Ben nog steeds af en toe misselijk, maar t neemt al af... die vaaaaaaage posi test zal dus wel verbeelding zijn.. moet me soms wel ff beheersen om er niet stiekem nog een te doen, maar weet ook dat dit zonde van de verspilling is dus wacht ik vrolijk af.... 8 mei wat duurt dat nog lang zeg.... Maar goed... We maken langzaam plannen voor het verbouwen van de badkamer.. we krijgen eindelijk een BAD! misschien moetik maar voor een roze gaan...hmmmm.......misschien helpt t....hahaha Nou meiden tot snel he... en euh..wachtse... kuzzz moi
1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 11 mei:Mausje & Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Claire & Vivian 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & Isababy 15 mei: 16 mei: 17 mei: Taliaa 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei: 57 passagiers voor de Roze overgrote LIMO! ongi.... zwanger.... negatieve test...twijfel
hey bigdream, Bedankt, voel me nu al weer welkom tussen de lotgenoten ! Maar ehh, ik wil gependelt worden, hoe werkt dat ? Ik zit sinds donderdag op dit forum dus moet nog een hoop leren.
Er zijn een aantal meiden hier die pendelen, zoals Carulli, Daantje86, Derona en Hopes, je kunt via een pb (persoonlijk bericht) vragen of ze voor je willen pendelen. Liefs
he meiden nou het begint al aardig druk te worden hierzo, geloof dat ik gisteren niet zo erg veel gemist heb maarja iedereen zal wel lekker in de zon gelegen hebben, He gertje ik ben ook sinds januari gestopt met pil en had die korte cyclus juist in het begin nu loopt het allemaal vrij regelmatig moet ik zeggen. kan iemand me trouwens helpen ik dacht dinsdag de gezien te hebben heb ook tot gisteren beetje bloed verloren (was moeit niet waard onderhand) en vandaag weer helemaal niet das toch erg kort of niet?
goedemiddag dames ik ben er vandaag ook weer! gister naar leeuwarden geweest was erg warm maar wel leuk! heb een truitje gekocht! de auto was niks maar oke zijn uiteindelijk 7uur onderweg geweest. en mijn vriend was ook nog zijn papieren bij dien jong vergeten dus konden we ook nog omdraaien maar ja.... wel vanmorgen en vrijdagavond geklust zo spontaan is wel het leukste moet ik zeggen......de afgelopen paar maanden voelde het af en toe als moeten! ook heb ik op zwp een pendel goed dus gaat de goede kant op! hahahaha vanavond gaan we bbqen!heerlijk.......wilde eerst gaan zwemmen maar was vergeten dat mijn hand in verband zit! pijn is weg en de wond ziet er afschuwelijk uit! is open gegaan een beetje en is over de hele lengte van de pols heen eerst was hij 1 cm maar oke komt helemaal goed! xxxx
He meis, fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Qua klussen zo doen wij dat ook en ik moet zeggen dat mooie weer helpt prima!
1 mei:Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 2 mei:Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje 3 mei:Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela 4 meiearly & Funny Me 5 mei:Jollie & taliaa & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud 6 mei:Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam 7 mei:Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie 8 mei: Daantje82 & Ichtus & Diana81 & Pooh69 & daantje86 9 mei: Bloem75 & Susan71 & Lana 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 11 mei:Mausje & Marloesje & claire & mamasu 12 mei: Claire & Vivian 13 mei: Hummel 14 mei: Jelske1978 & Brenda1976 & Amy82 & maria & Isababy 15 mei: 16 mei: 17 mei: Taliaa 18 mei: 19 mei: 20 mei: 21 mei: wieffie 22 mei: 23 mei: 24 mei: 25 mei: 26 mei: 27 mei: 28 mei: poohbeer26 29 mei: Visjes 30 mei: 31 mei:
Woow meiden wat wordt het druk hier! Mei wordt een rose maand! Ben ervan overtuigd! Hier mijn eisprong volgens alles in volle gang Yes dat zou dus betekenen dat ik toch weer mijn eigen vertrouwde cyclus van 34 dagen terug heb! Maar dat zou ook betekenen dat mijn NOD 30 april is! Liefs Pearly
Spannend meis! Ik zit volgens mij ook tegen mijn ei aan. Maar is nog niet door qua temp! Even morgen afwachten, ik ben benieuwd! Dan kom ik namelijk ook op 30-4 of begin mei uit. Deze maand is echt zoeken wat dat betrefd!
Spannend meis! Hopelijk kunnen we samen op die rose wolk klimmen! Mijn duimen draaien over uren hier! Liefs Pearly