Heey meissie, Hoe is met jou? Woow je bent al over de helft geweest! Jemig wat gaat de tijd snel ! Liefs Pearly
Hallo! Misschien een domme vraag, maar hoe zit het ook alweer met de NOD? Als je 3 weken de pil slikt en daarna 1 stopweek hebt, wanneer is dan je NOD? De dag na de stopweek, of de dag dat je normaal gesproken ongesteld werd in de stopweek? Heb geen idee hoe dat ook alweer zat...
even bannercheck boh wat heerlijk dat weer...jammer genoeg niet gaan zwemmen...hoop dat het volgend weekend ook zo is dan gaan we naar het strand dus en zo niet nou ja volgende keer beter... Geniet nog van de dag voor de meiden die ongi zijn geworden balen maar blijf duimen! Liefs Dimmel
ik zit nu 2 dagen voor me ei na maanden rondjes van 37 dagen gehad te hebben en het de fam verteld dat we weer bezig zijn heb ik nu weer rondjes van 30 dagen ben zo blij
Dames, ik vroeg mij wat af. ik ben verslingerd aan tonic en bitterlemon. mag je dit nou wel of niet drinken als je zwanger bent?
ik weet het ookk eerlijk gezegd niet er gaan wel bakerpraatjes rond dat als je de bevalling op wil wekken dat je bitteer lemon kan proberen maar ik weet het echt niet
bitter lemon mag je wel drinken mijn nichtje heeft het gedronken om de bevalling op te wekken maar niks dus je mag het wel...maar als je dan denkt dat het de bevalling kan opwekken hoe ze zeggen denk ik dat je het beter kunt laten
Ik heb een lijst gekregen van de HA waarop alles staat wat je best kan vermijden tijdens je zwangerschap en daar staat nergens tonic of bitter lemon op vermeldt. Mss voor de zekerheid even naar je HA bellen, maar denk niet dat het kwaad kan. Fientje
Goedemorgen allemaal, ik kom hier ook maar weer kletsen, gister zijn de eerste gekomen. Heb er wel een paar traantjes om gelaten maar ik had geen zwanger gevoel dus had me er op ingesteld dat ze zouden komen. Maar was toch wel een beetje teleurgesteld dus. Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Jullie ook veel succes, ik zal eens bij gaan lezen, en geniet van deze prachtige dag. 8)
goedemorgen ik ga ook mee naar mei 7 mei NOD dus hopen op deze ronde voor een positieve test liefs kaley
Goedemorgen allemaal! Wat een weertje he? Echt heerlijk, helaas heb ik gisteren en eergisteren gewerkt maar vandaag ben ik vrij en ga ik gezellig shoppen! Hier net als de meesten hier aan het wachten op mn vruchtbare periode.... Groetjes Jelske
Goedemorgen meiden, ik kom me hier ook melden... Vandaag ongesteld geworden... Heb er deze keer echt even heel veel moeite mee... Ben er ook echt teveel mee bezig geweest deze maand... Weet niet wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat ik er niet steeds aan zit te denken... Iemand tips?! Denk dat ik deze maand iig niet zoveel hier mee zal kletsen, want ik word er echt een beetje moedeloos van... x Linda
Balen Linda, maar heel veel succes in deze ronde! En zoals je zelf al zegt: jouw tijd komt ook nog wel! Neem even wat rust... en tegen de tijd dat je weet hoe je het meer naar de achtergrond kunt zetten mag je het mij ook laten weten! groetjes Jelske
goedemorgen dames voor de dames die de op bezoek hebben gekregen balen zeg heel veel succes het is prachtig weer en ga er ook nog van genieten gr maria