Had ik ook die steken, zo'n tergende pijn, en snachts kan ik ook mijn draai niet vinden. Ik slaap nu op mijn rug , op de één of andere manier is dat het meest comfortabel. Terwijl ik normaal altijd op mijn buik slaap. groeten van Vicky
Ja dan krijg je in ieder geval iets binnen en het is licht verteerbaar dus het zal niet verkeerd vallen. Ik zal voor je duimen !
Ja enorm. Vanwege mijn leeftijd ging ik er eigenlijk al vanuit dat zwanger worden niet snel zou gebeuren en dat we misschien hulp nodig zouden hebben (IVF). Dus als het raak is nu en alles ook goed verloopt verder ben ik énorm blij en gelukkig! Ben voor de zekerheid alvast met de koffie gestopt en rokende visite moet buiten roken. Haha!
Misschien een rare vraag, maar waren jullie al lang bezig om zwanger te worden? Of is dit de eerste ronde?
Hier nog één van 35! Ik vind het ook erg spannend en denk zelf ook dat het wat moeilijker gaat ondanks dat ik er al twee heb! Raar he! "ze"zeggen dat je minder vruchtbaar bent vanaf 35 jaar, dat zal wel in mijn achterhoofd zitten.
Hi meiden ik denk dat ik me even een paar dagen terug trek... zit mezelf allleen maar gek te maken. Ik hoop [-o< [-o< dat ik me zaterdag weer kan melden met posi test.... en anders...nee ik zeg het niet dat brengt vast ongeluk! Iedereen succes en hopelijk tot zaterdag! LIEFS NONY
Ik ben het nog eens precies nagegaan en dit is de derde ronde met ovulatie testen. Ik tel eigenlijk vanaf dat moment. Daarvoor waren we ook een paar maanden aan het klussen maar achteraf bleken we toen verkeerd te vrijen; die vruchtbare week daar letten we helemaal niet op. Toen ik die testen ben gaan kopen zijn we veel "berekender" gaan vrijen. Dat leverde wel slappe lachpartijen tussen ons op. Afgelopen eisprong hebben we elke dag gevreeen in de vruchtbare week.
Ja! Overal lees je die grens "vanaf 35 jaar". daardoor lijkt het wel de norm voor ons dat het moeilijk gaat. Het is lastig om je daarvan niets aan te trekken. Dat artikel over verkeerd vrijen op deze site vond ik erg goed. Daarin stelt gynecoloog Egbert te Velde dat mensen minder goed op de hoogte zijn van hun (on) vruchtbare periode, en hij zegt ook dat je niet meteen het ergste hoef te denken. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646 ***** @Nony: hou vol meid! Heel veel succes zaterdag!
Zoooo. Vandaag dag 28. uitgaande van mijn eerste 3 cycli, zou ik nu ongi kunnen worden, maar ik heb ook een cyclus van 36 gehad. Gemiddeld isd het 32 dagen. Ergens tussen vandaag en volgende week zaterdag verwacht ik dus mijn ongi. Ben een beetje nerveus opeens......
Ja hier nog iemand, maar dan alleen s ochtends, en al een week af en toe hoofdpijn en errug moe. Maar ja het zegt niks hoor. Pas als ik wat meer heb gegeten (eerst weinig eetlust) knap ik wat op. Ook erg last van darmen s ochtends bij het opstaan (juist niet verstopping). En was vorige week (mogelijke dag innesteling) duizelig. Hoop voor je dat je zwanger bent. Ik reken nergens op want ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Probeer er niet teveel aan te denken, wel moeilijk als je steeds misselijk en erg moe bent. Maar ja misschien een griepje, dat heerst ook weer komt door dit rotweer. Nog even en dan zijn we daar ook weer vanaf. Nu bijna een heerlijk lang weekend! groetjes Nikkie
Niet teveel vrijen hoor. Zaad heeft 48 uur nodig om "op gang" te komen. Onze huisarts heeft geadviseerd niet elke dag te vrijen, maar om de dag. Anders is het enkel vocht en bevat het geen zaadjes...
Ja heb ik ook gelezen maar je leest ook dat het afhangt van het zaad. Soms heeft dat meer tijd nodig om te "groeien" en is onthouding dan belangrijk. Ik hou jullie op de hoogte of elke dag klussen in de vruchtb. week bij ons 'gewerkt' heeft! Ik wens alle wachters heel veel succes en geduld toe voor de komende dagen. Dit is de spannendste tijd van mijn leven. groeten van Vicky
Ik ben toch nog ff terug met een VRAAGJE? Deed net tampon test en daarzat een klein beetje heel licht beige/bruine afscheiding op.... sorry.en ben al de hele dag miselijk, niet overgeven maar wel dat gevoel in je keel Wat zou dit betekennen?