Zo gisteren met me mannetje besloten dat we week 11 t/m 15 juni vrij hebben gaan we lekker de auto pakken en zo naar de zon rijden, we zijn alleen nog aan het bedenken waarheen maar word of disneyland en paar dagen parijs of lekker richting spanje en daar hoteletjes pakken. Ik heb er nu al zin in misschien als we in spanje zitten dat we daar een kindje wekken Maar ja hoop dat dat nu al is maar ja nog ffies wachten! Fijn weekend allemaal! Kuss Daisy
Ik vrees dat niemand je daar antwoord op kan geven. Of je moet ff een testje doen of je wordt ongi.... Sorry
Ja ik ben gewoon een doos, ik wacht tot zaterdag met een test doen, en dan zie ik wel weer verder.... FIJNE AVOND ALLEMAAL en voor de testers morgen [-o< LIEFS NONY
meiden even een vraag als je wit dun waterig zooi hebt is dat dan afstoot van het eitje? en als je wit slijm wat kleverig hebt ben je dan vruchtbaar. heb het ergens gelezen maar wil even bevestiging hebben
Helaas heb ik nog geen lang weekend, moet vanavond nog even werken... Maar voor iedereen die al klaar is... Heel fijn en heerlijk weekend. Voor alle testers ik duim voor jullie. @nonny, er heerst een buikgriep en als je uit de buurt van haarlem komt, het water is hier vervuild, dus misschien is het die misselijkheid? Ik hoop het natuurlijk niet, ik hoop dat het " ik ben zwanger" misselijkheid is. Succes allemaal...
Sorry dat het zolang duurde maar ik heb dinsdag dus getest en....het was dik positief! Ik schrok me dood! We zijn pas 2 maanden bezig en eigenlijk was ik er zelf ook niet zo mee bezig, en nu dit. Toch is het ook wel leuk hoor, ik zie het gewoon wel hoe het gaat. Ik voel me prima, al heb ik wel de hele dag het idee dat ik iets meesjouw en doen mijn buikspieren het niet, au. Toch vind ik het een beetje sneu t.o.v de mensen die al eindeloos aan het proberen en testen zijn, en ik het zo even doe, maar ja, kan ik ook niks aan doen. Over een maandje gaan we het mijn ouders vertellen, dat wordt de klapperrrrrrr van de eeuw, zullen ze nooit verwachten! Eerst maar even een maandje afwachten.
Gefeliciteerd! Hihi, kan me voorstellen dat je het idee hebt dat je heel wat meesjouwt; volgens je banner ben je al ruim een jaar zwanger
Sorry, zie dat je 'm terwijl ik mijn berichtje typte al hebt aangepast. Geniet er lekker van, ook van de voorpret van het aan je ouders vertellen!
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986, Jessica83 & Meisje1988 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels & Lucifer99 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 182 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 74 ongi.... 13 zwanger.... 12 negatieve test.... 1 twijfel.... 5 onbekend....
heej meiden, hier nog steeds bruine afscheiding.. oud bloed zeg maar. Nu al 8 dagen... 1 dag wat vers bloed gehad, bah wat een lekker verhaal.. gister weer helemaal niks, en vandaag weer oud bloed... Poehee, het lijkt in niks op een ongi.. Heb geen pijn, geen rood bloed en tis hel weinig... wat zal het zijn? ik hou het maar op ontpillen, maar het maakt me wel gek... Morgen zou ik kunnen testen, maja, ik heb geen testen meer en de winkels zijn dicht, haha... Nou, groetjes, Taliaa... Ps is er weer een grote test ronde? En monatoetje: waarom zong je in het roze?
Nou meiden voor mijn geen NOD meer want het is bij mij zover hoor eindelijk hahaha... voor de andere nog heel veel succes...
@ Roxyrox9 super gefeliciteerd! is de test toch nog positief geworden! Super. Nu lekker genieten! Hoeveel dagen na nod heb je pas positief getest? ben benieuwd! @ PatriciaK ook super gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van en dat in de eerste ronde!