jaha, strooi ook maar hcg naar het zuiden! Ik ben btw strontchaggie, kunnen al een week geen seks hebben door mijn ranzige bruinverlies, en als ik aansluitende ongi ga worden moet ik daar toch een week bij op tellen... Poehee, en volgens mij heb ik last van mn hormonen, want ik heb zin, haha... Sorry
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986, Jessica83 & Meisje1988 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels & Lucifer99 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 182 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 74 ongi.... 13 zwanger.... 12 negatieve test.... 1 twijfel.... 5 onbekend....
Joepie, weer 3 zwangeren erbij. Gefeliciteerd meiden. Genier er van en kom hier nog eens strooien. Hier verder niks bijzonders.
Marlous, Roxanne en Patricia van harte gefeliciteerd en geniet ervan he. Leuk om weer wat positieve berichten te lezen hier. Groetjes Taby.
Bedankt voor het duimen meis maar helaas. Dit keer valt het me toch wel erg zwaar en dan vooral om dat mijn cyclus zo onwijs onregelmatig is dat ik toch echt heel bang ben dat er iets bij mij toch niet helemaal goed zit Denk toch dat als ik ben geweest ik de dokter maar op ga zoeken want dat ik nog niet zwanger ben tsja dat kan gebeuren gemiddeld duurt het toch wel een jaar maar ik word zo onzeker van die onregelmatige cyclus..... Baal zo ga zo maar even lekker stappen even mijn gedachte verzetten. Fijne avond allemaal.
nou hier al weeer een aantal dagen wat klachte \en het wordt steeds erger ongi gevoel,trekkigen in lies links,ontzettend kt humeur arme vriend lief en kramp steken in mn linker zei denk dat mn darmen van slag zijn want kan ook moeilijk naar de wc
Helaas vandaag ongi geworden.....balen! Op naar de volgende ronde! Drie nieuwe zwangeren gefeliciteerd! (ik kan dus naar het rood op de lijst) Ik zie jullie weer in NOD juni. Slaap lekker allemaal. Groetjes
Hoi meiden ik kom me hier ook melden, na 2 miskramen, een normale cyclus vorige maand en vandaag mijn ei. Heb vannacht mijn ei gehad als ik het goed gevoeld heb, heb steekjes linksonderin mijn buik. Pffff mijn ventje vind het nu onderhand ook weleens tijd worden dat het een keer raak is en goed blijft gaan. Maar ik zag dat er 3 zwangere bij zijn gekomen, GEFELICITEERD meiden en geniet ervan.
Goedemorgen, Ik ga ook door naar volgende maand. Ben vanmorgen ongi geworden. Ook ik mag in het rood. Alle zwangeren van herte gefeliciterrd.
@ lolly en sje Jammer zeg, erg balen... maar hou vol en hoofd om hoog.. veel klus plezier voor aankomende maand...