KIJK JE EVEN ZIJN ER DRIE ZWANGER.... SUPER DE PUPPER... GEFELI VOOR ALLEDRIE LEKKER VAN GENIETEN DAMES... hier kunnen we gewoon weer aan de klus... ben benieuwd of het deze maand lukt... groetjes
Gefeliciteerd zwangeren!Heel veel geluk en geneit ervan!Liefs Yvette (en natuurlijk sterkte dames die ongi zijn geworden)
Sjonge..ineens drie keer roze SUPER GEFELICITEERD dames.... Hier flink an de klus.....verder niet veel nieuws..... kuzzz
Hey meiden, wat zie ik nu! Drie zwangeren erbij, super zeg, werd echt weer tijd voor positief nieuws in de vorm van Roze namen. Geniet er allemaal volop van! Heel veel geluk... Helaas ook weer meiden die ongi zijn geworden, heel veel succes voor jullie in de volgende ronde. En ook weer negatieve testers, balen zeg, ik hoop dat ze nog dik positief gaan worden. Voor de meiden die op de wachtbank zitten, nog even volhouden, ik wacht met jullie mee hoor. Dinsdag mag ik zelf gaan testen, ik hoop dat ik dat volhoudt maar weet t niet. Vorige maand was ik heel rustig en nu kan ik al vanaf mn eisprong niet wachten met testen, heb gewoon een vreemd goed gevoel erover, maar dat probeer ik zoveel mogelijk weg te drukken uit angst voor teleurstelling, want wat zegt je gevoel nu helemaal? Verder heb ik al vanaf innestelingsdag (volgens calculator) steken onder in mn buik, maar ik weet dat mn lichaam me ook geweldig goed voor de gek kan houden, dus gewoon maar afwachten. Zijn er verder nog meiden die zondag, maandag of dinsdag kunnen testen? Kunnen we mss samen testen! Want vind 25 mei echt nog een beetje ver weg helaas. Nou, ik ga weer eens wat doen zo, want dit is echt veel te verslavend xxx
Aah hopefull, dus toch: balen! Ik heb trouwens meer last van afscheiding, is er iemand die dit ook heeft? Erg slecht geslapen vannacht, weer hoofdpijn vanochtend en licht misselijk. Mijn tepels lijken nu ook wel groter. het viel me tijdens het douchen ineens op FF geeft nu aan dat ik waarschijnlijk toch op dag 11 mijn ei heb gehad. Ik wil er niet teveel van hopen maar ik vind het nu toch wel erg spannend worden.. Ik test pas dinsdag of woensdag als ik dan nog niet ongi ben. Mocht ik dat wel worden tsja dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Zo erg als nu heb ik nog nooit verschijnselen gehad. Maar ben zo bang dat ik een gewoon griepje met zwangerschapsverschijnselen verwar. Vanochtend werd ik erg warm wakker en had erg rode wangen. Temp was 0,1 gestegen en niet superhoog ofzo. Poeh ik vind het wel spannend!!!
kan wel schreeuwen van frustratie! 11 dagen overtijd en test negatief. zit nu op dag 48......ben het zo zat! laat de duivels dan maar komen kan ik in ieder geval weer verder naar de volgende ronde.
kan wel schreeuwen van frustratie! 11 dagen overtijd en test negatief. zit nu op dag 48......ben het zo zat! laat de duivels dan maar komen kan ik in ieder geval weer verder naar de volgende ronde.
GEFELICITEERD ZWANGERE MEIDEN. En voor de wachters heb nog ff geduld, en voor diegene die ongi zijn geworden k* maar op naar de volgende ronde! Knuffel
@Silvana81: Inderdaad erg irritant als je niets anders kan doen dan wachten. Ik hoop dat het nu allemaal snel gaat komen voor je.( kan nog steeds twee kanten op )
@ meisje1988, ik loop gelijk met jou! Gezellie. . . Wanneer wil jij testen dan? @ Silvana balen joh meis! Lijkt me idd verschrikkelijk om maar af te moeten wachten!
Leuk dat we gelijk lopen, inderdaad gezellie! Als we het samen doen, heb ik mss meer stimulans om te wachten tot dinsdag! hihi Test je dan met me mee? Of wil je langer wachten? Of eerder? Zeg het maar...
Heel herkenbaar hier alles wat je schrijft.. tussen onig en ei ben ik hier ook bijna niet te vinden, gewoon omdat ik anders te veel er mee bezig ben. En ook het gevoel van sinds mijn ei " gekke" dingen aan/in mijn lichaam voelen, maar het gewoon maar nergeren uit angst voor hoop.. Is dat gek? Ik mag volgend weekend pas testen dus ik moet nog even Succes
Dinsdag doen? Langer kan ik eigenlijk ook niet meer wachten en eerder is in mijn geval denk ik niet verstandig! Liefs Kelly
Gelukkig herken je dingen, ben ik niet de enige, en als die dingen dan gek zijn, zijn we in ieder geval samen gek
Xo, ben ik even op een korte vakantie en is er weer ROZE bij!! erg fijn voor jullie !!! Ik moet nog enkele dagen geduld hebben!, kan niet meer wachten!