Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: Marleen1979 & boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986, Jessica83 & Meisje1988 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & ilona21 & funny me & daam & Ktje & pebbels & Lucifer99 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud 31 mei: Anieteke & Marywoods 183 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 79 ongi.... 14 zwanger.... 11 negatieve test.... 1 twijfel.... 5 onbekend.... @ Lot23 dikke knuffel! @ Monatoetje gefeliciteerd! Je zong al in roze! Geniet er maar lekker van!
Monatoetje gefeliciteerd! Hier nog 4 dagen.. moet mezelf echt bedwingen om niet te gaan testen... da's dan weer een nadeel van testen gewoon in huis hebben... Het is zo makkelijk om er maar 1tje te pakken
Pfjoe, bedankt! Ik kan het nog niet echt geloven hoor. Maandag deden we een test en die was negatief. Ik dacht deze keer, voor het eerst in die 7 maanden, dat ik ongesteld ging worden. Ik voel me niet zwanger. Ja, mn (.) (.) doen allebei zeer. Normaal maar eentje net voor mn ongi. Maar ja, ik dacht "ik laat me niet weer voor de gek houden". Dit was de eerste maand dat we (lees: ik) er relaxt mee omgingen. Alleen vrijen als we zin hadden, niet omdat het moest. En zie wat er van komt...! Vanochtend weer een testje gedaan en ik ging de vaatwasser gewoon uitruimen omdat ik niet dacht dat ik wat te zien zou krijgen. Ik zei nog tegen mn man: "nou kom op met dat bolletje, ik wil nu onderhand wel ns zwnger zijn". We gaan nog even wat testen halen want het bolletje was erg licht dus ik wil voor de zekerheid nog een testje doen. En dan vanavond naar mn ouders. Ongelofelijk!
@Monatoetje, super meis! Van harte gefeliciteerd, lekker van gaan genieten, heel veel geluk met je zwangerschap! @Vicky, test je dinsdag met ons mee? Ik kan ook dinsdag, maar heb ook erg veel moeite om vol te houden, dus hoop dat het lukt tot dinsdag te wachten, maar als je gezellie meedoet zijn we al met zn drieën!
hey meiden hier nog steeds niet te bekennen mijn temp was gisteren wel gestegen maar vanmorgen weer vet terug omlaag. maar goed we wachten af. monatoetje van harte gefeliciteerd sorry dat ik nog zo weinig hier ben maar ja kan toch niets fatsoenlijks plaatsen als ik maar een lage temp blijf houden en ik niet eens ongi word haha ik lees wel alles mee en probeer af en toe nog wat te zeggen maar wil jullie niet met mijn gezeik opzadelen. Liefs Dimmel
Silvana81 en andere meiden op de wachtbank: veel sterkte. Veel geluk in juni vooor sje, lolly, jelske en racebabe en eventuele anderen die ongi geworden zijn. En natuurlijk felicitaties voor Marloes, Roxyrox9, Patricia K en Monatoetje! Fijn om het goede nieuws te horen, al is het ook wel een beetje moeilijk. Ik gun het jullie van harte hoor! Zelf heb ik zondag mijn nod. Ik zou maandag mogen testen, maar ik voel m'n ongi al aankomen. Ik ben wel misselijk, maar dat komt van mijn vreetbuien. Ik ben zo verdrietig dat het deze maand weer niet raak is, dat ik ben gaan snoepen. Slecht, maar ja............ Ik heb trouwens opvallend veel witverlies. Volgens mij hoort dat niet bij de zwangerschapssymptomen, dus daar schrijf ik het niet aan toe. Maar weet iemand of dat ergens op duid? Ziekte ofzo?
Oke! Ik ben benieuwd wanneer je uiteindelijk gaat testen.... Ik kom zowiezo dinsdag kijken als het kan, en ben heel benieuwd! Hopelijk krijgen we positief nieuws Succes met wachten in ieder geval
Hey meis, snap helemaal dat je gaat snoepen uit frustratie/verdriet. Maar nog hoop houden he! Witverlies heb ik geen idee over, maar ben wel benieuwd naar antwoorden, want heb er zelf ook last van. Veel succes in ieder geval en hopelijk wordt je toch niet ongi...
Gefeliciteerd Monatoetje! Geniet er maar lekker van! Je leest dat wel vaker idd. Bij mij is het helaas nog niet gelukt, ben er ook wel een tijdje niet zoveel mee bezig geweest maar toen was het ook niet raak. We zien het binnen nu en een paar dagen wel... liefs Nikkie