Hey meid, nee weet het nog niet. Wil niet voor niks testen dat voelt zo lullig, heb ik met het ontpillen al een paar keer gedaan Omdat ik niet regelmatig ben wacht ik sowieso tot 30 of 31 dagen. Dus dan pas woensdag of donderdag testen. Pfff duurt weer zolang. Ach misschien ben ik dan onderhand allang ongi. Dan zou mijn lichaam me pas goed voor de gek gehouden hebben. Ben zo bang voor weer een teleurstelling. Gaat er een dezer dagen nog iemand testen? groetjes
Voor jou wordt het ook spannend zie ik! Voel je ook wat bijzonders? (alsof dat garantie geeft grrrr) liefs Nikkie
ik zou wel graag willen testen maar am bestens wacht ik nog een hele poos! Bah wat duurt die tijd toch lang! Voor als nog rommelt mijn buik vreselijke dus ik verwacht een beetje dat mijn ongi er aan komt! Toch stiekem hopen op een wonder.......
Nog even doorbijten dan tot woensdag of donderdag voor je, hopen dat het dan nodig is om te testen, en je lichaam je niet voor de gek houdt! Ik voel van alles, maar durf daar echt niks meer van te denken, mn lichaam kan me zo voor de gek houden, maar zo beroerd als nu heb ik me nog nooit gevoeld. Mn (.)(.) doen vreselijk zeer en zijn gespannen, helemaal onder in mn buik is het helemaal keihard, en heel de week steken gehad, is nu wat minder, en ben moe moe, en veel misselijk... En heb nu echt zoiets van, als het nu is omdat ik zwanger ben hoor je mij echt niet klagen, maar dat is het nu juist, dat weet ik niet....Dus afwachten maar weer, hou mezelf maar voor dat het niet raak is, al is dat wel heeeeel moeilijk!
Monatoetje gefeliciteerd meid. Geniet er van. Meiden die ongi zijn geworden, balen. Dikke knuf. Hier is mijn temp vanmorgen weer omhoog gegaan met 0,2 graden naar 37.2. Nog niet eerder gehad zo hoog tijdens de afgelopen cyclussen. Moet wel zeggen dat ik 45 minuten later getempt heb en eerst naar de toilet ben geweest. Moest zo nodig. Maar meestal maakt dat niet veel uit voor mijn temp. Spannend. Eergisteren was volgens de calculator de innesteldag. Ik heb toen wel wat krampen onder in mijn buik gehad. Maar of dat er wat mee te maken had. Heb toen wel gekeken bij 29 dagen cyclus omdat ik op dag 14 een posi ovutest had. We wachten maar af. Gr. Bianca
Monatoetje gefeliciteerd meid. Geniet er van. Meiden die ongi zijn geworden, balen. Dikke knuf. Hier is mijn temp vanmorgen weer omhoog gegaan met 0,2 graden naar 37.2. Nog niet eerder gehad zo hoog tijdens de afgelopen cyclussen. Moet wel zeggen dat ik 45 minuten later getempt heb en eerst naar de toilet ben geweest. Moest zo nodig. Maar meestal maakt dat niet veel uit voor mijn temp. Spannend. Eergisteren was volgens de calculator de innesteldag. Ik heb toen wel wat krampen onder in mijn buik gehad. Maar of dat er wat mee te maken had. Heb toen wel gekeken bij 29 dagen cyclus omdat ik op dag 14 een posi ovutest had. We wachten maar af. Gr. Bianca
Ik hoop met je mee (voor ons allebei) op een wonder. De tijd duurt ind lang, nu maar hopen dat je wachten beloond wordt!
Ik hoorde een week geleden een zwangere juist zeggen dat ze veel meer afscheiding heeft. Doordat t in haar buik allemaal bezig is enzo. Dus wie weet....!? En ik voel me ook niet zwanger hoor, heb eerder ongibuikpijn dan zwangerschapsgevoelens dus wat dat betreft... En kan me voorstellen dat het ook wel moeilijk is.. Dit is onze 7e ronde en elke maand wordt het lastiger als je niet zwanger bent en anderen wel zwanger blijken te zijn... Laat staan als je nog langer bezig bent. Veel sterkte.
Update: Nog steeds positiefe test zelf van de digitale : k snap er niets van na zoveel bloedverlies..... afwachten maar! groetjes Tonie
Wat spannend en zenuwslopend zeg! Inderdaad afwachten, hopelijk krijg je snel duidelijkheid en ben je "gewoon" zoals de test aangeeft zwanger! Heel veel succes met wachten....
Monatoetje GEFELICITEERD! =D> Dat geeft nog 'ns hoop zeg! Ik heb zelf gisteren negatief getest... morgen is m'n NOD. Ik verwacht ook dat ik ongi wordt.. maar nu jij positief getest hebt... heb ik ook toch een klein beetje hoop Geniet lekker van je zwangerschap meid! Liefs Trix
Kom weer ff buurten dames! Dat had ik wel, soms zo erg dat het mijn liezen inliep. <sorry voor de details> dikke kus,
Hoi Dames Voor alle zwangeren onder ons, gefeliciteerd. Ik ga zondagochtend testen. Ben vandaag 6 dgn overtijd....maandag heb ik negatief getest.....ik vind het zo spannend. Al heb ik niets te klagen als het nog niet lukt want ben pas in dec06 met de pil gestopt.... mijn cyclus liep keurig af van 37-36-30-28 en nu maar hopen voor ons eerste kindje. Heb wel lichtelijke symptomen, maar ja ik ben huiverig. Lichamen kunnen je flink voor de gek houden als je iets graag wil, of juist niet! Meiden die ongi zijn geworden, sterkte succes voor de volgende ronde! X Joss