Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    ff mijn banner checken.. Vind het wel raar dat ie zegt dat ik morgen kan testen terwijl zondag mijn nod is.. reken ik verkeerd dan? mijn vorige NOd was 22 april..

2. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja kan ik me voorstellen, heb ik ook hoor! Voel me deze maand wel anders maar ja.
    Heb trouwens in ronde 2 na de pil ook veel misselijkheidsklachten e.d. gehad en toen dacht ik ook dat het raak was...
    Maar dus nu weer voor het eerst, een beetje raar gevoel op mijn maag nu, maar nu weer geen buikpijn. Vanochtend een paar steken in mijn lies.
    Maar afwachten..
    Jij ook succes!

liefs Nikkie

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo dames ik ben er ook weer........wij zijn vanmiddag even met mijn ouders naar de markt geweest en vanaaf met mijn schoonouders in valkenburg iets drinken. mijn schoonusje werkt bij een restsurant daar gsaan we wat drinken!

mijn eisprong zal over paar dagen komen heb namelijk ongelooflijk veel vruchtbaar slijm........maar we zullen wel zien.....waar het schip strand....aan de ene kant hoop ikd at het raak is deze maand en aan de andere kant is de situatie er nu nog niet voor maar we zullen zien!

hoe is het met de rest?

4. hoi boterbloem
    ik weet niet hoelang de cyclus van jou duurd,maar als dat 28 dagen is moet het zo een beetje kloppen

1e dag laatste menstruatie:
    22 april 2007

Gemiddelde duur cyclus:
    28 dagen

Vruchtbaarste dag:
    5 mei 2007
    Dit is een extra speciale dag het is namelijk Bevrijdingsdag

Datum van eisprong (ovulatie): 6 mei 2007

Innesteldag:
    11 mei 2007

Bloedtest mogelijk vanaf:
    16 mei 2007

Thuistest mogelijk vanaf:
    18 mei 2007

Niet ongidag (Red Devil Day): 20 mei 2007

5. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Zwangeren: Gefeliciteerd!

7. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    Hoi bedankt voor het opzoeken, had ook zoiets bijgehouden, dus op de goede dagen geklust! Ben erg benieuwd, wordt meestal rond de middag ongesteld, dus als ik dat zondagavond nog niet ben, kom ik het wel ff melden! :) En anders ook hoor!

8. dat je zolang kunt wachten :)

9. boterbloem

boterbloem Actief lid

20 apr 2007
    215
    0
    0
    Ja, als ik test doe ik dat alleen maar als ik overtijd ben..anders kan ik elke maand wel beginnen vindt ik., Ben bang dat ik nog terleurgestelder ben na neg. test dan na gewoon ongesteld worden.
    Ben nog maar in ronde 2 dus ben ook nog niet overtijd geweest , hoor! Hoop het nu wel :({|=

10. als ik ze in huis heb kan ik me maar moeilijk bedwingen :)
    heb nu een stok achter de deur,ga samen met nog een paar dames 25 mei testen

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    tonie volgens mij ben je nog gewoon zwanger hoor, je kan in begin van een zwangerschap nog maandstonden krijgen een vriendin van mij kreeg het nog de eerste 4 maanden, daarom had ze niet door dat ze zwanger was

12. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Als ik dan lees dat jij al weer een stuk langer bezig bent als mij, schaam ik me dat ik durf te zeuren over wachten... Sorry, maar nogmaals veel succes! :D

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ach dat maakt toch niet uit?! Iedereen is daar weer anders in, nu na een paar maanden begint het toch wel te kriebelen maar ik probeer wel geduldig te blijven hoor :) Je kan het nu eenmaal niet afdwingen.
    Alleen zou ik deze maand wel erg teleurgesteld zijn, gezien mijn vele klachten.
    Maar helaas zegt dat niet altijd wat :(
    Jij ook succes en we houden elkaar hier op de hoogte. En je kan zomaar in ronde 1 of 2 zwanger zijn. Dat is alleen maar mooi toch?

liefs Nikkie

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hier nog steeds niets te zien. Wel net negatief getest, helaas. Ik moest van mijn man eigenlijk wachten tot morgen, had ik dat u maar gedaan. Ik ben ook zo'n ongeduldige. Maar ja, ik zie wel of de ongi komt morgen, en anders gooien we er maar weer een testje tegenaan.

15. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Ja, als dat zo is, is het mooi. Maar dat haal ik niet meer hoor...haha We zitten nu in ronde 3 dus niks te klagen, maar snap dat het bij jou begint te kriebelen, zeker met al die klachten. Maar je hebt helemaal gelijk, we kunnen niks afdwingen. Dus houden we mekaar maar gewoon op de hoogte he! ;) Tot snel, liefs

16. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    He, balen zeg! Ik ben ook erg ongeduldig, dus snap wat je bedoelt. Ik hoop dat je nog een testje nodig gaat hebben...toi toi toi

17. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    OOOHHH JEEEHH
    ik ben
    ZWANGER!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007