ik denk dat ik ook in het rood mag, ik ben nog niet overtuigd van mijn ongi. Nu een dag na mijn NOD, en hoge temp vanmorgen. Eind van de middag klein beetje bloed. Maar geen ob ingedaan, maar maandverbandje. Heb nog wat bruine spotting gehad, en nog een paar druppels. Nou, normaal loop ik helemaal leeg op de 1e dag! En heb ook nooit van te voren al bloedverlies, komt altijd in 1 keer. Maar ja, ik ga er maar van uit dat het mijn ongi is. Ik baal zo, dacht echt dat het deze ronde raak was. Wat denken jullie?
shit joh! Nou ff afwachten wie weet valt het mee.....en anders heel veel succes de komende ronde hoor!
dank je mili, had gehoopt aan de mmm te ontsnappen, maar ja. Ik ga zo nog maar eens even kijken op het toilet..
nog steeds geen ongi te bekennen hier! vanochtend weer negatief getest ! maandag ga ik ff de huisarts opbellen, weet namelijk niet wat ik hier mee aan moet.
Haha, heerlijk he, lekker slap ouwehoeren, ben ik ook errug goed in! Wel weer een paar ongi geworden, balen zeg meiden, ik hoop dat het voor jullie toch snel raak is. Heel veel succes in ieder geval.
Zeker lkkr ja, al hou ik me eigen wel vaak in hier hoor, anders denken mensen gelijk verkeerd over me. Ik hou wel van sarcasme en dat komt niet zo goed over op internet
Nee, zeker op internet moet je goed uitkijken, dan komen sommige dingen anders over dan dat je ze bedoeld... Al kan ik zelf een hoop hebben hoor Ik heb zelf de testen van de site aleens gebruikt, en daar was ik wel tevreden over, voor hoever dat kan, ze waren negatief, en dat klopte in ieder geval. En heb hier op het forum ook al veel positieve reacties gehoord op de testen. Niet duur en goed!
Ok, want ik heb gelezen dat je ze tot 4 dagen voor je nod kan gebruiken en ze dan al uitslag kunnen geven. Ik vroeg me af of dat zo was. 4 dagen is best veel maar ik kan nu al niet mer wachten pff. Jij nog maar 3 dagen. Denk je dat het raak is deze ronde? ?
Ik heb ook weleens die testen gehad die je al 6 dagen voor NOD kunt gebruiken (moet je nagaan, ik zit pas in ronde 3, maar goed) gewoon uit nieuwsgierigheid. Maar ik heb nu ook weer een verhaal gehoord over iemand die 3 dagen voor NOD positief getest heeft en vervolgens op NOD gewoon ongi werd, je schijnt nog veel kans te hebben dat het voor je NOD mis kan gaan. Dus nu begin ik toch wel te twijfelen of het wel goed is, wilde eigenlijk morgen testen omdat ik t niet meer hou... Dus even kijken wat ik doe. Maar ik voel van alles, en heb ook een goed gevoel, maar probeer mezelf voor te houden dat het niet raak is, dan kan het alleen maar meevallen... Mn lichaam kan me tenslotte ook straal voor de gek houden. Lastig allemaal hoor, en dan te bedenken dat ik pas in ronde 3 zit, ik mag (als ik bijv alleen al naar jou kijk) nog helemaal niet klagen, dus sorry daarvoor... Maar wat denk jij er deze maand van? Goed gevoel?
Ja het is zoiezo moeilijk om te wachten, vooral als je er al heel lang naar verlangt.. Ik heb voor Valentijn* ook 8 rondes moeten wachten, en nu dan weer in de 3e ronde. Ik heb gevoeld hoe het is om zwanger te zijn, en ik voel me ook zo erg mama maar ik heb m'n kindje niet meer bij me.. Het verlangen is hierdoor alleen nog maar heviger geworden. Ik vind het niet erg of vreemd dat je 'klaagt' want we zijn allebei anders en hebben er ook een eigen gevoel bij, zelfde is als je bv al 2 jr probeerd en nog niet zwanger bentgeweest. Mag ik dan niet klagen omdat ik wel zwanger ben geweest en binnen het jaar? Nee, tis gewoon anders... Ik begrijp je wel... Ik ga denk ik die testjes wel bestellen zo, want ze zijn iig goedkoop en het is het proberen waard, toch?! Ik weet het niet of het raak is deze ronde, hoop natuuurlijk van wel. We hebben goed geklust. Maar als ik kijk naar m'n zwangerschap had ik (als ik het me goed herrinner ) nu al wel last van steekjes enzo. Of het moet nog komen. Ik heb wel steekjes maar niet zo veel meer als rond m'n ei. Ook had ik gisteren ineens volop slijm en dan rozig/bruin! Ik heb eens rond gelezen en bij predictor.nl uitgerekend dat nu ongeveer de innesteling zou moeten zijn als de bevruchting heeft plaats gevonden. Ik denk dat ik me ook maar moet voorhouden dat het niet gelukt is. Maar ik hoop zo zo erg dat het wel raak is....pfff Nog 9 dagen voor mij te gaan.
toch maar een nieuwe banner aangemaakt. Wil iemand mij rood maken, want ik denk dat ik de hoop gewoon maar op moet geven. (deze maand dan) Succes nog allemaal, hopelijk niet tot juni! liefs wies
@SheDevil, Lijkt me moeilijk als je al het gevoel hebt gehad van mama worden en het dan zo eindigt... Heb daar geen woorden voor.. Maar dan lijkt het me zo moeilijk en kun je helemaal niet wachten totdat je weer zwanger bent. Je weet dan al hoe het voelt... Moeilijk allemaal hoor, ik gun je het toch al van harte dat je zwanger bent, maar nu helemaal! Na wat jullie al mee hebben gemaakt... Maar ik zou die testjes ook gewoon bestellen hoor, ze zijn ind niet zo duur en (naar mijn weten) goed, dus is ind het proberen waard he! Als je nu ong je innesteling hebt zou dat wel verklaren van dat bruin/roze slijm! Spannend allemaal hoor. Nou, nog even volhouden, al lijken die 9 dagen eeuwig te duren he. Maar hij komt er echt aan je NOD! Heel veel succes met wachten en hopelijk kunnen we volgende week andere ervaringen delen