Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nou ja even in de gaten houden maar, t eerste wat in me opkwam was zou ik nu pas mn ei hebben? maar das dan wel erg laat, zon lange cyclus heb ik nog nooit gehad dan...dus ik houd t er maar op dat t de :evil: zijn...wel vroeg maar kan me beter daarop in stellen dan dat ik denk dat t van een zwangerschap komt en dan dus strax weer teleurgesteld word....

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Daar heb je groot gelijk in! Ik wist ook zeker dat ik niet zwanger was. (zei mn gevoel) haha mn gevoel had t mooi fout!

3. zo zie je maar weer dat je lichaam je behoorlijk in de steek kan laten he... word ook verkoude denk ik, t zet nog niet door maar heb zo nu en dan een volle neus en niesen en dan een kwartier later is t weer over...toch maar eens laten testen op hooikoorts ofzo dat gesnotter hahhahaa

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben ook verkouden. Het heerst volgens mij.

Ik ben nu in afwachting van mijn ongesteldheid. Gelukkig weet ik nu wel wanneer mn ei is geweest (tempen). Ik zit nu op dag 46 en mn ei is waarschijnlijk rond dag 40 geweest. Mn banner klopt dus niet. Ik was uitgegaan van een cyclus van 35 dagen.

5. pfff ook vervelend zulke lange cyclussen!
    ik ben nog niet echt verkoude, nu is t dus weer over...maar zo komt t opzetten en dan heb ik een volle neus zeg maar en zo is t weer weg hahaha hopelijk zet t door want dit is ook irri...

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, is op zich wel heel vervelend ja, zulke lange cyclussen. Maar aan de andere kant ben ik nu wel blij dat deze cyclus korter is dan de vorige. Die was 67 dagen.

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Het heerst zeker, hier nog één strontverkouden gewoon.
    Begon met een gevoelige keel en wat niezen en nu
    hoesten, niezen, keelpijn, hoofdpijn, alles zit vol :(

Aangestoken door men paps en mams hahaha

8. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Ik mag in 't rood :( Gisteren ben ik een paar dagen eerder dan verwacht ongesteld geworden. :evil: :evil:
    Nou ja, het was de eerste ronde na de MK, en ik mag blij zijn dat het zo'n korte ronde was. Op naar Juni!

Veel succes hier nog voor iedereen. :D

xxx
    MamaNorah

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Stomen helpt goed! Ik doe dat een paar keer per dag en dan gaat ook alles niet zo vol zitten. Anders gaan je holtes vol zitten en heb je kans op voorhoofdsholte-ontsteking.

10. hey norah balen joh! hopelijk is t de volgende ronde weer raak!

marleen: ja oke dat is dan idd gelukkig minder deze keer!
    ik mag in mn handen klappen dat ik niet echt aan t ontpillen ben...ik heb geen rare lange cyclussen ertussen zitten...langste is 31 dagen...zie dat jij ook een pendel hebt op mei....spannend ik heb er 3 :D

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Moet morgen dan maar eens van die stoomcaps halen,
    want pffff geen pretje joh.
    Je wordt er echt sloom van als alles vol zit :rolleyes:

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    marieke ben je 5 maanden geleden gestopt met de pil dan?

13. ik ben in december gestopt met de pil..en vanaf januari pas gaan tellen qua cyclussen zeg maar...als ik idd mensen die die al veeeeeeel langer bezig zijn mag ik niet klagen...
    maar kan t dan dat je na 5 maanden oppeens toch rare cyclussen krijgt vanwege t ontpillen? d8 dat dat alleen gebeurde in t begin als je echt net gestopt was zeg maar... :(:

14. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    hoi hoi
    de :evil: :evil: zijn gekomen!
    mag k op de passagierslijst voor 17 juni :cry:
    dat wordt weer klussen \:D/ :whistle:

15. minder joh!
    maar als je op de juni lijst wilt moet je het ff bij het nod juni forum vragen
    suc6
    liefs marieke

16. sarai

sarai Actief lid

8 mei 2007
    308
    0
    0
    student/moeder van 2 kids
    velp
    ja stom verkeerde zinsopbouw hahahaha het had moeten zijn ik ga voor de passagierslijst in juni hahahaha

ik heb me al aangemeld voor juni :)

voor de dames die zwanger zijn van harte!

voor de dames die ongi zijn geworden; nieuwe ronde nieuwe kansen!

17. hihi oke dan :D
    op naar de volgende ronde dus...wie weet kom ik je over een week wel vergezellen in juni!

18. elle

elle Actief lid

Ik mag ook naar de afdeling Rood.
    Ben vanmorgen ongi geworden...
    Op naar de volgende ronde!

19. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Goed opgelet Marieke! :D
    Idd het moet de 27e zijn, een dagje eerder pff.
    En ik ben ook verkouden.
    Nou ja niet echt verkouden, heb geen last van m'n keel en m'n neus zit niet dicht.
    Maar moet steeds heel veel snuiten.
    Normaal gesproken hoef ik nooit te snuiten.
    Waar het allemaal vandan komt weet ik niet :(
    Zou het slijm er aan de verkeerde kant uitkomen bij mij? hahahaha :)

Vandaag nog niet echt veranderingen, behalve dat ik nu constant steekjes heb links onderin de schaamstreek.

20. haha ja ik ben nog wel wakker, alleen is t volgens mij nog niet veranderd :(
    ik heb vanmorgen heel vroeg krampen gehad alsof ik ongi moest worden, wel heel erg vroeg :( het was wel na een minuut of 5 over en heb er geen last meer van gehad...mijn neus is nu ook weer open heb ook geen last van mn keel oid dus bij mij komt t ook aan de verkeerde kant eruit hahahahaa

Deel Deze Pagina