Wij gaan het deze maand ook eens proberen met ovulatietesten. Heeft iemand tips of adviezen voor me? Of net als Wieffie mindere of juist hele goede ervaringen? Ik hoor het graag. Groetjes, MaWaBe
taliaa; ik heb er ook last van gehad.. zou als ik jou was toch maar even langs de dok gaan! bij mij was het dus ook niet helemaal weg, en is het weer terug gekomen.. succes meid, en sterkte met de jeuk btw, bij mij kwam het door een bijwerking, allergische reactie tegen penicillinekuur tegen bijholteontsteking
He bah wat zijn er weer veel rode dames bij, maar gezellig dat jullie mei roze komen kleuren. Welkom meiden!
Hoi dames amai, wat een weertje geweest hƩ zeg heb daar ook lekker van geprofiteerd en dus niet zo vaak hier op het forum gezeten maar vanaf morgen zakken de temperaturen terug enorm en kan ik in mijn hoofdje me terug druk lopen maken over het zwanger worden ik vind dat dit weertje je toch even op andere gedachten brengt , dus zal ik voor morgen (mijn laatste vrije dag) beter een andere bezigheid zoeken Ik probeer er deze maand iets minder mee bezig te zijn dan vorige maand, misschien heeft dit wel een positieve invloed we zullen zien! aan alle dames: heel veel succes in de volgende ronde, en volgens de pendels van de meesten wordt mei een supermaand na die warme temperaturen kan ik alvast weer aan de klus want weet helemaal niet wanneer mijn ei komt ongeveer ik begin over 3 dagen ook weer met ovutesten voor de zekerheid liefs xxx
Wij hebben gelukkig geen ovutesten nodig, mijn cyclus is altijd hetzelfde, misschien soms 1 dag eerder of later, en vaak merk ik het wel als ik me ei heb, het kost best veel hoor elke maand die ovutesten. Meiden veeeeeel succes deze maand met klussen, maak er wat van. groetjes
he meiden, wil iemand me toevoegen aan de lijst voor mei? 17 mei is dan NOD voor een cyclus van 28 dagen 8). Ben dit weekend ongie geworden Zonnige groetjes
oja, ik zag nog dat mijn NOD verkeerd staat, waarschijnlijk een foutje van mezelf maar die mag naar 13 mei verhuizen nog een dag langer wachten.... alle meiden van mei: welkom en klus er maar lekker op los groetjes
Hallo meiden, Vandaag bij de gynaceoloog geweest en ik heb een spastische darm. W.s. door alle stress rondom mogelijke cystes en mijn afstuderen. Dus ik ben opgelucht! Kus
He mpje, Fijn dat je weet waar je aan toe bent! Toch is een spastische darm heel erg vervelend hoor. Als je meer info wilt kun je eens kijken op www.crohnsite.be. Hier vind je allemaal info over darmziekten en ook veel info over spastische darm. Trouwens er is ook een heel goed forum. (Ik heb zelf een chronische darmziekte, vandaar) Succes!
Vandaag lekker weertje geweest. Wel heel de dag moeten werken, maar wordt gewoon al vrolijk van dit weer! Morgen met mijn leerlingen heel de dag naar de kinderboerderij...gelukkig is het dan iets minder warm! Mijn ongi is helemaal weg..vanaf vandaag weer flink aan de klus! Nu eerst lekker badje in! Iedereen een fijne avond! Cecile
Oke, ik heb gekeken en wordt er eerlijk gezegt niet echt blij van. Mijn gyn. bracht het zo dat het vervelend is maar kan komen door stress. Ik kom hier toch nog wel vanaf?
Ikzelf heb ook spastische darmen (nu 1,5 jaar) en ik denk dat je er nooit meer helemaal vanaf komt.. Het ligt aan je eigen lichaam maar bij stress enz. zal het altijd opspelen. Bij mij gaat het nu op dit moment goed, maar durf dit bijna niet hardop te zeggen... Sterkte ermee, probeer het te accepteren dat scheelt vaak een hoop.
Ik denk dat Isababy gelijk heeft. Ik weet niet of er mensen zijn die daar weer af zijn gekomen maar ik ben bang dat het bij perioden zal blijven opspelen... Ik heb zelf Colitus Ulcerosa, lijkt op de ziekte van Crohn, en dat is een chronische ziekte. Ik weet dat ik daar niet meer van af kom, maar ik leer steeds beter mijn grenzen kennen. Ik hoop dat je er niet al te veel last van blijft houden. Sterkte!
Nou, echt, ik sta hier te daveren op mijn benen! Kreeg ik net telefoon van mijn huisarts, ik had daar gisteren een tweede bloedtest laten doen, omdat de eerste een negatieve uitslag gegeven had. Dus, ik neem vol met spanning op, want kon pas deze avond bellen voor de uitslag. Wat blijkt nu "IK BEN ZWANGER", al minstens 6 weken! Ongelooflijk, ik weet gewoon niet waar ik het heb!
Fientje, van harte gefeliciteerd meid Neem alle tijd om tot rust te komen en geniet ten volle van je zwangerschap! Eindelijk nog iemand in het roze hier liefs
jaaaaaaaaa eindelijk heb je het goede nieuws en na zoveel dagen overtijd meid van harte gefeliciteerd gr maria