mijn eigen huisarts is met vakantie. heb net de assistente gesproken van zijn vervanger. volgens haar kan je geen menstruatie overslaan dus ik moet ongi worden of een positieve test hebben nou en ik heb geen van beide. haar advies was nog ff een weekje te wachten en dan weer testen en bij negatief ff langs mijn eigen huisarts gaan. dit gaat een hele lange WEEK worden.
Silvana, volgens mij gyn kan het wel. Tenminste dat zei zij... Maar ja dat maakt ook niet uit. Feit is dat het een hele lange week gaat worden. Balen zeg!
Ik was even op vakantie! Effe geen gezeur met tempen en ovutesten... Ik heb waarschijnlijk op 13 mei een eitje gelegd (afgaande alleen op slijm) en dan word ik meestal na 11-13 dagen ongi. Kan iemand mij even verplaatsen naar 26 mei? Thanks!
Willen jullie mij ook even verplaatsen in de lijst? Ik sta nu op 10 mei, maar het wordt (denk ik) 28 mei. Ik heb een laat eitje gehad.
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei:boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Jessica83 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Ktje & pebbels & Lucifer99 & Marleen1979 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje 31 mei: Anieteke & Marywoods 184 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 96 ongi.... 16 zwanger.... 7 negatieve test.... 1 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 2 Stiertje1985 3 Kellox 4 Danjo 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez 7 Mamma van Jordy 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes 11 christie Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 2 FunnyMe 3 SheDevil 4 Nieuwbegin
hey meiden hier nog steeds niets te bekennen. wel gaat mijn temp gelukkig wat omhoog dus ben eens benieuwd... maar goed ben ook minder hier wil even er niet teveel mee bezig zijn zal wel meelezen maar neit veel zeggen. maar zal wel wat laten weten als ik eindelijk ongi word. Liefs Dimmel
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei:boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Jessica83 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin & Anieteke 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Ktje & pebbels & Lucifer99 & Marleen1979 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje 31 mei: Marywoods 184 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 96 ongi.... 16 zwanger.... 7 negatieve test.... 1 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 2 Stiertje1985 3 Kellox 4 Danjo 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez 7 Mamma van Jordy 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes 11 christie Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 2 FunnyMe 3 SheDevil 4 Nieuwbegin
He meis wat kl*** zeg! En voor de rest van de meiden die ongi zijn geworden. Hier niet veel nieuws. Sinds een paar dagen ongikrampen dus ik ben steeds aan het gluren als ik op de wc zit Mijn temp was voor mijn doen erg hoog, 37,0 maar goed dat zegt niks zie ik hier wel vaak... Gister had ik het ook erg warm, toen we in bed lagen ook. We waren ook een tijd in de zon geweest gister maar men wat had ik het warm. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, waarschijnlijk pas woensdag als ik dan nog niet ongi ben. Durf het steeds niet aan. Want als ik wel op dag 16 mijn ei heb gehad kan ik toch beter pas op dag 30 of later testen? Hoop op nog wel wat zwangeren deze maand! liefs Nikkie
goeiemorgen! hey marleen zie dat jij nu ook op de 28e staat ga je dan ook testen? kom je dan meedoen bij onze testmarathon? she devil ik had t vannacht ook, had zoooon zin in de mac en frikadelle speciaal en je kan t zo gek niet bedenken ahahaha heb dus uiteindelijk nix gehad maar ja... liefs marieke
o dames ik ben er ook weer even! ik heb nu nog vrij moet om half 3 beginnen met werken dus rond half 2 weg. moet nog even met de hond gaan wandelen en nog wat uittekenen voor school! moet zeggen dta ik de laatste week erg moe ben kan aan een stuk door slapen niet normaal! ons weekend is super geweest. gister hebben we een hang dag gehad en ook lekker geklust. hoop niet dat het kwaad kan om 2x op een dag te klussen:S heb wel 2 drukke weken.......en ik ga er van uit dat mijn nod tussen de 1e en 4e juni ligt. ma werken di school woe school do school en werk vrij school en oppassen misschien bios zat verjaardag en shoppen zon rusten misschien wat met vrienden doen ma iets onder ons 2en doen di school en ben ik jarig (21jaar) woe school do school vrij school en verjaardag vieren met vriendne zat verjaardag met familie (en denk dat ik dna ook zal testen Steek Tong Uit) dus heerlijk...... mijn maag rommelt wel nog een beetje maar gelukkig al veel minder Melig ook ben ik er aan het dneken om extensions te laten zetten.......maar kost 250 maar wil het zo graag dus ga eens even goed nadenken en overleggen met mijn vriend!
lol @ Marieke Das wel klote ja van die lkkre trek midden in de nacht en gen frikandel in sight hahah Nou ik heb het nog een btje binnen de perken gehouden, de zakken waren niet (helemaal) leeg! hahaha Vandaag ben ik ineens 0'3 graad omlag gegaan. Gister had ik 36.7 en nu ineens 36.4 Nog steeds spotting... dus ik denk niet dat het 'm gaat worden deze ronde. Kutzooi... Bah. Hoe ken je nou al vanaf 4 dagen na je ei spotting hebben das toch mega vroeg
das mooi balen ja! zit er aan te denken om als ik deze maand niet zwanger ben om dan te gaan tempen, maar dan maak ik zelf wel een schema want die van internet snap ik weinig van hahahaha heb ik even een dag nodig om die te begrijpen hopelijk is t even een dipje van je temp en schiet ie snel weer omhoog!
She Devil: misschien is het een innesteling.. Had je zeker weten je ei vier dagen geleden (ovutest?) Een innesteling is meestal na 5 of 6 dagen duss.. En Marieke: FF is echt niet moeilijk en heel handig. Anders ff een woordenboek erbij. Je hoeft in principe alleen maar je temp in te vullen + tijdstip. Niet perse het soort afscheiding e.d. Want daar snap ik niks van voor mij lijkt het allemaal op elkaar hihi. En ik zie mezelf nog niet echt met mijn vingers er slijm uithalen haha. Kunnen ze niet wat simpeler doen, gewoon: nat, extra nat en droog hihi. Dus: wet, very wet en dry. Ik heb bij vlagen ongi krampen en dit is mijn kaartje... liefs Nikkie
woeii dat ziet er goed uit toch ja heb net ff op een nederlandse site gekeken...ga ook echt niet mn slijm eruittrekken enzo hoor hihi...maar goed hopelijk is t tempen volgende maand niet nodig
nou dames hier nog steeds geen ik zit er een beetje op te wachten. Probeer mn vriend over te halen om morgen ochtend te testen maar hij zegt vrijdag pas... ik was ook wel van plan het vrijdag te doen maar ik ben zoooo nieuwsgierig Ik heb wel dat als ik stil zit of lig dat ik dan krampjes heb maar als ik beweeg heb ik nergens last van. herkent iemand dit? Nou iedereen ik hou jullie op de hoogte en succes voor alle andere meiden die op de wachtbank zitten. Zwangeren GEFELICITEERD! En natuurlijk een hele dikke knuf voor de meiden die ongi zijn geworden