goedemorgen, vandaag kan ik testen gisteraaf kon ik het niet laten en een test gehaald van predictor, dit was rond 8 uur. deze was negatief vandaag nog geen duivels. zit nu te twijfelen of ik nog een test zal doen, want ben bang dat die van gisteraaf niet meetelt. nu ben ik vanmorgen 7 uur naar wc geweest en heb ik et 1 kopje thee op. is het dan goed om te testen? heb al paar dagen last van mijn borsten, niet constant maar beetje spierpijn gevoel? wit slijm. (geen rekbaarslijm maar meer tussen melk en slijm in (niet superveel) misselijk als ik opsta, daarna niet meer en heb steeds wat steekjes in mijn onderbuik. vrige week krom gelopen van het trekkerige gevoel in mijn baarmoeder de hele avond. de volgende dag weer uurtje krom gelopen van pijn in mijn zij, vooral mijn linkerzij en ben heel soms beetje duizelig. wat moet ik doen en wat denken jullie? groetjes
@lievemama ik duim dat die nog positief wordt! Kan nog veel te vroeg zijn geweest en niet met ochtendurine!
was ook niet met ochtend urine... was dom van me, moest al heel lang na wc ma wou perse testen dus ik nog na winkel en test gehaald, toen ik thuis kwam, moest ik heeeeel nodig en was dus ook heeel veel. en heel licht. dus denk dat die niet meetelt
ik vind predictor niet de juiste test om nu al te doen is eigenlijk altijd negatief, pas na een week overtijd heb je kans dat die positief is, ik zou de digitale van clear bleu doen is beter..ik had wel 6 positieve testen, behalve van de predictor die bleef negatief, die was pas een week later(na de bloeding) positief. gr Tonie
Ja maar ook de digitale heeft heel veel hcg nodig volgens mij en is duur, die kun je beter ook pas later doen
als je alleen nog een predictor test hebt liggen waarschijnlijk niet ik zou eerst een andere gaan halen die kan je gewoon de hele dag doen, ik moest en moet nog steeds om de 5 minuten plassen en toen was zelfs de digitale 5 dagen voor NOD positief, Wel 3 dagen na NOD ongi geworden, maar de testen blijven positief vanmiddag heb ik een echo want ik snap er niets van. succes met testen Gr Tonie
Ik hoor hier vaak over kruidvat dat die minder nodig heeft, maar ook clearblue(niet digitaal) of etos Maar het is ook een beetje persoonlijk welke je kiest!
Ik testte met predictor afgelopen vrijdag, 1 dag over tijd, positief. Denk dat het belangrijk is dat je overtijd bent en 's ochtends test. Beetje onsmakelijk het volgende, maar een beetje roeren schijnt ook te helpen, dan pik je meer hcg hormoon op. Succes!
@ Lievemama OO spannend zeg Hoop echt voor je dat het raak is misschien te vroeg getest idd kan zijn dat je HCG nog niet helemaal op peil is en prediktor spoort dat later op als bijv kruidvat huismerk. Jeetje idd veel meiden ongi geworden balen zeg weer op na de volgende ronde. Voor de zwanger van harte gefeliciteerd! De wachters suc6 met wachten...Ik wacht ook nog netjes. Liefs Veer
Spannend allemaal hier... Ik denk zelf dat voor je niet ongi ook al is het de avond voor) testen niet zo handig is. Als je een redelijk stabiele cyclus heb dan weet je precies dat je die en die dag ongi moet worden, ook al is het moeilijk ( ook ik hbe deze maand de test kriebels) ik denk dat het beter is om te wachten met testen. Ik hoop dat hij toch nog positief mag worden in dezer dagen.. Heel veel succes...
Spannend hoor, lievemama18! Ik zou het morgenochtend nog eens een keer proberen met de eerste ochtendurine. Wie weet, heb je dan wel een positieve test in je handen!
Heb vast een test gedaan. . . helaas negatief. Maar geen bloed geeft moed! (als niet komen test ik op de grote roze testdag vrijdag nog eens mee!) Liefs, Kelly
Goedemorgen allemaal. Morgen NOD, maar ik geloof er niet meer in. Ik temp niet consequent, maar toen ik zwanger was had ik 37-37.1 en vandaag was hij 36.9 dus ik vrees game over...
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & Ktje & pebbels & Lucifer99 & Marleen1979 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje 31 mei: Marywoods 184 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 96 ongi.... 17 zwanger.... 8 negatieve test.... 1 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 2 Stiertje1985 3 Kellox 4 Danjo 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez 7 Mamma van Jordy 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes 11 christie 12 sarah1981 13 Loesie Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 2 FunnyMe 3 SheDevil 4 Nieuwbegin Ff groen gemaakt, maar het KAN nog alle kanten op! [-o<