gezellig karine test je ook mee op de 28e dan? dan moeten er nog ff 2 worden bij gezet op de tesmarathon lijst hihi
trouwens karine, aan je banner te zien moet je de 25e je nod hebben...niet de 26e of klopt je banner niet?
zo toch maar even een berichtje... zie het ff allemaal niet meer zo zitten, wilde er deze maand niet zo veel mee bezig zijn. Daarom alleen maar zo af en toe eens gekeken of er nog zwangere dames bij waren gekomen... en me verder wat afzijdig gehouden van het forum Tot ik net een telefoontje kreeg van een oud collegaatje. Ze is zwanger...terwijl ze gewoon maar zo af en toe eens "extra" de pil vergat. Het is niet zo dat ik het haar niet gun, vind het echt geweldig(ben meteen naar de winkel geraced om een kado te kopen want morgen komt ze op visite)... maar het lijkt zo oneerlijk Nu heb ik niet te klagen ben pas in ronde 5, terwijl er zoveel meiden al langer bezig zijn. maar zij slikt eens een maandje 4 pillen niet en het is raak.. zucht.. moest het even kwijt liefs
Kan het me wel voorstellen hoor dat je het zo voelt.Vrienden van ons zijn ook al zwanger en wij wilen zo graag.... je kinderwens is gewoon groot en dat maakt voor mij niet uit of je dan "nog maar"in ronde 5 zit of minder...ik bedoel we willen het allemaal heel graag! Succes en ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn
Hoi Marieke, JA (hopelijk) doe ik ook mee maandag 2e Pinksterdag aan de testmarathon (als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk, maar daar gaan we niet van uit!) HIHI. Hebben jullie al ergens last van? Ik heb nu sinds een dag of 6 steeds steekjes links onderin mijn buik/lies/schaambeen... Succes allemaal! En nog ff geduld he (tis moeilijk, ik weet t!) Liefs Linda.
Mijn NOD is 28 mei Denk dat ook ik er die dag een testje tegen aan gooi Wel moeilijk hoor, wachten tot dan. Ik had gedacht 2 dagen vóór mijn NOD alvast te testen.. maar met wat steun van jullie hier zou ik het misschien wel eens kunnen volhouden...
@Mili thanks voor je lieve woorden hoop zo dat we allemaal in de grote roze limo mogen stappen.. mijn NOD is trouwens 29 mei zou iemand dat voor mij misschien willen veranderen liefs
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin& karine 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & pebbels & Lucifer99 & Marleen1979 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje 31 mei: Marywoods 186 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 97 ongi.... 17 zwanger.... 11 negatieve test.... 1 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 2 Stiertje1985 3 Kellox 4 Danjo 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez 7 Mamma van Jordy 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes 11 christie 12 sarah1981 13 Loesie Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 2 FunnyMe 3 SheDevil 4 Nieuwbegin 5 karine 6 nomusa
Pfff was het maar vrijdag. Wist ik tenminste of ik mee mag met de roze testdag of dat ik alweer ongi ben geworden. Laatste dag voor NOD is echt dramadag!
hihi nee hoor want nomusa moet nog bij onze marathon de 28e, als ikt goed heb gelezen is dan haar nod en wil ze testen toch? ik heb de afgelopen dagen wat last van kramp...en een rommelend gevoel in mn buik waardoor ik steeds scheetjes laat hahaha maar goed kan ook opkomende ongi zijn dus ga nergens van uit!
hey dames, ik heb deze maand helemaal GEEN symptomen.. Normaal na eitje altijd pijn in mijn borsten nu helemaal niet. Ik heb elke maand last van vocht/melk uit mijn tepels en nu ook niet. Zoals jullie kunnen zien zijn wij al een jaar bezig met zwanger worden en heb voor deze maand de hoop al opgegeven. Balen hoor! iedereen veel succes met wachten! Liefs Mickey
Hej nog 6 dagen he pff, ik had net me kaartje gepost bij de tempkaartjes, en iemand zei dat ik een mooie dip had. Weet iemand wat dat betekend? Mijn kaartje staat in mn album. Verder niet echt sypmtomen geloof ik. Wat steekjes en al 3 dagen hoofdpijn. Kan ook door de stress komen. Ik weet trouwens niet of ik nog 6 dagen kan wachten Ik haal wel een kruidvat test, die zijn extra gevoelig...