Nod Mei 2007

Discussion in 'NOD forum' started by Linda, Mar 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    nou als mei nie uitkomt voor ons dan moeten we het maar zo zien he :D

2. ja idd maar we gaan er gewoon vanuit dat we posi testen hoor :p
    naja kunnen we bij nader inzien beter niet doen, is t zon teleurstelling...
    over 2 dagen ben ik op de dag dat ik mn kortste cyclus had, dus vanaf overmorgen word t pas echt spannend hahaha

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    hey meiden, wederom getest en wederom kei en kei negatief...
    Heb met heel veel fantasie zitten kijken, maar echt geen streepje te zien...
    Dusss. ik mag in het rood, ik ga ervan uit dat ik mijn ongi heb gehad, wel heel raar, maar ja... iemand eerder alleen wat bruinverlies gehad wat als ongi telde?

grtjs succes en ik ga naar juni, baal wel een beetje hoor... Maja, het was pas ronde 2.. maar het meest baal ik dat mn lijf zo gek doet... naja, slaap lekker dalijk!

4. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    Ja en ik heb altijd een luteale fase van 10 tot 12 dagen dus eigenlijk is het over 2 dagen ook wel spannend voor mij dan zit ik op dag 10
    *bibber bibber*

5. haii das balen ja, ik zit ook iedere maand met veel fantasie naar mn test te kijken, dan houd ik m een half uur tegen t licht om te zien of ik echt nix zie!... maar helaas... tot nu toe echt geen 2e streep

het kan zijn dat t nog oud bloed is wat je verliest, ik zou de moed niet zo snel opgeven hoor en over een paar dagen gewoon nog eens testen. als je dan nog negatief test dan kan t ook te maken hebben met t ontpillen..omdat je nog vrij kort bezig bent.
    suc6!

liefs marieke

6. Ja en ik heb altijd een luteale fase van 10 tot 12 dagen dus eigenlijk is het over 2 dagen ook wel spannend voor mij dan zit ik op dag 10
    *bibber bibber*[/quote]

we maken t wel spannend zo samen he hahaha
    ik hoop echt dat ik kan wachten met testen... vorige maand kon ik ook niet wachten en heb op mijn nod getest, mijn vriendlief was best boos toen hij dit hoorde omdat ik natuurlijk weer half depri was omdat t negatief was, ik verteld m vanavond dat ik nu maandag wil testen maar toen zei hij neee dinsdag...ik zei nee want dan ben jij aan t werk...dus nu is ie t eens over maandag gelukkig hahaha

7. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    hahaha dat heb je mooi voor elkaar dan!
    ik maak zelf uit wanneer ik test, die van mij is zo vergeetachtig dat ie niet eens in de gaten heeft dat ik al kán testen. En als ie het wel onthoudt wil die zelfs nog eerder testen want die is nog ongeduldiger adhd'tje :)

8. hihi ja maar als t puntje bij paaltje komt moet ik ook testen hoor hahaha nu een grote mond maar als ik mn nod zonder :evil: door kom staat hij ook te springen haha
    zat net trouwens op de site te kijken van america's next topmodel haha weet nu ook meteen wie er heeft gewonnen...

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    NIET ZEGGEN AUB! ! ! !

10. ik zeg nix :D snap dat mensen t gewoon willen zien :D
    ik blijf ook gewoon kijken hoor, maar heb vaak avonddienst op maandag dus ja dan komt er nix van...

11. me is going to sleep! ;)

truste dames! morgen weer een dagje minder om af te tellen hihi

12. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    1,617
    1
    38
    Rotterdam
    nighty night!
    tot morruguhh

13. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    Goed idee, dat na veel rood veel roze komt, dan daar gaan we met zn 10 maandag voor zorgen ;)

14. sarah1981

sarah1981 Actief lid

Apr 13, 2007
    104
    0
    0
    westervoort
    is er nog iemand? ben aan t werk en verveel me!

15. sarah1981

sarah1981 Actief lid

Apr 13, 2007
    104
    0
    0
    westervoort
    helaas.............. dit wordt een lange nacht!

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

Dec 8, 2006
    6,488
    1
    0
    Nou ja... Op fertilityfriend werd aangegeven dat ik mn ei had op dag 40. Nu ben ik verder aan het tempen en nu geeft ie ineens aan dat ik mn ei op dag 46 heb gehad! (ik zit nu op dag 49) K*T want we hebben niet meer geklust de afgelopen dagen... Mn banner klopt nu helemaal niet meer...

17. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Hoi,

haha nee hoor iedereen kan meedoen..haha waarschijnlijk gewoon ff overheen gelezen...
    Als er iets van 5 pagina´s bij zijn lees ik niet altijd alles maar soms gewoon de laatste ofzo....misschien doen meer dat en ben je dr zo een beetje tussendoor geglipt?

groetjes,
    Mili
    In ieder geval heel erg welkom en suuces met zwanger worden!

18. faye

faye Lid

May 21, 2007
    7
    0
    0
    Goedemorgen dames :D
    Ik heb net gelezen dat iedereen mag binnen vallen?
    Vinden jullie het goed als ik hier mee lees/schrijf?

Groetjes Faye

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden

hoe gaat het hier,

voor de meiden die ongi zijn geworden dikke knuff
    en voor de zwangere gefeliciteerd :D

20. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

Jan 24, 2007
    1,272
    0
    0
    NOu het goede laten we maar even weg in het morgen...
    Mijn temp is vanochtend van 37.0 naar 36.6 gegaan.. dat voorspelt dus niet veel goeds...

Voel me zwaar zwaar k*t...
    Wil niet janken, want partner heeft de laatste tijd aangegeven niet zo goed meer tegen dat gezeur te kunnnen.

Het is voor het eerst sinds december dat ik me er echt zo heel erg rot bij voel dta ik wel kan janken...
    DE andere maanden was het meer zo van ach dat kun je verwachten...
    Denk dat de vijf maanden grens toch wel wat indruk op mij maakt...
    Voel me gewoon erg rot nu...

Share This Page