Vervelend voor je dat je daarin niet even je vriend kan opzoeken! Ik vrees dat die van mij me straks weer moet troosten. Ik kan mijn tranen nooit bedwingen als ik ongi ben geworden...
Gisteren had ik wat ongikrampen, vandaag nog niet echt. Maar ik denk dat ze wel komen hoor. Ik dacht gisteren een héél klein puntje bloed te zien... Vanochtend al 2x gaan gluren, maar nog niets. Maar ja, dag is nog lang niet om he... Maar jij bent ook geen vroege tester, toch? Ik ook niet. Ik wacht echt nog een dag of 2.
Dat had mijn tekst kunnen zijn meid! Hier van 37.0 naar 36.4 gekelderd... Sterkte vandaag voor iedereen op de wachtbank en een warme knufff voor iedereen die al ongi is en weer opnieuw moet starten... Ik vind het fijn om hier even te kunnen schrijven, want ik voel me er erg alleen in. Mijn enige vriendin, die ook bezig is met zwanger worden, spreek ik er wel over, maar verder niemand. Al een jaar lang niet... Mijn eigen moeder had ik wel betrokken bij mijn eerste, maar nu niet. We staan op het punt het contact met haar te verbreken...erg emo dus. Ze is zwaar psychisch ziek, maar zo manupilatief, verschrikkelijk, ze doet alles om aandacht te krijgen (ook hele erge dingen) en we kunnen er niet meer tegen. Alle hulp wijst ze resoluut af en het ergste wat ze tegen mij zeiden van de week was: Jij denkt te licht over therapie! Nou moet je weten dat ik 13 maanden in een therapeutische gemeenschap heb moet wonen om weer op de rails te komen (zwaar depressief) en 1 jaar daarna nog dagbehandeling gevolgd heb...ik heb mijn portie dus wel gehad...ik ben er zo boos over...ik deel dus niets meer met hun. Het klinkt hard maar zolang zij niet veranderen kunnen wij het niet meer aan. Ik denk dat jullie mij nogal warrig vinden, maar dat komt door de boosheid hoor...ik wil zo graag een normale moeder, die me kan steunen en helpen...nu is het al jaren andersom... Bedankt voor het lezen
nee test pas vrijdag mocht het weg blijven te vroeg testen begin ik niet aan Ik heb nu tampon in om te kijken
@Anieteke: tjonge wat een verhaal. Heel erg klote voor je! Wij hebben ook iemand in de omgeving die zo'n band heeft met zijn vader, dus ik kan me er iets bij voorstellen. Heel veel sterkte!
Goedemorgen! Ik kom ff gluren hier! Jeetje Anieteke, wat een verhaal! KAn me voorstellen dat je hier boos over bent, zeg! En tuurlijk kun je hier gewoon je boosheid kwijt meis. Sterkte met dit allemaal, *knuff*! Liefs Mausje
bannercheck! Meiden die vandaag ongi moeten worden: hopen op goed nieuws he! Ik duik nog ff mn bed in (nog steeds ziek... liefs, loesie
Goeiemorgen meiden, hier ben ik weer. Ik kon gisteren niet op internet dus zal nu even vertellen. Ik heb gisterenavond getest, kon niet wachten al weet ik dat het niet erg slim is om al op je NOD ook nog 's avonds te testen... Maar goed, ik zag een heel vaag blauw streepje, maar echt te vaag om op de foto te zetten. Ik zag het al wel vrij snel alleen werd het na een uurtje of zo pas echt duidelijk, maar dat komt volgens mij omdat de test dan zeg maar "opgedroogd" is. Maar ja, ik durf er echt niks van te denken, hou me gewoon voor dat het negatief was. Dus ik weet nu eigenlijk nog niks, heb wel de vorige cyclus een luteale fase van 15 dagen gehad en de ronde ervoor ook, dus verwacht dat ik vandaag ongi ga worden, als dat niet zo is ga ik mss weer een beetje hoop krijgen. Dus nog allemaal een beetje spannend....Sorry voor t lange verhaal, maar moest t allemaal even kwijt. Maar goed, geen zwangeren erbij zag ik, balen zeg! Maar goed, hopelijk komt het de laatste dagen van mei nog goed. Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen zeg, heel veel succes in de volgende ronde en een dikke knuff! En voor de rest van de meiden succes met wachten en hopelijk gaan jullie nog dik positief testen en maken jullie mei weer een beetje goed roze!
Heee meisje 1988, spannend joh. ik wil je niet opnaaien hoor, maar klinkt wel spannend. én positief... ik had vrijdag ook een lichte blauwe streep. en je kunt niet een beetje zwanger zijn dus een streep is een streep, hoe licht ook.... Goed van je dat je nog even afwacht. Als je zwanger bent, wordt die streep vanzelf duidelijker! Succes. En misschien tot ziens bij de januari mamas!