Nod Mei 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Linda, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Ik hoop je daar inderdaad tegen te komen! Zou wel errug gezellig en natuurlijk zowiezo leuk zijn. Maar inderdaad nog even "rustig" afwachten. Al denk ik in mn achterhoofd wel, het moet toch ergens op reageren dat het blauw wordt, kan toch niet zomaar, maar ja. Het is nog zo vaag! Ik wil gewoon geen valse hoop hebben. Dan valt het zo tegen, dus we zien wel! Hoe gaat het bij jou allemaal? Voel je je goed?

2. Niet meer actief

Meisje1988 wat spannend me duimen draaien voor je !

Groetjes ukkie87

3. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    spannend dames!

we gaan allemaal redelijk gelijk op voor de komende dagen, elke dag zijn er wel wat nod's!

hier alles vrij rustig , het weekend en maandag veel last gehad van rugpijn, krampjes en hoofdpijn.

nog wel wat krampjes en de hoofdpijn was er gisteravond ook nog een beetje.

heb ook nog gewoon witverlies, absoluut geen tekenen van ongie.....?

zijn er dames die ook wat klachtjes hebben?

4. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Dank je wel, lief van je! Ze draaien natuurlijk ook voor jou ( en de rest ) Wat denk je ervan deze maand? Of nog helemaal geen idee?

5. Anieteke

Anieteke Actief lid

21 apr 2007
    301
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Soms weet je gewoon niet hoe het moet delen, mijn man weet natuurlijk wel hoe het zit, maar die is zo weinig thuis...

Ik heb wel nog steeds zeer pijnlijke borsten en dat verdwijnt meestal met de temp. daling. Maar nu dus niet...ach...laat ik me mijn hoofd maar niet op hol laten slaan...morgen is het pas 11 dagen na eisprong en dan begint meestal de spotting, dusssss...

Oh, ja ik ben ook super actief en warrig, maar dat kan ook aan de boosheid liggen ;)

Liefs voor iedereen
    Anita

6. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Hey dames,

Als ik de gebruiksaanwijzing op de testen lees, staat daar dat je al kan testen 4 dagen voor je nod. Iemand daar ervaring mee? Ik ben nl. nogal ongeduldig aangelegd ;)

Groetjes allemaal en voor de dames die wachten.... STERKTE!

7. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ik heb van de week ook al eens getest, ik hield het echt niet meer, terwijl ik wist dat het nog helemaal niet kon, maar ik voelde me zo anders.......
    negatief natuurlijk..

heb gisteren wel een ovulatie test gebruikt wilde wel eens weten of er nog 2 strepen kwamen, jahoor , de contole streep heel donker en mijn teststreep iets lichter....weet het niet als je zodicht bij je nod zit , zou ie dan niet vaag moeten zijn? of heb ik dat verkeerd gehoord?

8. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    hoi lucifer!

op mijn testen, van kruitvat en Cb staat dat je kan testen van je NOD.

weet niet welke test je hebt?

9. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    Ja de testen 11 dagen na de bloeding nog vet positief en voor NOD ook...

Groetjes Tonie

10. tonie

tonie Lid

24 apr 2007
    33
    0
    0
    ik had zelf wel het gevoel niet meer zwanger te zijn, maar voelde me ondanks dat nog flink beroerd (en de testen werden steeds positiever), borsten bleven groeien, tepels steeds donkerder, bandenpijn, en die vreselijke nare luchtjes, MAAR nu komt het wat blijkt, die klachten kan je krijgen van de VITAMINES die je slikt ik had eerst andere foliumzuur maar die was op en kocht van VSM PUUR MAMA, en wat denk je daar kreeg ik als die klachten van, dus als je die klachten ook hebt en je bent niet zwanger zou ik zeggen neem een ander merk VITAMINES.

Dus gestopt met de VITMINES en klachten waren binnen 24 uur verdwenen :confused: :confused:

Groetjes Tonie

11. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Ik heb een test besteld via de webwinkel van deze site, de cassette. en er staat in de gebruiksaanwijzing: "Deze zwangerschapstest heeft een gevoeligheid van 20 mU/l en kan vanaf 4 dagen voor de verwachte menstruatie worden uitgevoerd. Het is afhankelijk van het hCG-gehalte in uw urine of de test hCG kan waarnemen op dat moment, daarom is het aan te raden de test uit te voeren vanaf de eerste dag van uw gemiste menstruatie."

Kijk, ik weet ook wel dat het verstandiger is om inderdaad vanaf de eerste dag van de gemiste menstruatie te testen, maar ja, aan de andere kant.... :(

Ik heb trouwens mijn banner op een gemiddelde cyclus van 28 dagen ingesteld, maar vorige maand was het 23 dagen.
    **Zucht** wie heeft wachten uitgevonden?

12. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    heeej dat dat kan !

ik had ze ook gekocht, maar ben nogal een pietje met medicijnen slikken, en ze zijn nogal groot, die kreeg ik echt niet weg, heb toen die maar laten staan en de gewone foliumzuur gekocht van evasin. die zijn heel klein en dat gaat wel.

ben blij dat ik die andere niet wegkreeg, als ik dit hoor

van wie heb je dat gehoord? van de arts?

13. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    lucifer , snap je helemaal hoor!
    heb zelf ook al getest , met de wetenschap dat het nog helemaal niet kan.
    maaar kon echt niet wachten.......sommigen kunnen dat lang volhouden, sommigen wachten zelf DAGEN na hun NOD, knap hoor! ik red dat niet.

dat wachten, ik heb het ok niet bedacht... :(

14. goedemorgen dames,
    t word steeds vreemder hier hahaa
    nog steeds ongi krampen, nu al een dag of 4...geen ongi te bekennen...
    sinds 3 dagen springt 1 van onze 3 katten op mijn schoot en gaat dan half op mn schoot op mn buik liggen als ik in bed lig. doet ie anders nooit en nu al 3 dagen achter mekaar, mn vriend viel t op haha d8 er zelf nog niet eens bij na...

maar goed...als nu de kat me ook nog voor de gek gaat houden weet ik t ook niet meer....nog 5 dagen pffff

15. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Wat is het spannend zeg voor iedereen! Pfoee.... dat wachten is echt een drama. Hier nog steeds geen spoortje van ongi te bekennen, ben gewoon telkens bang om naar de wc te gaan, erg he! Ik wou dat het avond was....Succes voor iedereen hier! Dikke knuff

16. meisje1988

meisje1988 Bekend lid

10 mrt 2007
    675
    0
    0
    Nou inderdaad gek zeg! Zou je kat ook in het complot zitten van hoe maak ik een vrouw helemaal gek ;) hihi, ik hoop dat het goed nieuws is, je hoort het wel vaker dat katten het aanvoelen, dus wie weet!

17. ja t is echt erg, deze maand lijkt t bij mij ook nog wel erger als voorheengaande maanden....toen werd ik pas bij 2dagen voor nod een beetje nerveus...nu kan ik al vanaf 10 dagen voor mn nod niet w8en hahahaha....

ben zoooo bang dat t weer nega word....maar goed dat zullen we pas over ong. 5 dagen weten

18. ja mijn vriend kwam ermee dat katten dat kunnen aanvoelen, dus ik zo ja zal wel! is dit t gelijk gaan opzoeken op internet en kwam met allerlei forums ook van deze site onderandere aanzetten dat vrij veel zwangere vrouwen dit hebben met katten...
    maar goed ik ga nu niet meteen denken van oke dan ben ik dus zwanger omdat onze kat toevallig steeds bij me komt...wel heel apart maar ja..

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nu moet ik je zeggen dat mijn kat dit vorige week ook deed, hij keek steeds heel vreemd naar me en wilde juist niet echt op schoot zitten maar ging er wat half op en naast liggen en hield me steeds in de gaten. Dagen heeft hij vreemd gedaan. Pas sinds een paar dagen doet hij weer wat normaal.
    Maar goed gister getest en negatief dus bij mij zei het niks. En FF meent nu ineens dat ik pas op dag 28 mijn ei heb gehad, wat me zelf sterk lijkt gezien mijn ovulatiepijn tussen dag 11 en 16. Dus ik ga van dag 16 uit, dan word ik een dezer dagen ongi. Maandag de hele dag door krampen, gister niks, pas gisteravond weer en vanochtend weer niks. Nog steeds geen bloed te bekennen... Snap er niks van. Denk dat het wat van slag is door de stress op mijn werk van de afgelopen tijd.
    Maar wel frustrerend hoor als je zo onregelmatig bent. Ik voel ook niks meer aan mijn borsten, ze zijn niet echt gevoelig ofzo.
    En gisteravond voelde het echt zoals ik me altijd voel als ik ongi word dus het zal wel bijna komen dan.
    Succes en misschien weet jouw kat wel meer ;)

liefs Nikkie

20. tja t blijven vreemde wezens die katten net als t lichaam van een vrouw, ik heb nu ook weer krampen ik naar de wc gerent helemaal nix word er een beetje moe van

Deel Deze Pagina