Die van mij begint het steeds leuker te vinden, zeker nu een goede vriend van hem ook vader gaat worden. In eerste instantie had ie nog wel een duwtje nodig, maar nu is ie bijna net zo zielig als het weer niet is gelukt. Groetjes Jelske
ik zit nu bijn drie dagen non stop op dit forum zal het een verslaving zijn... hihihi ik leef zo mee iedereen en daarnaast hoop ik zo dat ik ook snel zwanger zal zijn... SPANNNEND!
@fientje zeg wat leuk meid kun je er nu van gaan genieten he proficiat! @ poohbeer26 van die van mij krijg ik soms geen hoogte hij wil zeker vader worden maar heeft meer zoiets van komt vanzelf wel terwijl ik iedere maand kei zenuachtig ben rond mijn nod stom he dat ieder zo verschillend reageert, maar denk ook dat alle mannen anders zijn wat dat bertreft hoor
Wij gaan per 1 mei er voor. En ik ben echt bezig met kijken op baby sites. Kamertjes kijken enz. Terwijl mijn vriend zoiets heeft dat kan altijd nog als je zwanger bent. Ik denk dat het idd zo is dat vrouwens er veel meer mee bezig zijn dan mannen.
ha poohbear, wij zouden er in juni pas voor gaan, eerst ontpillen zeg maar.. maar hadden na de 1e ronde zoiets van we gaan er gewoon meteen voor! jij veel plezier met alles, hoop dat je snel zwanger bent!
Heel raar, mijn man heeft meer van dat sort neigingen. Al vanalles kopen. Voor straks, op de kinderkamer of voor straks voor de baby. Ja hallo! Straks hebben we de hele babyuitzet al bij elkaar en kan ik geen kinderen krijgen. Je weet het maar nooit. En dan?
bij ons ben ik degene die juist liefst alles al zou willen kopen er is zoveel leuk gerei te krijgen maar goed dat mijn vriend me tegenhoud want anders had ik al kei veel in huis hahaha maar er is ook zoveel kan echt niet wachten tot ik zwanger ben dan mag ik het tenminste hahaha
haha leuk om dit allemaal te horen! Mijn mannetje is er ook best mee bezig! heeft nu ook echt gezegd dat we er deze maand ook echt voor gaan... Ivm gezondheid van ons beiden moeten we zeg maar de kansen krijgen die we krijgen En we willen dus deze ronde meer klussen dan we normaal deden. Ik bedoel, je kunt van 1x seks ook zwanger raken, maar de kans is wel kleiner:s maar goed, mijn mannetje sprong ook een gat in de lucht toen ik eindelijk ongi werd en dus de nieuwe ronde echt begon. Nu ben ik ongi af en heeft hij er helemaal zin in (ehm, enigszin dubbelzinnig) Maar goed... Hier is alles ok, mijn jeuk is helemaal weg (jeuk van onderen *schaam*) En ik vind dus dat ik niet naar de dok hoef Dusss. lekker aan de kluss...
Mijn vriend had eerst ook zoiets van, het komt vanzelf maar toen ik eenmaal zwanger was vond ie het geweldig en was dus ook super teleurgesteld toen we een miskraam kregen En nu vraag ie ook telkens weer rond mijn NOD "en..? ben je al ongesteld?" Deze maand wil ie er helemaal voor gaan het heeft volgens hem lang genoeg geduurt, telwijl ik nu weer een beetje rust krijg. De "bevallingsdatum" van m'n miskraam is nu voorbij, had in februari moeten bevallen en heb sindsdien zoiets van: ach het komt vanzelf.. Dus het is nu de omgekeerde wereld ha ha
Lieve mensen, Bedankt voor jullie reacties over spastische darmen. Ik ben benieuwd hoe het de komende tijd zal gaan als ik minder stress heb. Nu nog ff 2 dagen met stress ivm afstuderen en dan hoop ik dat de rust wederkeerd. liefs M
Dankejewel allemaal, heel lief van jullie Ik ben zo zenuwachtig, echt, sinds ik het goede nieuws gehoord heb weet ik met mezelf geen blijf. Heb vanacht geen oog dicht gedaan. Pffff, hopelijk gaat het snel weer over. Wou me aanmelden bij november mama's, maar is daar een speciaal topic over of zo, want vind niet veel terug. Ligt waarschijnlijk wel aan mij hoor Knuf aan iedereen Fientje
He Fientje, van harte gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je van hyper de hele nacht niet geslapen hebt! Geniet er maar lekkerr van. De november mama's vind je bij de bevallingslijst. hieronder de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=36360
vraagje: ik ben zo ontzettend zenuwachtig... iedereen in mijn omgevind heeft zo gevoel dat ik ontzettend snel zwanger zal raken(waar dat vandaan kom geen idee) maar ik zelf heb dat idee niet zo maar. maar toch ben ik al een paar dagen zo vreselijk zenuwachtig dat ik aan niets anders meer kan denken... heel naar... en dat ik nu niet weet of ik nou misselijk ben van..... of van de zenuwen... herkent iemand dit... liefs
veel mensen proberen positief te zijn, heb het ook veel gehoord na mijn mk. denk dat je er iets minder mee bezig moet zijn. ik weet het, dat is heel moeilijk succes