Nou ik ga er gewoon vanuit dat ze komen hoor. Anders ben ik zo teleurgesteld als ik er niet op reken en ze er op eens zijn.... Het voelt ook gewoon of het eraan komt, dus het zal ook wel
Ik gebruik foliphar in de eerste 12 weken (is enkel foliumzuur) en daarna neem ik omnibionta pronatal als zwangerschapsvitamine. grtjs, Anv
Nou echt pas vrijdag of zaterdag als ze er dan nog niet zijn. Ben niet van het vroege testen. Vind de teleurstelling bij negatieve testen echt verschrikkelijk. Dan maar af en toe op de wc spieken
hallo dames. ik ehb een druk dagje achter de rug (voor een vrije dag) was vanmorgen eerst naar de huisarts voor opnieuw bloed te laten prikken. ze waren 1 buisje vergeten en 1 had een te hoog gehalte (weet al niet meer wat) dat kon duiden op een ontsteking. daarna even naar de winkel hbe ik 3 tijdschriften en 3 truitjes gekocht en nog een truitje voor de kleine van mijn nicht. die ben ik daarna meteen gaan brengen. daarna wilde ik gaan om mijn steunkousen opnieuw aan te laten meten was de winkel dicht dus ben ik maar naar huis gereden. nu even bijlezen op zoek naar huurwoningen en dan koken. vanavond gaan we dvd kijken van jochem meyer vind hem super! heb zaterdag en maandag de kleine van mijn nicht moet dan ook inkopen doen voor mijn verjaardag dus neem haar lekker mee hoe is het hier verder allemaal?
Hmm, net op de tampontest wat bruin bloed... Het moet nog doorzetten, maar ik denk dat morgen de teller weer gewoon op dag 1 komt te staan. Niet onverwacht hoor... voelde het al aankomen.
Heej Anv! Ik hoop ook dat we allebei goed nieuws hebben. Kunnen we het aantal zwangeren deze maand een beetje ophalen want het zijn er jammergenoeg wel heel weinig...
Heej balen, Jannes... Maar als het niet onverwacht is, scheelt het toch weer. Ik vind het wel super van je dat je kon wachten met testen. Is inderdaad (verstandelijk gezien) het beste . Ik wens je heel veel geluk toe in de volgende ronde (als de ongie doorzet).
ah meiden word gek van het witvloeien, man man , wat een hoeveelheid...? sorry voor het smerige detail! maar dat zijn jullie wel gewend, mijn vriend trekt en vies gezicht als ik hem daar over vertel daarom gebruik ik jullie maar voor dit soort dingen denk elke keer dat ik ongie word , maar het is gelukkig echt wit en veeeeel..... is dat normaal rond deze dagen? en mijn rug zeg, heb net een stuk gewandeld maar dat was niet echt prettig.. weet niet wat ik hier van moet denken.
Nou het lijkt met de maand makkelijker te worden. Ik reken er gewoon niet meer op dat ik zwanger kan zijn... Hoop het wel, maar ga er eigenlijk vanuit dat ik toch wel ongi wordt. En wat betreft testen: ik vind niet zo teleurstellend als zo'n wit vlak waar je van hoopt dat er een streepje staat....
man man man wat voel ik me belabberd zeg, alles doet pijnspierpijn etc en me hoofdpijn trekt ok maar niet weg. Het voelt alsof ik griep krijg Dat had ik ook toen ik zwanger was van Valentijn* voelde me zo sloom en brak. Maar ik ben zeker weten nie zwanger.
spannend he, shedevil! hoop ook voor jouw dat het hartstikke raak is! ik ben ook niet fit de afgelopen dagen. weet niet wat het is maar helemaal top voel ik me niet