ik wilde ook VSM puur mama gebruiken, maar wist niet dat ze ZO groot waren , men , die kreeg ik echt niet weg! heb hier dus een potje staan met alle tabletten er nog in. heb gewoon losse foliumzuurpilletjes van evasin gekocht, die zijn tenminste klein.
Even een update van mij: 28 mei NOD theoretisch zou ik zwanger kunnen zijn, maar ik wil mezelf geen grote hoop aan praten. Mijn eitjes waren voor de eisprong 19 en 20 mm groot (echo)... Ik voel me nu nog niet anders dan anders, heb wel veel last van mijn darmen, winderigheid... Afwachten dus. Doei doei!
He meiden, Ik heb vandaag een dipdag, vannacht een rotdroom gehad. Ik droomde dat ik weer zwanger was en weer een miskraam kreeg. Nu ben ik de hele dag al in een dip. Bah. Ik wil zo graag weer zwanger zijn! Ik ben bang dat ik toch weer ongesteld word.
Ken het gevoel Bigdream. Ik heb ook een MK gehad in december en vandaag is NOD, maar heb al wat bruin ontdekt, dus het zal wel doorkomen. Nou daar raak ik ook wel van in een dipje hoor. Mijn vriend is ook echt teleurgesteld. Waarom moeten we weer zo lang wachten....
Balen meis! Ik vraag me dat dus ook af, was de eerste keer binnen 2 maanden zwanger en nu nog niet. Ik weet dat ik niet mag klagen omdat ik de eerste keer heel snel zwanger was, maar maak me er toch zorgen over!
Ik gebruikte de "zwanger worden"van etos, maar die voelden niet goed: kwaaltjes. Nu gebruik ik al weer een dikke maand Gravitamon; nergens last van.
Voor mij wordt het niet elke mand makkelijker; de hoop dat ik zwanger ben wordt wel steeds kleiner. En dat maakt het zo moeilijk. Na 3 maanden dacht ik al: zo lang moet het toch niet duren? Hoe kan het toch dat iedereen de eerste ronde zwanger is. Nu denk ik elke maand; er zijn zoveel maanden voorbij gegaan; nu moeten de kansen voor mij ook hoger liggen of ben ik niet vruchtbaar?
Heftige en mooie verhalen op dit forum! Wat fijn dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft. Hier nog steeds geen ongi te bekennnen..........
Oh, het kan zijn dat ik een paar dagen niet op het forum ben. Ik heb twee lange, zware dagen op 't werk en dit weekend moet ik examens nakijken en heb ik 's avonds feestjes. Maar mocht ik dit weekend testen, dan meld ik waarschijnlijk de uitslag hier wel even.
bijna juni meiden! Ik hoop op wat meer roze deze maand. Heb zelf een beetje een dip vandaag. Ik baal nog steeds van afgelopen cyclus. Moet volgende week woensdag naar de gyn voor een baarmoederecho. Weer een stap verder in ieder geval. Maar goed, weer wachten op de vruchtbare dagen, dan weer wachten. pppfff, ik ben het eigenlijk zo beu. overal om me heen is iedereen met baby's bezig. Maar ja, moet niet te veel zeuren, en met volle moed weer doorgaan met deze ronde. Een s zal mijn tijd toch ook wel komen hè!
@bigdream en bianca: ja ik heb die onzekerheden ook hoor. Mijn zwangerschap was maar van korte duur. Vruchtje heeft zich niet ontwikkeld, dus ik zelf vond het niet echt een zwangerschap. Dus ik denk ook weleens: misschien is mijn baarmoederslijmvlies niet oke en pakt hij geen bevruchtte eitjes op. Maar ik blijf ook positief... het duurt bij meerdere mensen langer...
Hier nog geen spotting te bekennen. Verder ook geen klachtjes. Heftige verhalen meiden. Dikke knuf voor ieder die het gebruiken kan. Gr. Bianca
Bedankt voor de knuffels Ik had het vandaag weer eens extra moeilijk: een kraamvisite. Heel leuk en ik ben ook echt blij voor dat gezinnetje, maar er kwam even een oma binnenlopen, gaf een flesje, deed kindje in bedje en weg was ze weer...dat hoef ik van mijn eigen moeder nooit te verwachten...dat deed pijn om te zien...die spontane acties mis ik zo ontzettend al bij mijn eerste die nu al 6 jaar is... Ik dacht net ook al een beetje roze afscheiding te hebben, dus die hoop is nu ook volledig weg deze maand... Gatverrrr wat een vervelende dag vandaag... Ik hoop dat er nu eens iemand met een positief bericht komt! Knuffff Anita
Passagierslijst 01 mei: Mone & Marjan1982 & erannick & Kaatje85 & Ichtus 02 mei: Caitlin80 & nika & Pebbles & Anne26 & Mpje & Girlpower Mama & Conny79 & Sann 03 mei: Gerda1975 & Xanado83 & Yvetje1982 & Pamela & christa30 & pat & Twins & Prutske99 & MenM 04 mei: Pearly & Funny Me & marleen123 & Jannie 05 mei: Jollie & Suuzje & Jessica77 & sunnycloud & suzy28 & Maranka & Lies & mss79 06 mei: Silvana81 & Moonie & bigdream & naomi33 & bianc & anneliesje & Daam & Daantje82 07 mei: Charlie01 & Dimmel & dani86 & Lima & karin80 & Loesie & kaley & roxyrox9 & lucifer99 & Dionne84 & Linneke 08 mei: Diana81 & Barbie79 09 mei: Bloem75 & Susan71 & lana & 8samantha8 & daantje86 & Pooh69 & Kimmies & Marlot & PatriciaK 10 mei: boogschutter78 & MissN & Tonie 11 mei: mamasu & Vivian & kattja & Blondie & Nony 12 mei: morgaantje & dwazie1980 & Anna28 & Elle 13 mei: carla 2028 & claire & Yuntje & Moedergans & Mar78 & Julita & marina99 & pipi24 & Lot23 & Engeltje22 & wieffie & mss & Joss81 14 mei: Jelske1978 & Amy82 & maria & isababy & Mamawannebe & Jackie & lolly & Annabuik & Sje 15 mei: Monatoetje & Mss Ace & Taby & linda1980 & Funny1 16 mei: streepjes & Seker & hopefull & Marlous 17 mei: Taliaa & Nathalieke & Moppie31 & Marloesje & babygirl1988 18 mei: Stiertje1985 & Mili & Loesjuh & Hummel & minnie01 & Jessica83 19 mei: muffie & wies31 & Liesje20 & Trix 20 mei: boterbloem & Racebabe & Bianca84 & Gentow 21 mei: Kareltje & Yfke & Nikkie & Chantilly & sarai 22 mei: MamaNorah & Vicky & Samantha1986 & Meisje1988 & lievemama18 23 mei: Danjo & Kellox & Knor & Jannes & Weethetwel & Diaantje78 24 mei: Missdaisy & Anieteke 25 mei: Diddl & Zico & kitt & lafemme 26 mei: Kristel83 & Bigdream & Derona & Maria79 & Christie & Nieuwbegin& karine & lievebeestje 27 mei: NicenChar & MamavanJordy & Brenda1976 & Marieke 1610 & Sjaantje & Sarah1981 & lise & Angelique79 & SheDevil & MamaLinda 28 mei: Pebbles & Marieke21 & Maranka & funny me & daam & pebbels & Lucifer99 & Marleen1979 & ukkie87 & Nomusa 29 mei: Visjes & jiska & Chillin & naomi33 & Bianc & Mickey06 & Baby4me & veertje23 & ktje 30 mei: Linda & Christa30 & Sunnycloud & Frumpje & ukkie87 & Anv 31 mei: Marywoods & Dani86 193 passagiers Inmiddels voor de Roze overgrote LIMO! 102 ongi.... 17 zwanger.... 13 negatieve test.... 2 twijfel.... 9 onbekend.... Grote Roze testdag 2 (25 mei) 1 Bianca84 Neg 2 Stiertje1985 3 Kellox Neg 4 Danjo 5 MamaNorah ongi 6 Juulsrulez Neg 7 Mamma van Jordy 8 Vicky ongi 9 Zico 10 Jannes 11 christie 12 sarah1981 Testmarathon maandag 28 mei (2e pinksterdag) 1 Marieke1610 2 FunnyMe 3 SheDevil 4 Nieuwbegin 5 karine 6 nomusa 7 daam 8 Loesie 9 Marleen1979 10 Mamalinda 11 Lievebeestje @ Lievebeestje en anv jullie staan er bij! Ik duim voor iedereen!
tsja...... ik denk dat mijn ongie in aantocht is.... bruinige afsceiding...., jammer ik had het zo gehoopt.....tja wie niet hier. nou, dan maar hopen dat het weer een mooie cyclus van ongeveer 28 dagen zal worden, dan hebben we nog iets om blij mee te zijn..... Iedereen die nog aan het wachten is heeeeeeel veel succes. groetjes Pebbles
Hier het zelfde, de eerste maanden wist ik zeker, zoveel geluk heb ik neit, en ondanks dat eht nog maar? ronde 5 is/was merk ik nu wel dat het moeilijker wordt. Hier is vandaag verder niets meer gebeurd, heb geen tampon of gewone test gedaan, en na wat doorzichtig bruin bij het afvegen verder niets meer. Wat opzich wel vreemd is omdat ik altijd gewoon gelijk vloei. Morgen mag ik de gyn bellen voor de uitslag van het bloed, heb wel gelijk wat vraagjes aan haar. We zullen wel weer zien. ZOu blij zijn als deze baaldag er op zit. en tussen
@ Jannes, bedankt voor je reaktie, ik geef ook de moed niet op, maar heb vandaag echt een offday. Ik geef er nu maar even aan toe en dan morgen de schouders er weer onder! Ik wacht wel af, ik weet het niet deze maand, maar heb weinig hoop, durf gewoon niet te hopen.
Heeft er iemand hier ooit gehoord van ovulatiebloedingen. Ik heb om de 2 weken een bloeding. Mijn ha zegt dat er een regelmaat in zit maar ik iedere keer tussenbloedingen heb. Ovulatiebloedingen dus.