Zo hier ben ik ook weer ff. Voel me nu wel relaxed, denk niet dat het deze maand raak is. Hoop dan wel dat ik snel ongi word zodat ik tenminste aan een nieuwe ronde kan beginnen.. Was gisteravond zooo moe, kon om zeven uur wel slapen.. Heb de laatste tijd ook nogal wat stress gehad en dat in combinatie met naderende ongi sloopt je Hoe voelen jullie je meestal als je ongi moet worden? Ik voel me dus altijd erg moe en humeurig. Vaak als ik het ben is dat na twee dagen wel over. De dag ervoor heb ik soms een aanval van schoonmaakwoede haha. Je leest ook wel eens dat meiden zich heel sexy voelen of juist goed gehumeurd zijn. Nou hier niet dus. Mijn haar zit voor geen meter, ik ben bleek en moe. Een week ervoor heb ik vaak vreetbuien... Maar nu ik zo onregelmatig ben kan ik het allemaal niet meer uitelkaar houden.. Heb mijn banner nu maar weer aangepast op mijn langste cyclus. Wat weinig roze deze maand idd. Hadden we deze maand een limo of een bus? Nou we kunnen wel in een gewone vierdeurs deze maand hahaha. groetjes
oh heel herkenbaar een paar dagen voor mijn ongi moe moe moe en duizelig... chagie en echt een bitch bijna hihi... verdwijnt snel zodra de duivels er zijn...
volgens mij ga ik ziek worden ofzo...heb dus al 4 dagen last van buikpijn/krampjes... maar ben nu ook al 2 dagen misselijk en slap en beroerd...gisteren dus zelfs over moeten geven..dus denk dak gewoon ziek word ofzo... nou ja vanavond en morgen nog ff werken en dan ben ik 5 dagen vrij...
ja dat kan ook... maar goed ik wil mezelf niet nog gekker maken dan ik al ben met mn hele waslijst aan kwalen dus houd ik t maar even op dat ik ziek ga worden hihi
hoi, ik ben een hele late om nog mee te doen maar mijn nod dag is op 31 mei. hoop dat ik er een andere kleur aan kan geven hier...
we gaan er hopelijk voor zorgen dat de laatste dagen van mei lekkker roze gaan worden, ook voor jouw anette1 ! hoop dat het bij jou ook raak is !
nou dan duim ik voor jou dat je de negen maanden ziekte hebt hahah... je snap wel dat ik je wel een hele fijne zwangerschap wens he....
Ja dat ken ik wel ja, dat heb ik altijd bij een bepaald geurtje..doet me denken aan m'n ex! hahaha *kots*
hihi dat hoop ik ook wel stiekum trouwens ff tussendoor is de pagina bij jullie ook zo breed? ik moet steeds de balk onderaan naar rechts verschuiven wil ik de teksten helemaal kunnen lezen, normaal geen last van
hahaha nee kijk dat heeft niet met haar banner te maken toch of wel? ik heb t alleen op deze pagina namelijk dat ik idd naar rechts moet scrollen
://www.zwangerschapspagina.nl] weghalen of ff nieuwe banner hier nemen en dan deze code weg doen nieuwe code plakken